6 - Rosewood | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
Aktualizacja:
6: Rosewood
Kameleon
Ogólne założenia wyzwania: Musisz skorzystać z obu przebrań dostępnych w szóstej misji gry.

Przebranie bandziora bardzo łatwo jest pozyskać, albowiem mnóstwo tego typu osób spotyka się w etapach Korytarze sierocińca i Kotłownia. Pozbądź się więc dowolnego przeciwnika i zabierz jego strój.

Przebranie strażnika z Rosewood można zdobyć wyłącznie w trakcie rozgrywania etapu Korytarze sierocińca. Możesz zabrać strój strażnikowi, który jest torturowany na pierwszym piętrze sierocińca lub osobie, której ciało znajduje się w kaplicy na parterze.
Zbieracz dowodów
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć dwa dowody.

Pierwszy dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Korytarze sierocińca. Leży on na biurku recepcji na parterze budynku i niestety jego pozyskanie jest bardzo utrudnione, gdyż trzeba skutecznie odwrócić uwagę przebywających w okolicy wrogów (lub odpowiednio wcześniej się z nimi rozprawić).

Drugi dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Kotłownia. Znajduje się go w jednym z korytarzy w drodze do miejsca, w którym ukrywa się Wade. Także i w tym przypadku konieczne może okazać się odwrócenie uwagi okolicznych przeciwników, ale nie powinno być z tym problemów.
Infiltrator
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz dać się zauważyć. W celu zaliczenia tego wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z trzech etapów szóstej misji. Tak na dobrą sprawę musisz zachować ostrożność jedynie w etapie Korytarze sierocińca. Najlepiej jest korzystać z przebrania bandziora, pozyskując kolejne bezpieczniki z zachowaniem odpowiednich środków ostrożności.
Tylko garnitur
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz korzystać z przebrań (musisz pozostać w stroju księdza, w którym rozpoczyna się misję) i w celu zaliczenia wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z trzech etapów szóstej misji. Nie jest to niestety łatwe wyzwanie. Do osiągnięcia sukcesu wymagane jest doskonała znajomość zachowań i miejsc odwiedzanych przez bandytów. W razie potrzeby polecam zdecydować się na obniżenie poziomu trudności gry.
Miłosierny Samarytanin
Ogólne założenia wyzwania: Musisz uratować strażnika z Rosewood torturowanego przez bandytów.

Okazja do zaliczenia tego wyzwania pojawia się na samym początku etapu Korytarze sierocińca, gdyż pomieszczenie z torturowanym strażnikiem znajduje się na wprost od miejsca startu. Musisz pozbyć się wszystkich bandytów przebywających w okolicy, dokonując tego zanim zamordują strażnika. W zależności od preferencji możesz spróbować po kolei ich atakować z zaskoczenia czy np. wspomóc się strzelaniem instynktownym. Uratowanego strażnika możesz zignorować, gdyż nie trzeba go dodatkowo oswobodzić.
Pod napięciem
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć wszystkie bezpieczniki i użyć ich pozostając przez cały czas w ukryciu. Wyzwanie to o wiele łatwiej jest oczywiście zaliczyć na niższych poziomach trudności, szczególnie że bezpieczniki są wtedy ukryte w słabiej pilnowanych miejscach. Po szczegóły odnośnie lokalizacji bezpieczników oraz miejsca użycia ich zapraszam do opisu przejścia szóstej misji.
Zabawa kuleczkami
Ogólne założenia wyzwania: Musisz ukryć ciała pięciu osób w dużym zbiorniku z różnokolorowymi kuleczkami.

Zbiornik powiązany z tym wyzwaniem odnajduje się w trakcie rozgrywania etapu Korytarze sierocińca, a konkretnie w pomieszczeniu z zabawkami na parterze sierocińca, niedaleko kantyny. Musisz wrzucić do tego zbiornika pięć ciał ogłuszonych lub zamordowanych osób.
Starcie
Ogólne założenia wyzwania: Musisz wyeliminować Wade'a pozostając przez cały czas w ukryciu.

Szansa na zaliczenie tego wyzwania pojawia się w samej końcówce etapu Kotłownia, czyli po dotarciu do miejsca, w którym ukrywa się Wade. NIE wybieraj głównej ścieżki prowadzącej do kryjówki Wade'a, tylko skieruj się w prawo. Musisz odnaleźć pokazany na powyższym screenie zawór.

Po przekręceniu zaworu wejdź do zlokalizowanego po prawej stronie szybu wentylacyjnego. Przejdź na drugi koniec tunelu.

Po wyjściu z szybu wentylacyjnego zacznij się skradać. Musisz wejść w interakcję z pokazanym na powyższym screenie drugim zaworem. Wade zostanie w rezultacie pokonany, a Hitman pozostanie w ukryciu.
Najemnik
Ogólne założenia wyzwania: Wyzwanie to odblokowywane jest automatycznie w momencie zakończenia misji Rosewood.
Delikatny zastrzyk - cz. 1
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zabić trzy osoby z użyciem strzykawki, pozostając przez cały czas w ukryciu.

Wyzwanie to możesz zaliczyć w trakcie rozgrywania etapu Korytarze sierocińca i należy rozpocząć od odnalezienia strzykawki. Pierwsza ze strzykawek znajduje się na piętrze niedaleko pomieszczenia z torturowanym strażnikiem.

Druga ze strzykawek znajduje się na parterze w pomieszczeniach medycznych.

Po zdobyciu jednej ze strzykawek zacznij używać jej do zabijania wrogów. Strzykawkami teoretycznie możesz rzucać, ale o wiele bezpieczniej jest wykorzystywać je do zadawania bezpośrednich obrażeń po zajściu danego bandyty od tyłu. Zabij w ten sposób w sumie trzy osoby, pamiętając o tym, że w międzyczasie nie możesz doprowadzić do wszczęcia żadnego alarmu.
Delikatny zastrzyk - cz. 2
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zabić cztery osoby z użyciem strzykawki, pozostając przez cały czas w ukryciu. Wyzwanie to jest jedynie rozwinięciem poprzedniego.
Delikatny zastrzyk - cz. 3
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zabić pięć osób z użyciem strzykawki, pozostając przez cały czas w ukryciu. Wyzwanie to jest jedynie rozwinięciem dwóch poprzednich.
0
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
- Wyzwania
- 1 - Osobisty kontrakt | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 2 - Król Chinatown | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 3 - Terminus | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 4 - Uciekaj, by przeżyć | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 5 - Myśliwy i ofiara (01 - 08) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 5 - Myśliwy i ofiara (09 - 16) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 6 - Rosewood | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 7 - Witamy w Hope | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 8 - Dar Ptaśka | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 9 - Ogolić Lenny'ego (01 - 07) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 9 - Ogolić Lenny'ego (08 - 15) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 11 - Dexter Industries | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 12 - Fabryka śmierci (01 - 09) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 12 - Fabryka śmierci (10 - 19) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 13 - Noc walki | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 14 - Atak Świętych | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 15 - Prawo Skurky'ego (01 - 08) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 15 - Prawo Skurky'ego (09 - 11) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 16 - Operacja Młot Bojowy | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 18 - Blackwater Park (01 - 13) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 18 - Blackwater Park (14 - 23) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 19 - Odliczanie | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 20 - Rozgrzeszenie | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- Wyzwania
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Clubers Junior
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
hitman4718 Junior
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
hitman4718 Junior
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
aleksandran2 Junior
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.