Hitman Absolution: Prawo Skurky'ego (11) Wyzwania
Aktualizacja:
Jednoosobowe zamieszki
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zdobyć szklany nóż i użyć go do zamordowania dziesięciu policjantów z Hope przebywających w więzieniu, pozostając przez cały czas niezauważonym.

Wyzwanie to składa się z dwóch zasadniczych części. Pierwsza część to pozyskanie szklanego noża i dokonuje się tego w trakcie rozgrywania etapu Gmach sądu. Musisz mianowicie dotrzeć do pokazanego na powyższym screenie magazynu dowodów, zlokalizowanego na prawo od głównej sali sądowej.

Dokładnie rozejrzyj się po magazynie dowodów (najlepiej jest korzystać z przebrania sędziego lub woźnego sądowego), odnajdując szklany nóż w pokazanym na screenie miejscu.

Do zaliczania drugiej części wyzwania możesz przystąpić dopiero po dotarciu do etapu Więzienie. Przystąp do eliminowania policjantów z Hope, przy czym przez cały czas musisz pozostawać w ukryciu. Radzę więc używać przebrania policjanta i po każdej udanej akcji chować się w celi czy na przykład w szafce. Pamiętaj też, że nie musisz podchodzić do każdego z funkcjonariuszy, bo szklanym nożem możesz równie dobrze rzucać (wadą tego rozwiązania jest to, że po udanej akcji trzeba odzyskać broń).
Tak blisko, a tak daleko
Ogólne założenia wyzwania: Wyzwanie to odblokowywane jest automatycznie w momencie zakończenia misji Prawo Skurky'ego.
Dzień sądu - cz. 1
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zdobyć przebranie sędziego, ogłuszyć woźnego sądowego przebywającego w bibliotece i schować jego ciało, pozostając przez cały czas niezauważonym.

Wyzwanie to zalicza się w etapie Gmach sądu i musisz oczywiście rozpocząć od pozyskania przebrania sędziego. Gwoli przypomnienia, należy dotrzeć do prywatnych kwater sędziego i z pomocą rzucanych obiektów lub terminalu komputerowego nakłonić sędziego do pojawienia się w tym miejscu. Wyeliminuj sędziego, schowaj jego ciało i załóż przebranie.

Udaj się teraz do pokazanej na powyższym screenie biblioteki, znajdującej się na pierwszym piętrze gmachu sądu.

W bibliotece domyślnie przebywa dwóch strażników sądowych i jeden woźny sądowy. Zaczekaj aż jeden ze strażników wyjdzie z biblioteki i przystąp do działania. Polecam użyć rzucanego obiektu, doprowadzając do tego żeby wylądował on tuż przy szafce znajdującej się w bibliotece (powyższy screen).

W zależności od tego kto przyjdzie zbadać dziwne dźwięki najpierw pozbądź się strażnika sądowego lub od razu woźnego sądowego. Pamiętaj o tym, że woźnego musisz jedynie ogłuszyć. Schowaj szybko jego ciało, co powinno doprowadzić do zaliczenia wyzwania.
Dzień sądu - cz. 2
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zdobyć przebranie sędziego, ogłuszyć trzech woźnych sądowych i schować ich ciała, pozostając przez cały czas niezauważonym.

Wyzwanie to jest rozwinięciem poprzedniego i z oczywistych względów jest znacznie trudniejsze do zaliczenia. Zainteresuj się tylko tymi woźnymi, w pobliżu których znajdują się skrzynie lub szafki do składowania ciał. Na początek proponuję ponownie ogłuszyć woźnego z biblioteki.

Następnie dobrze byłoby zainteresować się woźnym przebywającym w sali sądowej (powyższy screen). Cicha eliminacja tej osoby jest niestety bardzo utrudniona. Zacznij od oczyszczenia pobliskiego magazynu dowodów i następnie przystąp do rzucania przedmiotami, wykonując to tak długo aż w magazynie pojawi się woźny. Ogłusz go i schowaj jego ciało.

Na koniec najlepiej zostawić sobie woźnego pojawiającego się w kwaterach sędziego. Warto w tym miejscu dodać, że wspomniana osoba przebywa w tym miejscu tylko jeśli zatrzymałeś nagranie wideo.
Dzień sądu - cz. 3
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zdobyć przebranie sędziego i zabić w toalecie Timothy'ego Hawke'a , wykorzystując do tego celu sędziowski młotek.

Wyzwanie to wyraźnie różni się od dwóch poprzednich. Zacznij od przedostania się do kwater sędziego i wejścia w interakcję z terminalem komputerowym z zamiarem zatrzymania nagrania wideo.

Zaczekaj aż w kwaterach pojawi się sędzia, ogłusz go i założ jego strój. Koniecznie zabierz też ze sobą odnaleziony przy ciele sędziego młotek.

NIE WCHODŹ na salę sądową, bo Timothy Hawke przedwcześnie powróciłby z toalety. Zamiast tego przejdź przez okiennicę i powróć do gmachu sądu przechodząc przez parking.

Udaj się do toalety dla pań i wejdź do szybu wentylacyjnego, docierając w ten sposób do toalety dla panów.

Pozostało ci już tylko wybrać z inwentarza młotek i użyć go do zamordowania przebywającego w toalecie Hawke'a.
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
- Hitman Absolution: Wyzwania
- Hitman Absolution: Osobisty kontrakt Wyzwania
- Hitman Absolution: Król Chinatown Wyzwania
- Hitman Absolution: Terminus Wyzwania
- Hitman Absolution: Uciekaj, by przeżyć Wyzwania
- Hitman Absolution: Myśliwy i ofiara (08) Wyzwania
- Hitman Absolution: Myśliwy i ofiara (16) Wyzwania
- Hitman Absolution: Rosewood Wyzwania
- Hitman Absolution: Witamy w Hope Wyzwania
- Hitman Absolution: Dar Ptaśka Wyzwania
- Hitman Absolution: Ogolić Lenny'ego (07) Wyzwania
- Hitman Absolution: Ogolić Lenny'ego (15) Wyzwania
- Hitman Absolution: Dexter Industries Wyzwania
- Hitman Absolution: Fabryka śmierci (09) Wyzwania
- Hitman Absolution: Fabryka śmierci (19) Wyzwania
- Hitman Absolution: Noc walki Wyzwania
- Hitman Absolution: Atak Świętych Wyzwania
- Hitman Absolution: Prawo Skurky'ego (08) Wyzwania
- Hitman Absolution: Prawo Skurky'ego (11) Wyzwania
- Hitman Absolution: Operacja Młot Bojowy Wyzwania
- Hitman Absolution: Blackwater Park (13) Wyzwania
- Hitman Absolution: Blackwater Park (23) Wyzwania
- Hitman Absolution: Odliczanie Wyzwania
- Hitman Absolution: Rozgrzeszenie Wyzwania
- Hitman Absolution: Wyzwania
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
Witam Misja 9 Ogolić Lenny-ego-mam zaliczone wszystkie wyzwania ale barkuje mi jednego przedmiotu "notes"-jak ktoś wie gdzie go znaleśc będę wdzieczyny Pozdrawiam
ArtekXDPL Aries 24-7 zdobędziesz grając na poziomie trudnym, wystarczy zagrać ostatnią część "Targ " na poziomie trudnym i wybić wszystkich , broń znajdziesz u jednego z cięzkozbrojnych kierując się do miejsca w którym są dowody. na wszelki wypadek możesz sprawdzić wszystkie ciała w kombinezonach ciężkozbrojnych . Pozdrowienia
Witam :D
Mam pytanko - chcialbym usunac caly save gry tak, aby moc przechodzic ja od nowa. Przeszukalem wszystkie pliki w grze (PC), probowalem niektore podmieniac, lecz nic to nie dalo. Jesli ktokolwiek wie gdzie znajduja sie pliki save prosilbym o udostepnienie mi ich lokalizacji.
Pozdrawiam :)
ArtekXDPL sam nie próbowałem zdobyć tej broni więc nie mogę tego potwierdzić, ale jak wynika z opisu na stronie hitman.wikia.com Aries 24-7 noszą przy sobie tylko "dodatkowi" strażnicy. Czyli najpierw musisz wybić jak najwiekszą ilość tych strażników, którzy są obecni na danym poziomie i dopiero jak przybędą posiłki będzisz mógł zdobyć u jednego z nowo przybyłych ową broń. Nie wiem tylko czy to działa na wszystkich poziomach tej misji czy na jednej wybranej. Tego wikia.com nie podaje. Musisz więc trochę sie pomęczyć :) Oczywiście trzeba grać co namniej na hardzie.
"Operacja Młot Bojowy" - Jak zdobyć "Aries 24 - 7", Czytałem że zdobywa się go grając na wyższych poziomach, ale ja nie daje rady. Może ktoś opisać dokładnie, na jakim poziomie trzeba grać i w jakiej części poziomu znajduję się pistolet? Z góry dzięki.
W rozdziale: 9 - Ogolić Lenny'ego - Zamordowanie Landona Metcalfa (Ulice Hope) jest chyba błąd ortograficzny.
Zaletą warsztatu jest to, że Landon bardzo często odwiedza nie pilnowane przez nikogo miejsca.
Niepilnowane nie powinno być razem? :)
Hunter 45 nóż znajdziesz w więzieniu. Jak tylko otworzysz przyciskiem bramę nóż będzie leżał na podłodze za schodami :)
Wyzwania możesz robić na normalu, wtedy nie powinny sprawiać trudności. Ale fakt faktem że 3 ostatnie poziomy trudności to nie kaszka z mleczkiem jak w poprzednich częściach :).
cholernie trudna jest ta gra:/ przez pierwsze poziomy myślałem, że dam sobie radę, a teraz czasami nawet samo przejście niezauważonym sprawia wiele trudności, a co dopiero poszczególne wyzwania
Witam!
Mam polską wersję Hitmana na PS3 i mam problem. W misji nr 3 (Terminus) nie mogę odblokować wyzwania Elektryk cz.2. Część pierwszą mam już zaliczoną, tak jak wszystkie inne wyzwanie tej misji i samą misję. Natomiast przy wyzwaniu Elektryk cz.2 cały czas jest kłódka przez co nie mogę go zaliczyć. Czy ktoś miał może podobny problem i wie co z tym zrobić? Natomiast w misji nr 5 nie mogę zrobić wyzwania "Bezinteresowna" pomoc. Czekam, aż bandzior przewróci sklepikarza i wyciąga spluwę i wtedy go zabijam, zanim zastrzeli leżącego sklepikarza. Niestety wyzwanie nie zalicza się. Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo chciałem grę przejść w 100% :)
Artek XDPL gazrurka jest na parkingu między tymi dwoma palącymi się samochodami. Stoi pionowo więc widać ją dopiero po włączeniu instynktu :) Żeby ją podnieść bez hałasu będziesz musiał najpierw "jakoś" poradzić sobie z łysolem :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
