Hitman Absolution: Cele
Aktualizacja:
Cele
Ogólne założenia etapu: Cele to drugi spośród trzech etapów misji Prawo Skurky'ego. Jest to krótki poziom, przy czym w zależności od wybranego wcześniej przebrania (lub pozostania w domyślnym stroju Hitmana) może mieć on nieco inny przebieg.

Jeżeli używasz przebrania sędziego, to do głównego obszaru omawianej lokacji możesz dotrzeć bez żadnych problemów. W zależności od upodobań możesz pozwolić jednemu ze strażników na doprowadzenie Cię do celu podróży lub go wyprzedzić i samemu się tam wybrać.

Jeżeli używasz stroju Timothy'ego, to schemat zachowania jest bardzo zbliżony. Do momentu dotarcia do pomieszczenia z dwoma pustymi celami nikt Cię nie zatrzyma i nikt nie będzie ograniczał Twoich ruchów. Problemem jest natomiast zbliżenie się do drzwi wyjściowych. Polecam wyprzedzić towarzyszącego Hitmanowi strażnika i jak najszybciej tam dotrzeć lub skorzystać z opisanego poniżej szybu wentylacyjnego.

Jeżeli używasz przebrania strażnika/woźnego sądowego lub jeżeli nie posiadasz żadnego stroju, to trzeba przystąpić do skradania się. W początkowym obszarze eksplorowanej lokacji w zależności od wybranego poziomu trudności spotkasz dwóch lub trzech wartowników. Staraj się ich eliminować lub odwracać ich uwagę rzucanymi przedmiotami.

Dobrym sposobem na bezpieczne zbliżenie się do punktu wyjścia jest wybranie po drodze pokazanej na powyższym screenie prawej odnogi, prowadzącej do niewielkie pomieszczenia piwnicznego.

Zachowaj ostrożność, bo w zależności od ustawionego poziomu trudności w pomieszczeniu piwnicznym możesz kogoś spotkać. Postaraj się ogłuszyć tę osobę (można łatwo schować jej ciało) lub ją ominąć. Niezależnie od tego jak zamierzasz się zachować zlokalizuj wejście do pokazanego na powyższym screenie szybu wentylacyjnego.

Ostateczny cel Twojej podróży to pomieszczenie sąsiadujące z tym z dwoma pustymi celami. Warto się tu przede wszystkim zainteresować pokazanymi na powyższym screenie dowodami.

W celu opuszczenia opisywanej lokacji musisz otworzyć zamek w pokazanych na powyższym screenie drzwiach. UWAGA - Akcja ta zostanie odnotowana jako agresywna nawet jeśli używasz przebrania sędziego. Zaczekaj w rezultacie aż zaglądający tu co jakiś czas strażnik sądowy opuści to miejsce, pozostając w międzyczasie w okolicy lub chowając się w szybie wentylacyjnym. Po tym jak wspomniana osoba oddali się szybko podejdź do drzwi i je odblokuj.
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
- Hitman Absolution: Prawo Skurky'ego
- Hitman Absolution: Eksploracja gmachu sądu (Gmach sądu)
- Hitman Absolution: Dotarcie do cel w przebraniu sędziego (Gmach sądu)
- Hitman Absolution: Dotarcie do cel w przebraniu oskarżonego (Gmach sądu)
- Hitman Absolution: Dotarcie do cel w tradycyjny sposób (Gmach sądu)
- Hitman Absolution: Cele
- Hitman Absolution: Więzienie
- Hitman Absolution: Prawo Skurky'ego
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
Witam Misja 9 Ogolić Lenny-ego-mam zaliczone wszystkie wyzwania ale barkuje mi jednego przedmiotu "notes"-jak ktoś wie gdzie go znaleśc będę wdzieczyny Pozdrawiam
ArtekXDPL Aries 24-7 zdobędziesz grając na poziomie trudnym, wystarczy zagrać ostatnią część "Targ " na poziomie trudnym i wybić wszystkich , broń znajdziesz u jednego z cięzkozbrojnych kierując się do miejsca w którym są dowody. na wszelki wypadek możesz sprawdzić wszystkie ciała w kombinezonach ciężkozbrojnych . Pozdrowienia
Witam :D
Mam pytanko - chcialbym usunac caly save gry tak, aby moc przechodzic ja od nowa. Przeszukalem wszystkie pliki w grze (PC), probowalem niektore podmieniac, lecz nic to nie dalo. Jesli ktokolwiek wie gdzie znajduja sie pliki save prosilbym o udostepnienie mi ich lokalizacji.
Pozdrawiam :)
ArtekXDPL sam nie próbowałem zdobyć tej broni więc nie mogę tego potwierdzić, ale jak wynika z opisu na stronie hitman.wikia.com Aries 24-7 noszą przy sobie tylko "dodatkowi" strażnicy. Czyli najpierw musisz wybić jak najwiekszą ilość tych strażników, którzy są obecni na danym poziomie i dopiero jak przybędą posiłki będzisz mógł zdobyć u jednego z nowo przybyłych ową broń. Nie wiem tylko czy to działa na wszystkich poziomach tej misji czy na jednej wybranej. Tego wikia.com nie podaje. Musisz więc trochę sie pomęczyć :) Oczywiście trzeba grać co namniej na hardzie.
"Operacja Młot Bojowy" - Jak zdobyć "Aries 24 - 7", Czytałem że zdobywa się go grając na wyższych poziomach, ale ja nie daje rady. Może ktoś opisać dokładnie, na jakim poziomie trzeba grać i w jakiej części poziomu znajduję się pistolet? Z góry dzięki.
W rozdziale: 9 - Ogolić Lenny'ego - Zamordowanie Landona Metcalfa (Ulice Hope) jest chyba błąd ortograficzny.
Zaletą warsztatu jest to, że Landon bardzo często odwiedza nie pilnowane przez nikogo miejsca.
Niepilnowane nie powinno być razem? :)
Hunter 45 nóż znajdziesz w więzieniu. Jak tylko otworzysz przyciskiem bramę nóż będzie leżał na podłodze za schodami :)
Wyzwania możesz robić na normalu, wtedy nie powinny sprawiać trudności. Ale fakt faktem że 3 ostatnie poziomy trudności to nie kaszka z mleczkiem jak w poprzednich częściach :).
cholernie trudna jest ta gra:/ przez pierwsze poziomy myślałem, że dam sobie radę, a teraz czasami nawet samo przejście niezauważonym sprawia wiele trudności, a co dopiero poszczególne wyzwania
Witam!
Mam polską wersję Hitmana na PS3 i mam problem. W misji nr 3 (Terminus) nie mogę odblokować wyzwania Elektryk cz.2. Część pierwszą mam już zaliczoną, tak jak wszystkie inne wyzwanie tej misji i samą misję. Natomiast przy wyzwaniu Elektryk cz.2 cały czas jest kłódka przez co nie mogę go zaliczyć. Czy ktoś miał może podobny problem i wie co z tym zrobić? Natomiast w misji nr 5 nie mogę zrobić wyzwania "Bezinteresowna" pomoc. Czekam, aż bandzior przewróci sklepikarza i wyciąga spluwę i wtedy go zabijam, zanim zastrzeli leżącego sklepikarza. Niestety wyzwanie nie zalicza się. Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo chciałem grę przejść w 100% :)
Artek XDPL gazrurka jest na parkingu między tymi dwoma palącymi się samochodami. Stoi pionowo więc widać ją dopiero po włączeniu instynktu :) Żeby ją podnieść bez hałasu będziesz musiał najpierw "jakoś" poradzić sobie z łysolem :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
