Przedostanie się do wnętrza budynku fabrycznego (Budynek fabryczny) | 11 - Dexter Industries
Aktualizacja:
Budynek fabryczny - Przedostanie się do wnętrza budynku fabrycznego
Ogólne założenia etapu: Dotarcie do wnętrza głównego budynku to kolejny ważny krok i nie jest to szczególne łatwe do osiągnięcia, bo nawet na niższych ustawieniach poziomu trudności w okolicy przebywa wielu pracowników ochrony i innych postaci, które mogą łatwo zdemaskować Agenta 47.

Do wnętrza budynku fabrycznego możesz przedostać się na kilka zasadniczych sposobów. Pierwszym z nich jest skorzystanie z wejścia na dachu. Polecam wybrać się w tym celu w lewo, korzystając z pokazanego na powyższym screenie przejścia po wąskiej krawędzi.

Ostrożnie omiń park maszyn, który powinien być okupowany przez jednego ochroniarza oraz jednego kierowcę ciężarówki. Docelowo powinieneś dotrzeć do pokazanej na powyższym screenie okiennicy. Warto tu zachować ostrożność, bo okolica jest patrolowana przez pojedynczego wartownika, który okazjonalnie może zatrzymywać się właśnie w tym miejscu.

Po przejściu przez okiennicę znajdziesz się w obszarze pilnowanym przez dwóch wartowników. Jeden z nich pozostaje w ciągłym ruchu, a drugi stoi w ustalonym miejscu, niedaleko klatki z psem. Jeżeli masz w planach wyeliminowanie tutejszych wrogów, to rozpocznij właśnie od pozbycia się osoby patrolującej okolicę, a następnie odwróć uwagę drugiego z wrogów, np. z pomocą radia. W przypadku obrania bardziej pokojowego stylu rozgrywki wskazane jest użycie instynktu do szybkiego ominięcia wspomnianych postaci.

Jeżeli tylko masz taką możliwość, to warto zajrzeć do nowego składziku zlokalizowanego po lewej stronie, do otwarcia którego wymagane jest użycie karty dostępu (więcej na temat jej ewentualnego odnalezienia w tym etapie w dalszej części tekstu). Wewnątrz składziku ukryto miny zbliżeniowe, karabin STG 58 Elite oraz unikalne przebranie wiewórki (w stroju tym ma się identyczne uprawnienia do kierowców ciężarówek).

W celu dotarcia na dach budynku fabrycznego musisz przystąpić do wspinaczki w pokazanym na powyższym screenie miejscu. Chwytaj się kolejnych krawędzi i przesuwaj po wąskich gzymsach. Nie powinieneś mieć z tym dużych problemów i w międzyczasie nie zostaniesz przez nikogo zauważony.

Dach fabryki niezależnie od wybranego poziomu trudności jest patrolowany przez jedną osobę, którą możesz zneutralizować lub ominąć. Warto też zbadać pomieszczenie na dachu, w którym ukryto między innymi zdalne ładunki wybuchowe oraz jeszcze jeden karabin snajperski Kazo TRG. Docelowo musisz zlokalizować pokazaną na powyższym screenie drabinę.

Drugi zasadniczy sposób przedostania się do wnętrza budynku fabrycznego to skorzystanie z głównego wejścia. Musisz konkretnie dotrzeć do pokazanych na powyższym screenie schodów prowadzących do górnych drzwi.

Jako że plac przed fabryką jest patrolowany przez wielu pracowników ochrony warto zastanowić się czy nie warto byłoby pozyskać przebranie kierowcy ciężarówki. Wiedz jednak, że po założeniu tego stroju trudniej będzie pozostawać w ukryciu już po znalezieniu się wewnątrz budynku. Jeśli nie mimo wszystko chcesz spróbować, to polecam zneutralizować cywila przebywającego na parkingu ciężarówek lub jedną z osób odwiedzających toaletę kantyny (do wnętrza kantyny możesz przedostać się przechodząc po gzymsie i następnie przez otwartą okiennicę).

Trzeci sposób dotarcia do wnętrza fabryki zakłada skorzystanie z bocznego wejścia dla personelu i specjalnych gości. Najpierw musisz tam dotrzeć i w tym celu najlepiej jest skorzystać z pokazanego na powyższym screenie szybu wentylacyjnego, zlokalizowanego u podnóża kantyny (jest to budynek położony najbliżej mostu).

Po wyjściu z szybu zacznij kierować się w prawo, używając pojazdów i innych obiektów w formie zasłony. Boczne wejście do budynku fabrycznego zostało pokazane na powyższym screenie. Nie radzę podejmować prób wybrania się tam w przebraniu pracownika ochrony, bo możesz zostać zdemaskowany nawet na niższych poziomach trudności. Trudno byłoby także odwrócić uwagę obu wartowników pilnujących tego przejścia.

Najlepszym sposobem na zagwarantowanie sobie bezpiecznego dostępu do budynku fabrycznego jest pozyskanie przebrania handlarza bronią. Zbadaj w rezultacie plac na prawo od fabryki, odnajdując wspomnianą osobę (handlarza poznasz po garniturze i po tym, że kręci się wokół czerwonego sportowego auta).

Jako że handlarz bronią cały czas przebywa na placu musisz zachęcić go do wybrania się w jakieś bardziej ustronne miejsce. Dobrym miejscem do przeprowadzenia ataku jest pokazany na powyższym screenie magazyn. Warto przy okazji zbadać tę lokację, odnajdując w niej między innymi kartę dostępu (można jej użyć do zbadania wspomnianego wcześniej składziku, zlokalizowanego na lewo od głównego wejścia do fabryki).

Zacznij od wyeliminowania osób przebywających w magazynie, a następnie przystąp do załączania alarmów w zaparkowanych w okolicy samochodach. Początkowo będziesz przyciągał w ten sposób uwagę zwykłych wartowników, ale z czasem powinien się tu też pojawić sam handlarz bronią.

Po zdobyciu przebrania handlarza bronią możesz udać się do głównego wejścia do budynku albo do wspomnianego wcześniej bocznego wejścia dla personelu i gości (powyższy screen). Strój handlarza ma tak na marginesie dwie olbrzymie zalety, albowiem będziesz dysponował pełnym dostępem do wszystkich miejsc na mapie i nie zostaniesz przez nikogo zdemaskowany.
0
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
	
- 11 - Dexter Industries
		
- Wyłączenie systemów ochrony (Ślepa uliczka) | 11 - Dexter Industries
 - Dotarcie do wejścia do tartaku (Ślepa uliczka) | 11 - Dexter Industries
 - Stary tartak | 11 - Dexter Industries | Solucja Hitman Rozgrzeszenie
 - Dotarcie do jaskiń (Zejście) | 11 - Dexter Industries | Hitman Rozgrzeszenie
 - Dotarcie do windy (Zejście) | 11 - Dexter Industries | Hitman Rozgrzeszenie
 - Dotarcie do głównego kompleksu (Budynek fabryczny) | 11 - Dexter Industries
 - Przedostanie się do wnętrza budynku fabrycznego (Budynek fabryczny) | 11 - Dexter Industries
 - Dotarcie do lobby budynku fabrycznego (Budynek fabryczny) | 11 - Dexter Industries
 - Skorzystanie z windy w lobby (Budynek fabryczny) | 11 - Dexter Industries
 
 
 - 11 - Dexter Industries
		
 
 - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
ArtekXDPL Chorąży
"Operacja Młot Bojowy" - Jak zdobyć "Aries 24 - 7", Czytałem że zdobywa się go grając na wyższych poziomach, ale ja nie daje rady. Może ktoś opisać dokładnie, na jakim poziomie trzeba grać i w jakiej części poziomu znajduję się pistolet? Z góry dzięki.
wilczyn Generał
ArtekXDPL sam nie próbowałem zdobyć tej broni więc nie mogę tego potwierdzić, ale jak wynika z opisu na stronie hitman.wikia.com Aries 24-7 noszą przy sobie tylko "dodatkowi" strażnicy. Czyli najpierw musisz wybić jak najwiekszą ilość tych strażników, którzy są obecni na danym poziomie i dopiero jak przybędą posiłki będzisz mógł zdobyć u jednego z nowo przybyłych ową broń. Nie wiem tylko czy to działa na wszystkich poziomach tej misji czy na jednej wybranej. Tego wikia.com nie podaje. Musisz więc trochę sie pomęczyć :) Oczywiście trzeba grać co namniej na hardzie.
zanonimizowany886926 Junior
Witam :D
Mam pytanko - chcialbym usunac caly save gry tak, aby moc przechodzic ja od nowa. Przeszukalem wszystkie pliki w grze (PC), probowalem niektore podmieniac, lecz nic to nie dalo. Jesli ktokolwiek wie gdzie znajduja sie pliki save prosilbym o udostepnienie mi ich lokalizacji.
Pozdrawiam :)
Hunter 45 Legionista
ArtekXDPL Aries 24-7 zdobędziesz grając na poziomie trudnym, wystarczy zagrać ostatnią część "Targ " na poziomie trudnym i wybić wszystkich , broń znajdziesz u jednego z cięzkozbrojnych kierując się do miejsca w którym są dowody. na wszelki wypadek możesz sprawdzić wszystkie ciała w kombinezonach ciężkozbrojnych . Pozdrowienia
kubus784 Junior
Witam Misja 9 Ogolić Lenny-ego-mam zaliczone wszystkie wyzwania ale barkuje mi jednego przedmiotu "notes"-jak ktoś wie gdzie go znaleśc będę wdzieczyny Pozdrawiam
Clubers Junior
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
hitman4718 Junior
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
hitman4718 Junior
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
aleksandran2 Junior
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
