Hitman Absolution: Myśliwy i ofiara (08) Wyzwania
Aktualizacja:
5: Myśliwy i ofiara
Kameleon
Ogólne założenia wyzwania: Musisz skorzystać ze wszystkich czterech przebrań dostępnych w piątej misji gry.

Przebranie bramkarza z klubu go-go możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Klub Vixen lub Przebieralnie. Najłatwiej możesz tego dokonać pozbywając się bramkarza przebywającego w toalecie klubu lub patrolującego zaplecze lokalu.

Przebranie sprzedawcy możesz zdobyć w etapach Sklep wielobranżowy oraz Chinatown. Najlepiej rozejrzeć się za gotowym strojem, czy to w chłodni sklepu czy przy jednym z kramików w Chinatown.

Przebranie policjanta z Chicago zdecydowanie najłatwiej jest pozyskać, albowiem funkcjonariuszy spotyka się we wszystkich etapach piątej misji za wyjątkiem etapu Przebieralnie. Zaatakuj więc dowolnego stróża prawa i odbierz jego strój.


Przebranie maskotki jest przebraniem ukrytym i jedyna okazja do jego pozyskania to etap Chinatown. Udaj się na drugi koniec Chinatown i zlokalizuj zejście do piwnicy pilnowane przez policjanta (screen 1). Omiń lub zneutralizuj tego funkcjonariusza i zbadaj niewielki obszar za jego plecami, odnajdując gotowy strój.
Zbieracz dowodów
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć sześć dowodów.

Pierwszy dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Dziedziniec. Znajduje się on na masce radiowozu zaparkowanego na samym środku dziedzińca. Odwróć uwagę policjantów lub skorzystaj z przebrania żeby bezpiecznie go zabrać.

Drugi dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Klub Vixen. Sekret ukryto w pomieszczeniu na piętrze, do którego możesz przedostać się wyłącznie od strony otwartej okiennicy (dociera się do niej przechodząc po gzymsie).

Trzeci dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Opuszczony budynek. Jest on przy skrzyżowaniu pilnowanym przez policjantów, tak więc najlepiej go zdobyć dopiero po odwróceniu uwagi funkcjonariuszy.

Czwarty dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Sklep wielobranżowy. Leży on na ladzie w głównym pomieszczeniu sklepu (tym dostępnym dla klientów).

Piąty dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Strefa załadunkowa. Znajduje się on w lewym pomieszczeniu budynku, do którego musisz przedostać się żeby awansować do kolejnej strefy.

Ostatni szósty dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Chinatown. Ukryto go w jednej z niedostępnych alejek na drugim końcu mapy, a konkretnie w tej, w której można zamordować Larry'ego Clay'a.
Infiltrator
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz dać się zauważyć. W celu zaliczenia tego wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z siedmiu etapów piątej misji. Radzę w szczególności pilnować się w trakcie rozgrywania tych etapów, w których spotyka się liczne grupy policjantów oraz w trakcie przemierzania Chinatown.
Tylko garnitur
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz korzystać z przebrań i w celu zaliczenia wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z siedmiu etapów piątej misji. Tak na dobrą sprawę problemów z tym wyzwaniem nie sprawi ci jedynie startowy poziom Dziedziniec. W pozostałych etapach musisz opanować do perfekcji rozmieszczenie przeciwników, a także dążyć do eliminowania wyznaczanych przez grę celów w możliwie jak najmniej ryzykowny sposób. W ostateczności możesz też zdecydować się na rozgrywkę na jednym z niższych poziomów trudności, tak by mieć mniej wrogów na głowie (i z gorszym polem widzenia).
Prywatny taniec
Ogólne założenia wyzwania: Musisz niepostrzeżenie zlikwidować Doma Osmonda po tym jak zamówi prywatne spotkanie z jedną z tancerek.

Założeniem tego wyzwania jest zlikwidowanie Doma Osmonda (etap Klub Vixen) w specjalny sposób, a mianowicie po tym jak zamówi prywatne spotkanie z jedną z tancerek. Udaj się za Domem do odrębnej części klubu i użyj karty dostępu do odblokowania sobie dostępu do zamkniętej kabiny (powyższy screen).

Ustaw się przy lustrze, ale NIE ATAKUJ chwilowo Doma. Zaczekaj aż "przedstawienie" dobiegnie końca i tancerka opuści kabinę. Cel misji powinien wtedy wykonać telefon i dopiero wtedy oddaj strzał. Koniecznie użyj broni z tłumikiem, tak by nikogo nie zaalarmować. Po udanej akcji odciągnij ciało Doma do skrzyni. W celu zaliczenia wyzwania w stu procentach musisz jeszcze opuścić klub pozostając do samego końca niewykrytym.
Dominacja
Ogólne założenia wyzwania: Musisz niepostrzeżenie zlikwidować Doma Osmonda garotą po tym jak wybierze się do toalety.

Założeniem tego wyzwania jest zlikwidowanie Doma Osmonda (etap Klub Vixen) w specjalny sposób, a mianowicie po tym jak uda się do toalety. W zależności od upodobań możesz odpowiednio wcześniej przygotować sobie to miejsce i pozbyć się ochroniarza (powyższy screen) lub schować się w szafce i zaczekać na przybycie Doma.

Ostrożnie zajdź Osmonda od tyłu i użyj garoty żeby pozbawić go życia. Po udanej akcji odciągnij ciało Doma do szafki. W celu zaliczenia wyzwania w stu procentach musisz jeszcze opuścić klub pozostając do samego końca niewykrytym.
Schadenfreude
Ogólne założenia wyzwania: Musisz doprowadzić do śmierci Doma Osmonda w wyniku nieszczęśliwego wypadku.

Założeniem tego wyzwania jest zlikwidowanie Doma Osmonda (etap Klub Vixen) w taki sposób, by wyglądało to na nieszczęśliwy wypadek. Udaj się do obszaru, w którym odbywa się wieczór kawalerski i użyj karty dostępu do odblokowania sobie przejścia na zaplecze.

Ustaw się przy lustrze i zaczekaj na przybycie Doma. Gdy tylko cel misji ustawi się pod kulą dyskotekową wciśnij duży żółty przycisk.
Wystrzałowa wyprzedaż
Ogólne założenia wyzwania: Musisz przyczynić się do eksplozji fajerwerków w sklepie wielobranżowym.

Wyzwanie to można zaliczyć w trakcie rozgrywania etapu Sklep wielobranżowy. Zajmij się eksploracją zaplecza sklepu, odnajdując interaktywny zawór.

Po odkręceniu zaworu rozejrzyj się po magazynie lub po głównej części sklepu za fajerwerkami i podpal je. Pozostało ci już tylko zaczekać na końcowy efekt.
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
- Hitman Absolution: Wyzwania
- Hitman Absolution: Osobisty kontrakt Wyzwania
- Hitman Absolution: Król Chinatown Wyzwania
- Hitman Absolution: Terminus Wyzwania
- Hitman Absolution: Uciekaj, by przeżyć Wyzwania
- Hitman Absolution: Myśliwy i ofiara (08) Wyzwania
- Hitman Absolution: Myśliwy i ofiara (16) Wyzwania
- Hitman Absolution: Rosewood Wyzwania
- Hitman Absolution: Witamy w Hope Wyzwania
- Hitman Absolution: Dar Ptaśka Wyzwania
- Hitman Absolution: Ogolić Lenny'ego (07) Wyzwania
- Hitman Absolution: Ogolić Lenny'ego (15) Wyzwania
- Hitman Absolution: Dexter Industries Wyzwania
- Hitman Absolution: Fabryka śmierci (09) Wyzwania
- Hitman Absolution: Fabryka śmierci (19) Wyzwania
- Hitman Absolution: Noc walki Wyzwania
- Hitman Absolution: Atak Świętych Wyzwania
- Hitman Absolution: Prawo Skurky'ego (08) Wyzwania
- Hitman Absolution: Prawo Skurky'ego (11) Wyzwania
- Hitman Absolution: Operacja Młot Bojowy Wyzwania
- Hitman Absolution: Blackwater Park (13) Wyzwania
- Hitman Absolution: Blackwater Park (23) Wyzwania
- Hitman Absolution: Odliczanie Wyzwania
- Hitman Absolution: Rozgrzeszenie Wyzwania
- Hitman Absolution: Wyzwania
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
Witam Misja 9 Ogolić Lenny-ego-mam zaliczone wszystkie wyzwania ale barkuje mi jednego przedmiotu "notes"-jak ktoś wie gdzie go znaleśc będę wdzieczyny Pozdrawiam
ArtekXDPL Aries 24-7 zdobędziesz grając na poziomie trudnym, wystarczy zagrać ostatnią część "Targ " na poziomie trudnym i wybić wszystkich , broń znajdziesz u jednego z cięzkozbrojnych kierując się do miejsca w którym są dowody. na wszelki wypadek możesz sprawdzić wszystkie ciała w kombinezonach ciężkozbrojnych . Pozdrowienia
Witam :D
Mam pytanko - chcialbym usunac caly save gry tak, aby moc przechodzic ja od nowa. Przeszukalem wszystkie pliki w grze (PC), probowalem niektore podmieniac, lecz nic to nie dalo. Jesli ktokolwiek wie gdzie znajduja sie pliki save prosilbym o udostepnienie mi ich lokalizacji.
Pozdrawiam :)
ArtekXDPL sam nie próbowałem zdobyć tej broni więc nie mogę tego potwierdzić, ale jak wynika z opisu na stronie hitman.wikia.com Aries 24-7 noszą przy sobie tylko "dodatkowi" strażnicy. Czyli najpierw musisz wybić jak najwiekszą ilość tych strażników, którzy są obecni na danym poziomie i dopiero jak przybędą posiłki będzisz mógł zdobyć u jednego z nowo przybyłych ową broń. Nie wiem tylko czy to działa na wszystkich poziomach tej misji czy na jednej wybranej. Tego wikia.com nie podaje. Musisz więc trochę sie pomęczyć :) Oczywiście trzeba grać co namniej na hardzie.
"Operacja Młot Bojowy" - Jak zdobyć "Aries 24 - 7", Czytałem że zdobywa się go grając na wyższych poziomach, ale ja nie daje rady. Może ktoś opisać dokładnie, na jakim poziomie trzeba grać i w jakiej części poziomu znajduję się pistolet? Z góry dzięki.
W rozdziale: 9 - Ogolić Lenny'ego - Zamordowanie Landona Metcalfa (Ulice Hope) jest chyba błąd ortograficzny.
Zaletą warsztatu jest to, że Landon bardzo często odwiedza nie pilnowane przez nikogo miejsca.
Niepilnowane nie powinno być razem? :)
Hunter 45 nóż znajdziesz w więzieniu. Jak tylko otworzysz przyciskiem bramę nóż będzie leżał na podłodze za schodami :)
Wyzwania możesz robić na normalu, wtedy nie powinny sprawiać trudności. Ale fakt faktem że 3 ostatnie poziomy trudności to nie kaszka z mleczkiem jak w poprzednich częściach :).
cholernie trudna jest ta gra:/ przez pierwsze poziomy myślałem, że dam sobie radę, a teraz czasami nawet samo przejście niezauważonym sprawia wiele trudności, a co dopiero poszczególne wyzwania
Witam!
Mam polską wersję Hitmana na PS3 i mam problem. W misji nr 3 (Terminus) nie mogę odblokować wyzwania Elektryk cz.2. Część pierwszą mam już zaliczoną, tak jak wszystkie inne wyzwanie tej misji i samą misję. Natomiast przy wyzwaniu Elektryk cz.2 cały czas jest kłódka przez co nie mogę go zaliczyć. Czy ktoś miał może podobny problem i wie co z tym zrobić? Natomiast w misji nr 5 nie mogę zrobić wyzwania "Bezinteresowna" pomoc. Czekam, aż bandzior przewróci sklepikarza i wyciąga spluwę i wtedy go zabijam, zanim zastrzeli leżącego sklepikarza. Niestety wyzwanie nie zalicza się. Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo chciałem grę przejść w 100% :)
Artek XDPL gazrurka jest na parkingu między tymi dwoma palącymi się samochodami. Stoi pionowo więc widać ją dopiero po włączeniu instynktu :) Żeby ją podnieść bez hałasu będziesz musiał najpierw "jakoś" poradzić sobie z łysolem :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
