Targ w Hope | 16 - Operacja Młot Bojowy | Solucja Hitman Rozgrzeszenie
Aktualizacja:
Targ w Hope
Ogólne założenia etapu: Targ w Hope to czwarty etap misji Operacja Młot Bojowy. Poziom ten jest najdłuższy i zdecydowanie najbardziej wymagający, albowiem jego głównym założeniem jest przejście przez tytułowy targ, na którym roi się od jednostek wroga. Dotarcie na przeciwległy koniec targu ma na celu doścignięcie rannego szeryfa Skurky'ego.

Eksplorację nowej lokacji rozpoczynasz na piętrze baru. Zwróć uwagę na stojącego przy oknie snajpera. Dobrze byłoby wyeliminować tę osobę, szczególnie jeśli planujesz na dłużej pozostać w tej okolicy, a nie jedynie jak najszybciej spróbować dotrzeć do wyjścia. Postaraj się ukryć ciało snajpera w jakimś mało widocznym miejscu, dzięki czemu nie zostanie ono odnotowane przez wrogów, którzy za kilka minut mogą się tu pojawić.

Proponuję skorzystać z kładki prowadzącej do sąsiedniego pomieszczenia na piętrze. Tu do odnalezienia jest przede wszystkim pokazany na powyższym screenie karabin snajperski Czarny Kazo TRG. To nie jedyne ważne znalezisko, bo w okolicy pozostawiono też miny zbliżeniowe i zdalne ładunki wybuchowe.


Dobrze byłoby dopiero teraz zastanowić się w jaki sposób dotrzeć do drzwi zlokalizowanych na samym końcu targowiska. Pierwszy wariant zachowania zakłada przystąpienie do używania karabinu snajperskiego. Proponuję w takiej sytuacji poczynić pewne przygotowania. Dobrym pomysłem jest przede wszystkim zaminowanie okolicy, tak by w razie wszczęcia alarmu nie martwić się o nadciągających przeciwników. Pierwszą minę radzę rozstawić na schodach niedaleko miejsca startu (screen 1), a drugą w prawym korytarzu prowadzącym do klatki pożarowej (screen 2).

Ze snajperką najlepiej jest rozstawić się w pokazanym na powyższym screenie miejscu. Zacznij od zlikwidowania snajpera stojącego na dachu lewego budynku, a następnie rozpocznij eliminację pozostałych wrogów. Na wyższych poziomach trudności musisz się niestety liczyć z tym, że Twoje działania zostaną dość szybko odnotowane, nawet jeśli będziesz eliminował pojedyncze cele. W takiej sytuacji oddawaj kolejne strzały z większej odległości od zniszczonej ściany budynku oraz nasłuchuj czy rozstawione wcześniej miny nie zostały zdetonowane, dzięki czemu nie zostaniesz zaskoczony.

Po wyczerpaniu amunicji do karabinu snajperskiego dobrze byłoby powrócić do miejsca, w którym zabiłeś snajpera i stamtąd kontynuować ostrzał z jednego ze zwykłych karabinów szturmowych. Możesz też zejść na dół i przystąpić do bardziej otwartych walk z pozostającymi przy życiu przeciwnikami.

Drugi wariant zachowania zakłada przedostanie się do punktu wyjścia bez alarmowania wrogów. Jeżeli grasz na jednym z niższych poziomów trudności, to możesz wybrać korytarz zlokalizowany na prawo od miejsca odnalezienia snajperki i ładunków wybuchowych, prowadzący do klatki pożarowej. Po zejściu na dół wyrusz prosto, pozostając blisko prawych budynków (powyższy screen).

Jeżeli grasz na jednym z wyższych poziomów trudności, to powróć do miejsca, w którym wcześniej spotkałeś snajpera i zejdź po schodach na dół. Wyjdź z baru i skręć w lewo, przechodząc po pustej scenie (powyższy screen).

Pierwszy postój najlepiej jest wykonać w pokazanym na powyższym screenie miejscu. Na wyższych ustawieniach poziomu trudności w okolicy przebywa więcej wrogów i w szczególności należy uważać na ciężkozbrojnego żołnierza przechadzającego się w tłumie.

Drugi postój proponuję wykonać przy pokazanej na powyższym screenie zasłonie. Na wyższych poziomach trudności nie możesz się tu zbyt długo chować, bo możesz zostać zauważony przez ominięte już wcześniej osoby. Możesz w takiej sytuacji skorzystać z rzucanych obiektów żeby na kilka dodatkowych sekund odwrócić ich uwagę.

Ostatni postój najlepiej jest wykonać przy pokazanej na powyższym screenie ladzie i to niezależnie od wybranej wcześniej ścieżki (przy budynkach na lewo lub na prawo od głównej ulicy). Miejsce to poznasz po tym, że spotkasz tu dwóch rozmawiających wrogów.


Dobrze byłoby zastanowić się teraz nad kolejnymi krokami. Na prawo od Twojej aktualnej pozycji pozostawiono dowody (screen 1). Najlepiej jest do nich dotrzeć posługując się instynktem lub odwracając uwagę wrogów. W tym drugim przypadku polecam skorzystać ze zdalnych ładunków wybuchowych zdobytych na samym początku tego etapu (screen 2). Dodatkową zaletą tej metody jest to, że eksplozje pojazdów zabiją co najmniej kilku żołnierzy Agencji.

Niezależnie od tego czy wybrałeś się po sekret czy też nie musisz na sam koniec przedostać się do pokazanych na powyższym screenie drzwi. Radzę umiejętnie używać tu zasłon i przemieszczać się w odpowiednich momentach. Jest to szczególnie ważne na wyższych poziomach trudności, bo w okolicy przebywa wtedy co najmniej dwóch dodatkowych ciężkozbrojnych żołnierzy Agencji. W ostateczności możesz też dobiec do drzwi, bo Hitman nie musi tracić cennych sekund na ich otwarcie.
0
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
	
- 16 - Operacja Młot Bojowy
		
- Więzienie hrabstwa | 16 - Operacja Młot Bojowy | Solucja Hitman Rozgrzeszenie
 - Otoczony | 16 - Operacja Młot Bojowy | Solucja Hitman Rozgrzeszenie
 - Magazyn | 16 - Operacja Młot Bojowy | Solucja Hitman Rozgrzeszenie
 - Targ w Hope | 16 - Operacja Młot Bojowy | Solucja Hitman Rozgrzeszenie
 - Obrzeża | 16 - Operacja Młot Bojowy | Solucja Hitman Rozgrzeszenie
 
 
 - 16 - Operacja Młot Bojowy
		
 
 - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
ArtekXDPL Chorąży
"Operacja Młot Bojowy" - Jak zdobyć "Aries 24 - 7", Czytałem że zdobywa się go grając na wyższych poziomach, ale ja nie daje rady. Może ktoś opisać dokładnie, na jakim poziomie trzeba grać i w jakiej części poziomu znajduję się pistolet? Z góry dzięki.
wilczyn Generał
ArtekXDPL sam nie próbowałem zdobyć tej broni więc nie mogę tego potwierdzić, ale jak wynika z opisu na stronie hitman.wikia.com Aries 24-7 noszą przy sobie tylko "dodatkowi" strażnicy. Czyli najpierw musisz wybić jak najwiekszą ilość tych strażników, którzy są obecni na danym poziomie i dopiero jak przybędą posiłki będzisz mógł zdobyć u jednego z nowo przybyłych ową broń. Nie wiem tylko czy to działa na wszystkich poziomach tej misji czy na jednej wybranej. Tego wikia.com nie podaje. Musisz więc trochę sie pomęczyć :) Oczywiście trzeba grać co namniej na hardzie.
zanonimizowany886926 Junior
Witam :D
Mam pytanko - chcialbym usunac caly save gry tak, aby moc przechodzic ja od nowa. Przeszukalem wszystkie pliki w grze (PC), probowalem niektore podmieniac, lecz nic to nie dalo. Jesli ktokolwiek wie gdzie znajduja sie pliki save prosilbym o udostepnienie mi ich lokalizacji.
Pozdrawiam :)
Hunter 45 Legionista
ArtekXDPL Aries 24-7 zdobędziesz grając na poziomie trudnym, wystarczy zagrać ostatnią część "Targ " na poziomie trudnym i wybić wszystkich , broń znajdziesz u jednego z cięzkozbrojnych kierując się do miejsca w którym są dowody. na wszelki wypadek możesz sprawdzić wszystkie ciała w kombinezonach ciężkozbrojnych . Pozdrowienia
kubus784 Junior
Witam Misja 9 Ogolić Lenny-ego-mam zaliczone wszystkie wyzwania ale barkuje mi jednego przedmiotu "notes"-jak ktoś wie gdzie go znaleśc będę wdzieczyny Pozdrawiam
Clubers Junior
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
hitman4718 Junior
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
hitman4718 Junior
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
aleksandran2 Junior
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
