15 - Prawo Skurky'ego (01 - 08) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
Aktualizacja:
15: Prawo Skurky'ego
Kameleon
Ogólne założenia wyzwania: Musisz skorzystać ze wszystkich pięciu przebrań dostępnych w piętnastej misji gry.

Przebranie strażnika sądowego najlepiej jest pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Gmach sądu. Możesz zaatakować jednego z wartowników przebywających na osobności (np. strażnika w pomieszczeniu biurowym na parterze gmachu sądu) lub wybrać się po gotowy strój do składziku zlokalizowanego przy parkingu na tyłach głównego budynku.

Przebranie woźnego sądowego pozyskuje się w etapie Gmach sądu. Najlepiej jest zdecydować się na zaatakowanie woźnego przebywającego w bibliotece na piętrze budynku sądu. Pamiętaj o tym, że ogłuszoną lub zabitą osobą musi być mężczyzna.

Przebranie Timothy'ego możesz zdobyć wyłącznie w etapie Gmach sądu. Polecam wykonać wszystkie czynności znajdujące się w opisie przejścia 15 misji w podpunkcie Gmach sądu - Dotarcie do cel w przebraniu oskarżonego, czyli przyczynić się do pojawienia się Hawke'a w toalecie, tak by móc go w bezpieczny sposób wyeliminować i zabrać jego strój.

Przebranie sędziego możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Gmach sądu. Najlepiej jest przedostać się do prywatnych kwater sędziego i następnie nakłonić go do pojawienia się w tym miejscu (użycie przedmiotu do rzucania lub użycie terminalu komputerowego).

Przebranie policjanta z Hope możesz zdobyć wyłącznie w etapie Więzienie. Zaatakuj dowolnego z przebywających w więzieniu stróżów prawa, na przykład osobę pilnującą dowodów czy pojedynczego policjanta spotkanego na samym początku wspomnianego etapu.
Zbieracz dowodów
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć trzy dowody.

Pierwszy dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Gmach sądu. Jest on w pomieszczeniu ochrony (Security Room) na parterze budynku sądu. Sekret ten najlepiej jest pozyskać po założeniu stroju sędziego, dzięki czemu Hitman nie zostanie przez nikogo rozpoznany.

Drugi dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Cele. Leży on na biurku w ostatnim pomieszczeniu (tym z zamkniętymi drzwiami prowadzącymi do więzienia).

Trzeci dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Więzienie. Zatrzymaj się po dotarciu do korytarza tuż po minięciu bramki otwartej dzięki wciśnięciu przycisku w stróżówce. Sekret jest w celi z jednym z policjantów z Hope. Najlepiej jest zaczekać aż osoba ta odwróci się plecami do Hitmana i ją ogłuszyć lub zastrzelić.
Infiltrator
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz dać się zauważyć. W celu zaliczenia tego wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z trzech etapów piętnastej misji. Nie powinno być z tym większych problemów. W etapie Gmach sądu pilnuj się podczas eksploracji parkingu, a w etapie Więzienie w pobliżu stróżówki.
Tylko garnitur
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz korzystać z przebrań i w celu zaliczenia wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z trzech etapów piętnastej misji. Najwięcej problemów sprawi ci zapewne pierwszy etap, czyli Gmach sądu. Polecam rozważyć dobiegnięcie do przejścia prowadzącego do cel oraz ustawienie normalnego poziomu trudności.
Przeszkoda
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zatrzymać odtwarzanie filmu stanowiącego dowód w toczącej się rozprawie sądowej.

Wyzwanie to z oczywistych względów zalicza się w trakcie rozgrywania etapu Gmach sądu. Musisz dotrzeć do jednego z dwóch terminali komputerowych i wejść z nim w interakcję. Pierwszy terminal znajduje się na balkoniku na pierwszym piętrze gmachu sądu.

Drugi terminal znajduje się w pomieszczeniu sąsiadującym z prywatnymi kwaterami sędziego. W obu przypadkach musisz zaczekać aż dany terminal stanie się aktywny.
Bez zbędnych szkód
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zaliczyć całą misję nikogo nie zabijając. Nie powinno z tym być dużych problemów, szczególnie że osoby będące w posiadaniu przebrań, które pragniesz pozyskać możesz jedynie ogłuszyć.
Skazany za niewinność
Ogólne założenia wyzwania: Musisz przejąć tożsamość Timothy'ego Hawke'a i wziąć udział w rozprawie sądowej.

Wyzwanie to zalicza się w etapie Gmach sądu. Po szczegółowe instrukcje odnośnie wypełnienia jego założeń zapraszam do opisu przejścia piętnastej misji, a konkretnie do podpunktu Gmach sądu - Dotarcie do cel w przebraniu oskarżonego. Gwoli przypomnienia, strój Timothy'ego najlepiej zdobyć po tym jak po przerwaniu rozprawy sądowej oskarżony uda się do toalety (powyższy screen).

Po założeniu przebrania Hawke'a musisz powrócić na salę sądową i zaczekać na ogłoszenie wyroku. To właśnie w tym momencie gra zaliczy drugą część wyzwania.
Obejmij urząd
Ogólne założenia wyzwania: Musisz założyć przebranie sędziego i uniewinnić Timothy'ego Hawke'a.

Wyzwanie to zalicza się w etapie Gmach sądu. Jego pierwsza część jest dość oczywista, bo musisz dotrzeć do prywatnych kwater sędziego, ogłuszyć lub zabić tę osobę i założyć jej strój. Szczegółowe omówienie wszystkich krok prowadzących do pozyskania przebrania sędziego znajdują się w opisie przejścia 15 misji, a konkretnie w podpunkcie Gmach sądu - Dotarcie do cel w przebraniu sędziego.

Schowaj ciało sędziego i zabierz jego młotek. Powróć następnie na salę sądową, ustawiając się w pokazanym na powyższym screenie miejscu. Zaczekaj aż Timothy Hawke powróci z toalety i wciśnij klawisz/przycisk interakcji żeby wydać uniewinniający go wyrok.
0
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
	
- Wyzwania
		
- 1 - Osobisty kontrakt | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
 - 2 - Król Chinatown | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
 - 3 - Terminus | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
 - 4 - Uciekaj, by przeżyć | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
 - 5 - Myśliwy i ofiara (01 - 08) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
 - 5 - Myśliwy i ofiara (09 - 16) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
 - 6 - Rosewood | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
 - 7 - Witamy w Hope | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
 - 8 - Dar Ptaśka | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
 - 9 - Ogolić Lenny'ego (01 - 07) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
 - 9 - Ogolić Lenny'ego (08 - 15) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
 - 11 - Dexter Industries | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
 - 12 - Fabryka śmierci (01 - 09) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
 - 12 - Fabryka śmierci (10 - 19) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
 - 13 - Noc walki | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
 - 14 - Atak Świętych | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
 - 15 - Prawo Skurky'ego (01 - 08) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
 - 15 - Prawo Skurky'ego (09 - 11) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
 - 16 - Operacja Młot Bojowy | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
 - 18 - Blackwater Park (01 - 13) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
 - 18 - Blackwater Park (14 - 23) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
 - 19 - Odliczanie | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
 - 20 - Rozgrzeszenie | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
 
 
 - Wyzwania
		
 
 - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
ArtekXDPL Chorąży
"Operacja Młot Bojowy" - Jak zdobyć "Aries 24 - 7", Czytałem że zdobywa się go grając na wyższych poziomach, ale ja nie daje rady. Może ktoś opisać dokładnie, na jakim poziomie trzeba grać i w jakiej części poziomu znajduję się pistolet? Z góry dzięki.
wilczyn Generał
ArtekXDPL sam nie próbowałem zdobyć tej broni więc nie mogę tego potwierdzić, ale jak wynika z opisu na stronie hitman.wikia.com Aries 24-7 noszą przy sobie tylko "dodatkowi" strażnicy. Czyli najpierw musisz wybić jak najwiekszą ilość tych strażników, którzy są obecni na danym poziomie i dopiero jak przybędą posiłki będzisz mógł zdobyć u jednego z nowo przybyłych ową broń. Nie wiem tylko czy to działa na wszystkich poziomach tej misji czy na jednej wybranej. Tego wikia.com nie podaje. Musisz więc trochę sie pomęczyć :) Oczywiście trzeba grać co namniej na hardzie.
zanonimizowany886926 Junior
Witam :D
Mam pytanko - chcialbym usunac caly save gry tak, aby moc przechodzic ja od nowa. Przeszukalem wszystkie pliki w grze (PC), probowalem niektore podmieniac, lecz nic to nie dalo. Jesli ktokolwiek wie gdzie znajduja sie pliki save prosilbym o udostepnienie mi ich lokalizacji.
Pozdrawiam :)
Hunter 45 Legionista
ArtekXDPL Aries 24-7 zdobędziesz grając na poziomie trudnym, wystarczy zagrać ostatnią część "Targ " na poziomie trudnym i wybić wszystkich , broń znajdziesz u jednego z cięzkozbrojnych kierując się do miejsca w którym są dowody. na wszelki wypadek możesz sprawdzić wszystkie ciała w kombinezonach ciężkozbrojnych . Pozdrowienia
kubus784 Junior
Witam Misja 9 Ogolić Lenny-ego-mam zaliczone wszystkie wyzwania ale barkuje mi jednego przedmiotu "notes"-jak ktoś wie gdzie go znaleśc będę wdzieczyny Pozdrawiam
Clubers Junior
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
hitman4718 Junior
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
hitman4718 Junior
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
aleksandran2 Junior
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
