Hitman Absolution: Dotarcie do windy (Zejście)
Aktualizacja:
Zejście - Dotarcie do windy
Ogólne założenia etapu: Przeprawa przez jaskinie jest dość wymagająca, choć również w pewnym stopniu nieliniowa. Twoje nowe główne cele to przywrócenia zasilania i skorzystanie z windy z zamiarem przedostania się w okolice budynku fabrycznego.

Zejdź po schodach na niższy poziom. Zatrzymaj się w pokazanym na powyższym screenie miejscu i zaczekaj aż tutejsi wartownicy zakończą rozmowę. Podobnie jak wcześniej musisz podjąć decyzję w jaki sposób chcesz dotrzeć do kolejnej części jaskiń.

Pierwszy wariant zachowania zakłada wybranie metalowej bramki, przez którą przejdą wspomniani wyżej wartownicy. Jeżeli dysponujesz kartą dostępu, to najlepiej jest zaczekać aż wrogowie wyraźnie się oddalą i dopiero wtedy z niej skorzystać.

Jeżeli nie posiadasz karty dostępu, to musisz utrzymywać niewielki dystans od wartowników, tak by zdążyć z przejściem przez bramkę zanim się ona zamknie. Jest to oczywiście bardziej ryzykowne, przy czym już po minięciu bramki możesz się zatrzymać.

Drugi wariant zachowania zakłada udanie się w prawo (powyższy screen). Skorzystanie z tego przejścia jest dobrym pomysłem tylko jeśli nie dysponujesz kartą dostępu i nie zdążyłeś przejść przez bramkę, albowiem w okolicy przebywa kilku nowych wrogów. Pierwszego wartownika możesz bezproblemowo ominąć, bo powinien on stać oparty o balustradę.

Zbliż się do pokazanej na powyższym screenie chatki. Na dole przebywa dwóch wartowników. Ważniejszy jest jednak górny poziom, bo na wyższych poziomach trudności stacjonuje tu jeszcze jeden przeciwnik. Musisz zaczekać aż osoba ta odejdzie od okiennicy i następnie ją ogłuszyć lub szybko ominąć.

Skorzystaj z drabiny znajdującej się w chatce, docierając z jej pomocą na niższy poziom i omijając tym samym okolicznych wartowników. Wybierz teraz jedno z dwóch wejść do jaskiń (uwaga - jeśli chcesz dokładniej zbadać okolicę, to warto rozejrzeć się za minami zbliżeniowymi i karabinem STG 58 Elite).

Niezależnie od wybranego wariantu zachowania powinieneś dotrzeć do jaskini, w której odbywa się odprawa (powyższy screen). Jeżeli nie masz nic przeciwko eliminacji wrogów, to możesz wycelować w wybuchową beczkę lub podrzucić minę zbliżeniową. Przy odrobinie szczęścia pozbędziesz się w ten sposób wszystkich wrogów lub większości z nich.

Ja radzę zaczekać na zakończenie odprawy, tym bardziej, że przeciwnicy się wtedy rozejdą i jedynie część z nich pozostanie w tej okolicy. Poświęć kilka chwil na rozeznanie się w aktualnej sytuacji. Ze swojej strony odradzam chować się w niewielkich pomieszczeniach po lewej stronie, bo jeden z wrogów może tam od czasu do czasu zaglądać. Zainteresuj się natomiast nowym terminalem komputerowym zlokalizowanym w centralnej części jaskini, pozwalającym na skuteczne pozostawanie w ukryciu (oczywiście tylko w przebraniu).

Najlepiej jest zaczekać aż wszyscy okoliczni wartownicy dotrą do swoich posterunków, pozostawiając jedynie lidera grupy pilnującego przejścia do kolejnej części jaskiń. W zależności od upodobań możesz odwrócić jego uwagę (rzucane obiekty lub radio odnalezione w okolicy), zastrzelić go lub go ominąć, używając oczywiście instynktu.

Po dotarciu do nowej części jaskiń w zależności od ustawionego poziomu trudności niemal od razu spotkasz dwóch lub trzech przeciwników. Zaczekaj aż wartownicy zakończą pierwszą część rozmowy i wyrusz ich śladem. W trakcie przemarszu staraj się utrzymywać bezpieczną odległość od innych wrogów przebywających w okolicy, wykorzystując okoliczne słupy i inne tego typu obiekty w formie zasłony.

Wszyscy trzej przeciwnicy powinni zatrzymać się w pokazanym na powyższym screenie miejscu. Nie czekaj na zakończenie ich rozmowy, tylko szybko udaj się w stronę lewych schodów. Dopiero po dotarciu w to miejsce wykonaj postój. Zaczekaj aż wartownicy opuszczą to miejsce.

Powróć do miejsca, w którym rozmawiali wartownicy i zlokalizuj pokazaną na powyższym screenie dźwignię. Pociągnięcie za tę dźwignię przywróci dostawy zasilania do tej części jaskiń. Uwaga - Jeżeli dźwignia jest przez cały czas przez kogoś pilnowana, to użyj obiektów do rzucania do odwrócenia uwagi wartowników.

Szybko udaj się ponownie w stronę schodów i zejdź po nich na dół. Musisz się niestety liczyć z tym, że dość szybko może się tu pojawić co najmniej jeden wartownik. W takiej sytuacji schowaj się za jednym z murków (powyższy screen) i zaczekaj aż osoba ta opuści to miejsce lub zneutralizuj ją, wykorzystując fakt, że w okolicy nie ma dodatkowych wrogów.

Niezależnie od rozwoju wydarzeń zlokalizuj przycisk uruchamiający generator. Zaczekaj na przybycie windy, wejdź do niej i wciśnij drugi przycisk, kończąc tym samym trzeci etap.
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
- Hitman Absolution: Dexter Industries
- Hitman Absolution: Wyłączenie systemów ochrony (Ślepa uliczka)
- Hitman Absolution: Dotarcie do wejścia do tartaku (Ślepa uliczka)
- Hitman Absolution: Stary tartak
- Hitman Absolution: Dotarcie do jaskiń (Zejście)
- Hitman Absolution: Dotarcie do windy (Zejście)
- Hitman Absolution: Dotarcie do głównego kompleksu (Budynek fabryczny)
- Hitman Absolution: Przedostanie się do wnętrza budynku fabrycznego (Budynek fabryczny)
- Hitman Absolution: Dotarcie do lobby budynku fabrycznego (Budynek fabryczny)
- Hitman Absolution: Skorzystanie z windy w lobby (Budynek fabryczny)
- Hitman Absolution: Dexter Industries
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
Witam Misja 9 Ogolić Lenny-ego-mam zaliczone wszystkie wyzwania ale barkuje mi jednego przedmiotu "notes"-jak ktoś wie gdzie go znaleśc będę wdzieczyny Pozdrawiam
ArtekXDPL Aries 24-7 zdobędziesz grając na poziomie trudnym, wystarczy zagrać ostatnią część "Targ " na poziomie trudnym i wybić wszystkich , broń znajdziesz u jednego z cięzkozbrojnych kierując się do miejsca w którym są dowody. na wszelki wypadek możesz sprawdzić wszystkie ciała w kombinezonach ciężkozbrojnych . Pozdrowienia
Witam :D
Mam pytanko - chcialbym usunac caly save gry tak, aby moc przechodzic ja od nowa. Przeszukalem wszystkie pliki w grze (PC), probowalem niektore podmieniac, lecz nic to nie dalo. Jesli ktokolwiek wie gdzie znajduja sie pliki save prosilbym o udostepnienie mi ich lokalizacji.
Pozdrawiam :)
ArtekXDPL sam nie próbowałem zdobyć tej broni więc nie mogę tego potwierdzić, ale jak wynika z opisu na stronie hitman.wikia.com Aries 24-7 noszą przy sobie tylko "dodatkowi" strażnicy. Czyli najpierw musisz wybić jak najwiekszą ilość tych strażników, którzy są obecni na danym poziomie i dopiero jak przybędą posiłki będzisz mógł zdobyć u jednego z nowo przybyłych ową broń. Nie wiem tylko czy to działa na wszystkich poziomach tej misji czy na jednej wybranej. Tego wikia.com nie podaje. Musisz więc trochę sie pomęczyć :) Oczywiście trzeba grać co namniej na hardzie.
"Operacja Młot Bojowy" - Jak zdobyć "Aries 24 - 7", Czytałem że zdobywa się go grając na wyższych poziomach, ale ja nie daje rady. Może ktoś opisać dokładnie, na jakim poziomie trzeba grać i w jakiej części poziomu znajduję się pistolet? Z góry dzięki.
W rozdziale: 9 - Ogolić Lenny'ego - Zamordowanie Landona Metcalfa (Ulice Hope) jest chyba błąd ortograficzny.
Zaletą warsztatu jest to, że Landon bardzo często odwiedza nie pilnowane przez nikogo miejsca.
Niepilnowane nie powinno być razem? :)
Hunter 45 nóż znajdziesz w więzieniu. Jak tylko otworzysz przyciskiem bramę nóż będzie leżał na podłodze za schodami :)
Wyzwania możesz robić na normalu, wtedy nie powinny sprawiać trudności. Ale fakt faktem że 3 ostatnie poziomy trudności to nie kaszka z mleczkiem jak w poprzednich częściach :).
cholernie trudna jest ta gra:/ przez pierwsze poziomy myślałem, że dam sobie radę, a teraz czasami nawet samo przejście niezauważonym sprawia wiele trudności, a co dopiero poszczególne wyzwania
Witam!
Mam polską wersję Hitmana na PS3 i mam problem. W misji nr 3 (Terminus) nie mogę odblokować wyzwania Elektryk cz.2. Część pierwszą mam już zaliczoną, tak jak wszystkie inne wyzwanie tej misji i samą misję. Natomiast przy wyzwaniu Elektryk cz.2 cały czas jest kłódka przez co nie mogę go zaliczyć. Czy ktoś miał może podobny problem i wie co z tym zrobić? Natomiast w misji nr 5 nie mogę zrobić wyzwania "Bezinteresowna" pomoc. Czekam, aż bandzior przewróci sklepikarza i wyciąga spluwę i wtedy go zabijam, zanim zastrzeli leżącego sklepikarza. Niestety wyzwanie nie zalicza się. Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo chciałem grę przejść w 100% :)
Artek XDPL gazrurka jest na parkingu między tymi dwoma palącymi się samochodami. Stoi pionowo więc widać ją dopiero po włączeniu instynktu :) Żeby ją podnieść bez hałasu będziesz musiał najpierw "jakoś" poradzić sobie z łysolem :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
