Hitman Absolution: Dotarcie do jaskiń (Zejście)
Aktualizacja:
Zejście - Dotarcie do jaskiń
Ogólne założenia etapu: Zejście to trzeci spośród czterech etapów misji Dexter Industries. Nadrzędnym celem tego poziomu jest dotarcie do windy, przy czym zanim stanie się to możliwe trzeba odnaleźć przejście prowadzące do głównego kompleksu jaskiń. Po drodze Agent 47 musi się oczywiście liczyć z obecnością sił wroga.

Ruszaj bardzo liniową ścieżką, opuszczając się i docierając po kilku chwilach do drabiny, po której musisz zejść na niższy poziom. Po znalezieniu się w pokazanym na powyższym screenie miejscu "przyklej się" do ściany i zacznij przemieszczać się w lewo. Zatrzymaj się po dotarciu do pierwszej okiennicy, bo zostaniesz tu zmuszony do wyboru metody dotarcia do głównej części jaskiń.

Pierwszy wariant zachowania zakłada przejście przez tutejszą okiennicę. Domyślnie stoi przy niej przeciwnik i o wiele prościej byłoby wyrzucić go przez okno. Jeżeli nie chcesz mieć żadnych ofiar na swoim koncie, to musisz zaczekać aż pracownik ochrony oddali się od okiennicy i następnie go ogłuszyć lub szybko ominąć, wspomagając się dla pewności instynktem.

Nie śpiesz się, bo na lewo od okiennicy w zależności od ustawionego poziomu trudności spotkasz jednego lub dwóch nowych wartowników. Możesz zabić te postacie z pomocą odnalezionych w okolicy min zbliżeniowych, ominąć je przy pomocy instynktu lub wyruszyć za nimi, zachowując przy tym bezpieczny dystans. Ostatnia z zasugerowanych metod działania jest najlepsza, bo wartownicy powinni po pewnym czasie skręcić w lewo, dzięki czemu łatwo ich ominiesz.

Przejdź nieco dalej, zbliżając się do drewnianego mostku z metalową bramką. Proponuję ukryć się przy pokazanym na powyższym screenie terminalu komputerowym (jest to możliwe tylko jeśli dysponujesz przebraniem) i dokładnie rozeznać w sytuacji. Mostek jest nieustannie patrolowany przez jednego wartownika, choć okazjonalnie może się tu też pojawiać druga osoba, wykonując obchód całej okolicy.

Zaczekaj aż będzie bezpiecznie i dopiero wtedy przystąp do działania, wyruszając w stronę mostku. Możesz się tu zachować na dwa zasadnicze sposoby. Jeżeli chcesz otworzyć bramkę, to musisz dysponować kartą dostępu. W takiej sytuacji musisz też się pośpieszyć żeby nie zostać zauważonym przez wartownika przebywającego na mostku (nie polecam go zrzucać, bo zaalarmuje to wrogów stacjonujących w jaskiniach).

Jeżeli nie posiadasz karty dostępu lub jeżeli nie chcesz zbytnio ryzykować, to lepszym pomysłem jest podejście do krawędzi mostku, opuszczenie się i następnie przesunięcie w lewo lub w prawo w celu ominięcia bramki.

Obie opisane powyżej techniki pozwolą ci dotrzeć do obszaru zajmowanego najprawdopodobniej przez trzech wartowników. Omiń przeciwnika opierającego się o balustradę (może on też wyruszyć w stronę mostku i wtedy będziesz miał ułatwioną sprawę), używając w zależności od upodobań instynktu lub obiektów do rzucania do odwrócenia jego uwagi. Obok dwóch pozostałych wrogów najlepiej jest z kolei przejść zanim zakończą rozmowę i się rozejdą.

Drugi wariant zachowania zakłada ominięcie okiennicy i w tym celu musisz zaczekać aż przeciwnik stojący przy oknie odejdzie lub go wyrzucić. Przesuwaj się dalej w lewo, a po znalezieniu się w pokazanym na powyższym screenie miejscu opuść się żeby dotrzeć na niżej położony balkonik.

Udaj się w stronę schodów, docierając po kilku chwilach do interaktywnego gzymsu. Przejdź po krawędzi i ponownie opuść się. Cel podróży to pokazane na powyższym screenie przejście.

Niezależnie od wybranego poziomu trudności musisz liczyć się z tym, że w okolicy przebywają trzy osoby. Dwie z nich stoją po prawej stronie, a trzeci wartownik jest w oddali oparty o balustradę. Do ominięcia wrogów najłatwiej jest użyć instynktu.

Jeżeli nie posiadasz instynktu i/lub przebrania, to lepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z obiektów do rzucania (np. odnalezionych w okolicy butelek czy kanistrów). Zaczekaj w takiej sytuacji aż wrogowie stojący po prawej stronie zakończą rozmowę i rozejdą się. Wywołaj hałas na prawo od przejścia, przy którym stoisz i zaczekaj aż pojawi się tu wartownik (powyższy screen). W zależności od upodobań przerzuć tę osobę przez balustradę, ogłusz lub omiń. Uniknięcie pozostałych wrogów powinno już okazać się prostsze, bo oddalą się oni od tego miejsca.

Niezależnie od wybranego wariantu zachowania powinieneś znaleźć się przy przejściu prowadzącym do głównego kompleksu jaskiń (powyższy screen). Zanim z niego skorzystasz proponuję zbadać obszar, przy którym stało dwóch pracowników ochrony, albowiem do odnalezienia są w tym miejscu dowody.
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
- Hitman Absolution: Dexter Industries
- Hitman Absolution: Wyłączenie systemów ochrony (Ślepa uliczka)
- Hitman Absolution: Dotarcie do wejścia do tartaku (Ślepa uliczka)
- Hitman Absolution: Stary tartak
- Hitman Absolution: Dotarcie do jaskiń (Zejście)
- Hitman Absolution: Dotarcie do windy (Zejście)
- Hitman Absolution: Dotarcie do głównego kompleksu (Budynek fabryczny)
- Hitman Absolution: Przedostanie się do wnętrza budynku fabrycznego (Budynek fabryczny)
- Hitman Absolution: Dotarcie do lobby budynku fabrycznego (Budynek fabryczny)
- Hitman Absolution: Skorzystanie z windy w lobby (Budynek fabryczny)
- Hitman Absolution: Dexter Industries
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
Witam Misja 9 Ogolić Lenny-ego-mam zaliczone wszystkie wyzwania ale barkuje mi jednego przedmiotu "notes"-jak ktoś wie gdzie go znaleśc będę wdzieczyny Pozdrawiam
ArtekXDPL Aries 24-7 zdobędziesz grając na poziomie trudnym, wystarczy zagrać ostatnią część "Targ " na poziomie trudnym i wybić wszystkich , broń znajdziesz u jednego z cięzkozbrojnych kierując się do miejsca w którym są dowody. na wszelki wypadek możesz sprawdzić wszystkie ciała w kombinezonach ciężkozbrojnych . Pozdrowienia
Witam :D
Mam pytanko - chcialbym usunac caly save gry tak, aby moc przechodzic ja od nowa. Przeszukalem wszystkie pliki w grze (PC), probowalem niektore podmieniac, lecz nic to nie dalo. Jesli ktokolwiek wie gdzie znajduja sie pliki save prosilbym o udostepnienie mi ich lokalizacji.
Pozdrawiam :)
ArtekXDPL sam nie próbowałem zdobyć tej broni więc nie mogę tego potwierdzić, ale jak wynika z opisu na stronie hitman.wikia.com Aries 24-7 noszą przy sobie tylko "dodatkowi" strażnicy. Czyli najpierw musisz wybić jak najwiekszą ilość tych strażników, którzy są obecni na danym poziomie i dopiero jak przybędą posiłki będzisz mógł zdobyć u jednego z nowo przybyłych ową broń. Nie wiem tylko czy to działa na wszystkich poziomach tej misji czy na jednej wybranej. Tego wikia.com nie podaje. Musisz więc trochę sie pomęczyć :) Oczywiście trzeba grać co namniej na hardzie.
"Operacja Młot Bojowy" - Jak zdobyć "Aries 24 - 7", Czytałem że zdobywa się go grając na wyższych poziomach, ale ja nie daje rady. Może ktoś opisać dokładnie, na jakim poziomie trzeba grać i w jakiej części poziomu znajduję się pistolet? Z góry dzięki.
W rozdziale: 9 - Ogolić Lenny'ego - Zamordowanie Landona Metcalfa (Ulice Hope) jest chyba błąd ortograficzny.
Zaletą warsztatu jest to, że Landon bardzo często odwiedza nie pilnowane przez nikogo miejsca.
Niepilnowane nie powinno być razem? :)
Hunter 45 nóż znajdziesz w więzieniu. Jak tylko otworzysz przyciskiem bramę nóż będzie leżał na podłodze za schodami :)
Wyzwania możesz robić na normalu, wtedy nie powinny sprawiać trudności. Ale fakt faktem że 3 ostatnie poziomy trudności to nie kaszka z mleczkiem jak w poprzednich częściach :).
cholernie trudna jest ta gra:/ przez pierwsze poziomy myślałem, że dam sobie radę, a teraz czasami nawet samo przejście niezauważonym sprawia wiele trudności, a co dopiero poszczególne wyzwania
Witam!
Mam polską wersję Hitmana na PS3 i mam problem. W misji nr 3 (Terminus) nie mogę odblokować wyzwania Elektryk cz.2. Część pierwszą mam już zaliczoną, tak jak wszystkie inne wyzwanie tej misji i samą misję. Natomiast przy wyzwaniu Elektryk cz.2 cały czas jest kłódka przez co nie mogę go zaliczyć. Czy ktoś miał może podobny problem i wie co z tym zrobić? Natomiast w misji nr 5 nie mogę zrobić wyzwania "Bezinteresowna" pomoc. Czekam, aż bandzior przewróci sklepikarza i wyciąga spluwę i wtedy go zabijam, zanim zastrzeli leżącego sklepikarza. Niestety wyzwanie nie zalicza się. Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo chciałem grę przejść w 100% :)
Artek XDPL gazrurka jest na parkingu między tymi dwoma palącymi się samochodami. Stoi pionowo więc widać ją dopiero po włączeniu instynktu :) Żeby ją podnieść bez hałasu będziesz musiał najpierw "jakoś" poradzić sobie z łysolem :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
