5 - Myśliwy i ofiara (01 - 08) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
Aktualizacja:
5: Myśliwy i ofiara
Kameleon
Ogólne założenia wyzwania: Musisz skorzystać ze wszystkich czterech przebrań dostępnych w piątej misji gry.

Przebranie bramkarza z klubu go-go możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Klub Vixen lub Przebieralnie. Najłatwiej możesz tego dokonać pozbywając się bramkarza przebywającego w toalecie klubu lub patrolującego zaplecze lokalu.

Przebranie sprzedawcy możesz zdobyć w etapach Sklep wielobranżowy oraz Chinatown. Najlepiej rozejrzeć się za gotowym strojem, czy to w chłodni sklepu czy przy jednym z kramików w Chinatown.

Przebranie policjanta z Chicago zdecydowanie najłatwiej jest pozyskać, albowiem funkcjonariuszy spotyka się we wszystkich etapach piątej misji za wyjątkiem etapu Przebieralnie. Zaatakuj więc dowolnego stróża prawa i odbierz jego strój.


Przebranie maskotki jest przebraniem ukrytym i jedyna okazja do jego pozyskania to etap Chinatown. Udaj się na drugi koniec Chinatown i zlokalizuj zejście do piwnicy pilnowane przez policjanta (screen 1). Omiń lub zneutralizuj tego funkcjonariusza i zbadaj niewielki obszar za jego plecami, odnajdując gotowy strój.
Zbieracz dowodów
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć sześć dowodów.

Pierwszy dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Dziedziniec. Znajduje się on na masce radiowozu zaparkowanego na samym środku dziedzińca. Odwróć uwagę policjantów lub skorzystaj z przebrania żeby bezpiecznie go zabrać.

Drugi dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Klub Vixen. Sekret ukryto w pomieszczeniu na piętrze, do którego możesz przedostać się wyłącznie od strony otwartej okiennicy (dociera się do niej przechodząc po gzymsie).

Trzeci dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Opuszczony budynek. Jest on przy skrzyżowaniu pilnowanym przez policjantów, tak więc najlepiej go zdobyć dopiero po odwróceniu uwagi funkcjonariuszy.

Czwarty dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Sklep wielobranżowy. Leży on na ladzie w głównym pomieszczeniu sklepu (tym dostępnym dla klientów).

Piąty dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Strefa załadunkowa. Znajduje się on w lewym pomieszczeniu budynku, do którego musisz przedostać się żeby awansować do kolejnej strefy.

Ostatni szósty dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Chinatown. Ukryto go w jednej z niedostępnych alejek na drugim końcu mapy, a konkretnie w tej, w której można zamordować Larry'ego Clay'a.
Infiltrator
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz dać się zauważyć. W celu zaliczenia tego wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z siedmiu etapów piątej misji. Radzę w szczególności pilnować się w trakcie rozgrywania tych etapów, w których spotyka się liczne grupy policjantów oraz w trakcie przemierzania Chinatown.
Tylko garnitur
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz korzystać z przebrań i w celu zaliczenia wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z siedmiu etapów piątej misji. Tak na dobrą sprawę problemów z tym wyzwaniem nie sprawi ci jedynie startowy poziom Dziedziniec. W pozostałych etapach musisz opanować do perfekcji rozmieszczenie przeciwników, a także dążyć do eliminowania wyznaczanych przez grę celów w możliwie jak najmniej ryzykowny sposób. W ostateczności możesz też zdecydować się na rozgrywkę na jednym z niższych poziomów trudności, tak by mieć mniej wrogów na głowie (i z gorszym polem widzenia).
Prywatny taniec
Ogólne założenia wyzwania: Musisz niepostrzeżenie zlikwidować Doma Osmonda po tym jak zamówi prywatne spotkanie z jedną z tancerek.

Założeniem tego wyzwania jest zlikwidowanie Doma Osmonda (etap Klub Vixen) w specjalny sposób, a mianowicie po tym jak zamówi prywatne spotkanie z jedną z tancerek. Udaj się za Domem do odrębnej części klubu i użyj karty dostępu do odblokowania sobie dostępu do zamkniętej kabiny (powyższy screen).

Ustaw się przy lustrze, ale NIE ATAKUJ chwilowo Doma. Zaczekaj aż "przedstawienie" dobiegnie końca i tancerka opuści kabinę. Cel misji powinien wtedy wykonać telefon i dopiero wtedy oddaj strzał. Koniecznie użyj broni z tłumikiem, tak by nikogo nie zaalarmować. Po udanej akcji odciągnij ciało Doma do skrzyni. W celu zaliczenia wyzwania w stu procentach musisz jeszcze opuścić klub pozostając do samego końca niewykrytym.
Dominacja
Ogólne założenia wyzwania: Musisz niepostrzeżenie zlikwidować Doma Osmonda garotą po tym jak wybierze się do toalety.

Założeniem tego wyzwania jest zlikwidowanie Doma Osmonda (etap Klub Vixen) w specjalny sposób, a mianowicie po tym jak uda się do toalety. W zależności od upodobań możesz odpowiednio wcześniej przygotować sobie to miejsce i pozbyć się ochroniarza (powyższy screen) lub schować się w szafce i zaczekać na przybycie Doma.

Ostrożnie zajdź Osmonda od tyłu i użyj garoty żeby pozbawić go życia. Po udanej akcji odciągnij ciało Doma do szafki. W celu zaliczenia wyzwania w stu procentach musisz jeszcze opuścić klub pozostając do samego końca niewykrytym.
Schadenfreude
Ogólne założenia wyzwania: Musisz doprowadzić do śmierci Doma Osmonda w wyniku nieszczęśliwego wypadku.

Założeniem tego wyzwania jest zlikwidowanie Doma Osmonda (etap Klub Vixen) w taki sposób, by wyglądało to na nieszczęśliwy wypadek. Udaj się do obszaru, w którym odbywa się wieczór kawalerski i użyj karty dostępu do odblokowania sobie przejścia na zaplecze.

Ustaw się przy lustrze i zaczekaj na przybycie Doma. Gdy tylko cel misji ustawi się pod kulą dyskotekową wciśnij duży żółty przycisk.
Wystrzałowa wyprzedaż
Ogólne założenia wyzwania: Musisz przyczynić się do eksplozji fajerwerków w sklepie wielobranżowym.

Wyzwanie to można zaliczyć w trakcie rozgrywania etapu Sklep wielobranżowy. Zajmij się eksploracją zaplecza sklepu, odnajdując interaktywny zawór.

Po odkręceniu zaworu rozejrzyj się po magazynie lub po głównej części sklepu za fajerwerkami i podpal je. Pozostało ci już tylko zaczekać na końcowy efekt.
0
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
- Wyzwania
- 1 - Osobisty kontrakt | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 2 - Król Chinatown | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 3 - Terminus | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 4 - Uciekaj, by przeżyć | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 5 - Myśliwy i ofiara (01 - 08) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 5 - Myśliwy i ofiara (09 - 16) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 6 - Rosewood | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 7 - Witamy w Hope | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 8 - Dar Ptaśka | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 9 - Ogolić Lenny'ego (01 - 07) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 9 - Ogolić Lenny'ego (08 - 15) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 11 - Dexter Industries | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 12 - Fabryka śmierci (01 - 09) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 12 - Fabryka śmierci (10 - 19) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 13 - Noc walki | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 14 - Atak Świętych | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 15 - Prawo Skurky'ego (01 - 08) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 15 - Prawo Skurky'ego (09 - 11) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 16 - Operacja Młot Bojowy | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 18 - Blackwater Park (01 - 13) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 18 - Blackwater Park (14 - 23) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 19 - Odliczanie | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 20 - Rozgrzeszenie | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- Wyzwania
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Clubers Junior
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
hitman4718 Junior
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
hitman4718 Junior
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
aleksandran2 Junior
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.