Eksploracja gmachu sądu (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurky'ego
Aktualizacja:
Gmach sądu - Eksploracja gmachu sądu
Ogólne założenia etapu: Gmach sądu to pierwszy z trzech etapów piętnastej misji kampanii, zatytułowanej Prawo Skurky'ego. Nadrzędnym celem tego poziomu jest dotarcie do przejścia prowadzącego do cel i tradycyjnie przed podjęciem jakichkolwiek konkretnych decyzji warto dokładnie zapoznać się z całą lokacją.

Sala sądowa jest miejscem, w którym rozpoczynasz misję. Nie próbuj wkraczać do niedostępnego obszaru bez przebrania, bo zostaniesz od razu zauważony. Dostęp możesz uzyskać zakładając przebranie strażnika sądowego lub przebranie woźnego sądowego, choć i wtedy nie należy się czuć bezpiecznie, bo możesz zostać łatwo zdemaskowany. Polecam w rezultacie zapoznać się z przedstawionymi w dalszej części poradnika instrukcjami na temat miejsc pozyskiwania przebrań i alternatywnych sposobów opuszczenia gmachu sądu.

Na prawo od miejsca, w którym obraduje sędzia znajduje się pokazany na powyższym screenie magazyn dowodów, w którym można odnaleźć przede wszystkim wiele różnych rodzajów broni oraz szyb wentylacyjny pomocny w ominięciu drzwi prowadzących do cel. Także i ten obszar najlepiej jest zbadać w przebraniu (rekomendowane są strój sędziego lub strój woźnego sądowego).

Parter budynku sądu jest dostępny dla wszystkich. Nie możesz oczywiście biegać z wyciągniętą bronią i musisz się pilnować w sytuacji korzystania z przebrania strażnika sądowego, bo szczególnie na wyższych poziomach trudności spotkasz tu wiele takich osób.

Pomieszczenie na końcu korytarza na prawo od wejścia do sądu niezależnie od wybranego poziomu trudności jest okupowane przez pojedynczego wartownika. Jest to w rezultacie dobre miejsce do pozyskania stroju strażnika sądowego (użyj obiektów do rzucania, załącz radio lub zastrzel wspomnianą osobę).

Pomieszczenia zlokalizowane po drugiej stronie korytarza są trudno dostępne i dobrze pilnowane. W głównym pomieszczeniu ochrony przebywa liczna grupa strażników sądowych i na jego zbadanie najlepiej zdecydować się po po zdobyciu przebrania sędziego, dzięki czemu w prosty sposób pozyskasz pozostawione na jednym z biurek dowody.

Na lewo od wejścia do budynku sądu znajdują się toalety. Nie odnajdziesz tu początkowo nic ciekawego, ale warto zapamiętać sobie to miejsce, gdyż toalety wykorzystuje się w trakcie realizacji jednego z planów przedostania się do cel.

Na piętrze budynku sądu warto zainteresować się przede wszystkim balkonikiem, z którego widać salę sądową. Znajduje się tu terminal komputerowy pomocny w odwróceniu uwagi osób biorących udział w rozprawie (więcej na ten temat w kolejnych podpunktach poradnika).

Ciekawym miejscem jest pokazany na powyższym screenie niewielki składzik, w którym znajduje się skrzynia do składowania ciał. Możesz w rezultacie wykorzystać tę lokację do pozyskania przebrania, korzystając z obiektu do rzucania i następnie atakując z zaskoczenia osobę, która pojawi się w składziku.

Biblioteka to miejsce, do którego nie mają dostępu niepowołane osoby, tak więc najlepiej jest skorzystać z przebrania strażnika sądowego. Pomieszczenie to najlepiej jest odwiedzić z zamiarem pozyskania przebrania woźnego sądowego. Zaczekaj w takiej sytuacji aż w bibliotece pozostanie tylko jeden strażnik i odciągnij uwagę woźnego , chowając następnie jego ciało w szafie.

Na tyły gmachu sądu prowadzą pokazane na powyższym screenie drzwi, które zlokalizowane są na końcu korytarza na lewo od głównego wejścia do budynku.

Po znalezieniu się na zapleczu budynku sądu zwróć uwagę na okiennicę prowadzącą na górny balkonik oraz na pokazane na powyższym screenie archiwum. Wewnątrz archiwum przebywa pojedynczy wartownik, którego możesz ominąć lub zaatakować z zamiarem pozyskania przebrania strażnika sądowego.

Parking zlokalizowany na tyłach budynku sądu jest niedostępny. Jeżeli chcesz go zbadać to rozważ zaopatrzenie się w przebranie strażnika sądowego. Ważne jest także umiejętne przeskakiwanie pomiędzy pojazdami i murkami, unikając wykrycia przez przebywających w okolicy wartowników. Celem eksploracji tej okolicy jest dotarcie do jednej z dwóch okiennic prowadzących do prywatnych komnat sędziego (więcej na ten temat w dalszej części poradnika).

Na samym końcu parkingu zlokalizowanego na tyłach gmachu sądu znajduje się pokazany na powyższym screenie niewielki składzik. Najważniejszym obiektem do odnalezienia w tym składziku jest gotowy strój strażnika sądowego. Warto się po niego wybrać jeśli nie chcesz atakować żadnego z wartowników.
Tyle w kwestii eksploracji, przejdźmy do tematu dotarcia do cel. Zadanie to możesz wykonać na trzy zasadnicze sposoby:
- Założenie przebrania sędziego - To zdecydowanie najlepszy pomysł, albowiem sędzia dysponuje pełnym dostępem do wszystkich obszarów gmachu sądu i nie zostanie także zatrzymany ani rozpoznany już po dotarciu do cel. Omówienie tego wariantu znajduje się w podpunkcie Gmach sądu - Dotarcie do cel w przebraniu sędziego.
 - Założenie przebrania oskarżonego w rozprawie sądowej - Metoda ta jest mniej pracochłonna, szczególnie jeśli grasz na jednym z niższych poziomów trudności. Ma ona natomiast dwie zasadnicze wady - nie będziesz mógł na spokojnie zbadać gmachu sądu i już po dotarciu do cel będziesz musiał umknąć strażnikom. Omówienie tego wariantu znajduje się w podpunkcie Gmach sądu - Dotarcie do cel w przebraniu oskarżonego.
 - Założenie przebrania woźnego/strażnika sądowego lub zignorowanie przebrań - Nie polecam tego wariantu, bo nawet jeśli skorzystasz z przebrania strażnika czy woźnego bardzo prawdopodobne jest zaalarmowanie przebywających w okolicy osób. Ponadto odpadnie możliwość starannego zbadania budynku sądu. Omówienie tego wariantu znajduje się w podpunkcie Gmach sądu - Dotarcie do cel w tradycyjny sposób.
 
0
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
	
- 15 - Prawo Skurky'ego
		
- Eksploracja gmachu sądu (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurky'ego
 - Dotarcie do cel w przebraniu sędziego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurky'ego
 - Dotarcie do cel w przebraniu oskarżonego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurky'ego
 - Dotarcie do cel w tradycyjny sposób (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurky'ego
 - Cele | 15 - Prawo Skurky'ego | Solucja Hitman Rozgrzeszenie
 - Więzienie | 15 - Prawo Skurky'ego | Solucja Hitman Rozgrzeszenie
 
 
 - 15 - Prawo Skurky'ego
		
 
 - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
ArtekXDPL Chorąży
"Operacja Młot Bojowy" - Jak zdobyć "Aries 24 - 7", Czytałem że zdobywa się go grając na wyższych poziomach, ale ja nie daje rady. Może ktoś opisać dokładnie, na jakim poziomie trzeba grać i w jakiej części poziomu znajduję się pistolet? Z góry dzięki.
wilczyn Generał
ArtekXDPL sam nie próbowałem zdobyć tej broni więc nie mogę tego potwierdzić, ale jak wynika z opisu na stronie hitman.wikia.com Aries 24-7 noszą przy sobie tylko "dodatkowi" strażnicy. Czyli najpierw musisz wybić jak najwiekszą ilość tych strażników, którzy są obecni na danym poziomie i dopiero jak przybędą posiłki będzisz mógł zdobyć u jednego z nowo przybyłych ową broń. Nie wiem tylko czy to działa na wszystkich poziomach tej misji czy na jednej wybranej. Tego wikia.com nie podaje. Musisz więc trochę sie pomęczyć :) Oczywiście trzeba grać co namniej na hardzie.
zanonimizowany886926 Junior
Witam :D
Mam pytanko - chcialbym usunac caly save gry tak, aby moc przechodzic ja od nowa. Przeszukalem wszystkie pliki w grze (PC), probowalem niektore podmieniac, lecz nic to nie dalo. Jesli ktokolwiek wie gdzie znajduja sie pliki save prosilbym o udostepnienie mi ich lokalizacji.
Pozdrawiam :)
Hunter 45 Legionista
ArtekXDPL Aries 24-7 zdobędziesz grając na poziomie trudnym, wystarczy zagrać ostatnią część "Targ " na poziomie trudnym i wybić wszystkich , broń znajdziesz u jednego z cięzkozbrojnych kierując się do miejsca w którym są dowody. na wszelki wypadek możesz sprawdzić wszystkie ciała w kombinezonach ciężkozbrojnych . Pozdrowienia
kubus784 Junior
Witam Misja 9 Ogolić Lenny-ego-mam zaliczone wszystkie wyzwania ale barkuje mi jednego przedmiotu "notes"-jak ktoś wie gdzie go znaleśc będę wdzieczyny Pozdrawiam
Clubers Junior
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
hitman4718 Junior
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
hitman4718 Junior
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
aleksandran2 Junior
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
