Wydostanie się z klubu (Klub Vixen) | 5 - Myśliwy i ofiara
Aktualizacja:
Klub Vixen - Wydostanie się z klubu
Ogólne założenia: Ostatnia część wchodzącego w skład misji Myśliwy i ofiara etapu Klub Vixen jest bardzo krótka. Dotyczy ona w całości wydostania się z lokalu już po udanym wyeliminowaniu Doma Osmonda.

W celu opuszczenia klubu musisz dotrzeć na zaplecze i możesz tego dokonać na dwa różne sposoby. Pierwszy wariant dotyczy skorzystania z zamkniętych drzwi znajdujących się na lewo od miejsca startu, czyli w miejscu, w którym odbywa się wieczór kawalerski. W celu odblokowania tych drzwi wymagane jest użycie karty dostępu, którą mogłeś odnaleźć na pierwszym piętrze lub którą możesz odebrać jednemu z bramkarzy czy samemu Osmondowi.

Po odblokowaniu drzwi skręć w prawo, docierając do korytarza patrolowanego przez pojedynczego bramkarza. Osobę tę najlepiej ominąć, szczególnie że niełatwo byłoby ją zneutralizować bez wszczynania alarmu. Dobrze jest też zbadać okolicę, odnajdując między innymi drugi pistolet z tłumikiem.

Drugi wariant dotyczy skorzystania z drzwi znajdujących się niedaleko prywatnych budek dla gości lokalu. W pobliżu tych drzwi stacjonuje pojedynczy bramkarz, aczkolwiek możesz go albo w łatwy sposób zneutralizować (pozostaw jego ciało w tym miejscu, bo nikt inny się tu nie pojawi) lub zaczekać aż sobie pójdzie.

Obie opisane powyżej ścieżki pozwolą ci zbliżyć się do schodów prowadzących na pierwsze piętro klubu (powyższy screen). Schody te są niestety obserwowane przez pojedynczego wartownika. Musisz w rezultacie skorzystać z przebrania bramkarza z klubu go-go i ukryć swoją tożsamość lub użyć obiektu do rzucania do odwrócenia jego uwagi. Niezależnie od tego jak się zachowasz wejdź na sam koniec w interakcję z zamkiem drzwi na piętrze, kończąc po chwili etap.
0
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
- 5 - Myśliwy i ofiara
- Dziedziniec | 5 - Myśliwy i ofiara | Solucja Hitman Rozgrzeszenie
- Przedostanie się do wnętrza klubu (Klub Vixen) | 5 - Myśliwy i ofiara
- Zamordowanie Doma Osmonda (Klub Vixen) | 5 - Myśliwy i ofiara
- Wydostanie się z klubu (Klub Vixen) | 5 - Myśliwy i ofiara
- Przebieralnie | 5 - Myśliwy i ofiara | Solucja Hitman Rozgrzeszenie
- Opuszczony budynek | 5 - Myśliwy i ofiara | Solucja Hitman Rozgrzeszenie
- Przedostanie się do wnętrza sklepu (Sklep wielobranżowy) | 5 - Myśliwy i ofiara
- Dotarcie do wyjścia (Sklep wielobranżowy) | 5 - Myśliwy i ofiara
- Strefa załadunkowa | 5 - Myśliwy i ofiara | Solucja Hitman Rozgrzeszenie
- Eksploracja Chinatown (Chinatown) | 5 - Myśliwy i ofiara
- Zamordowanie Franka Owensa (Chinatown) | 5 - Myśliwy i ofiara
- Zamordowanie Billa Dole'a (Chinatown) | 5 - Myśliwy i ofiara
- Zamordowanie Larry'ego Clay'a (Chinatown) | 5 - Myśliwy i ofiara
- Opuszczenie Chinatown (Chinatown) | 5 - Myśliwy i ofiara
- 5 - Myśliwy i ofiara
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Clubers Junior
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
hitman4718 Junior
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
hitman4718 Junior
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
aleksandran2 Junior
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.