Hitman Absolution: Uciekaj, by przeżyć Wyzwania
Aktualizacja:
4: Uciekaj, by przeżyć
Kameleon
Ogólne założenia wyzwania: Musisz skorzystać z obu przebrań dostępnych w czwartej misji gry.

Przebranie funkcjonariusza SWAT bardzo trudno jest zdobyć. Członków oddziału SWAT spotyka się wyłącznie w trakcie rozgrywania etapu Stacja kolejki, a konkretnie jeszcze podczas pobytu wewnątrz budynku mieszkalnego. Postaraj się zaskoczyć osobnika idącego na samym końcu grupy zmierzającej do windy lub rozpocznij bitwę i w trakcie jej rozgrywania szybko pozyskaj właściwe przebranie.

Przebranie policjanta z Chicago jest z kolei bardzo łatwe do pozyskania, albowiem wystarczy pozbyć się dowolnego z funkcjonariuszy spotykanych w trakcie przechodzenia misji Uciekaj, by przeżyć.
Zbieracz dowodów
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć trzy dowody.

Pierwszy dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Biblioteka. Znajduje się on na parterze w drugiej części biblioteki, niedaleko miejsca, w którym pojawia się nowa grupa stróżów prawa.

Drugi dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Shangri-La. Znajduje się on niedaleko wyjścia z pomieszczenia, w którym przebywa dwóch narkomanów i dwóch policjantów.

Trzeci dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Stacja kolejki. Jest on w lobby budynku mieszkalnego i najlepiej jest go zdobyć w przebraniu policjanta.
Infiltrator
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz dać się zauważyć. W celu zaliczenia tego wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z pięciu etapów czwartej misji. Najwięcej problemów sprawią ci zapewne etapy Biblioteka i Stacja kolejki, bo łatwo można w nich zostać zdemaskowanym. Polecam w rezultacie wspomagać się przebraniem stróża prawa. Warto jednocześnie dodać, że gra nie traktuje ucieczki przed śmigłowcem w etapie Gołębnik jako wykrycia.
Tylko garnitur
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz korzystać z przebrań i w celu zaliczenia wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z pięciu etapów czwartej misji. Podobnie jak wyżej, dość trudno jest pozostawać w domyślnym stroju Hitmana w etapach Biblioteka i Stacja kolejki. Możesz w rezultacie zaliczyć te poziomy na niższym poziomie trudności albo poświęcić dużo czasu na zapoznanie się ze ścieżkami przemarszów policjantów, tak by ich sprawnie wymijać.
Znęcanie się nad nowym
Ogólne założenia wyzwania: Musisz wziąć niedoświadczonego policjanta na zakładnika.

Wyzwanie to zalicza się w trakcie rozgrywania etapu Biblioteka. Upewnij się, że dysponujesz bronią palną, wybierz ją z inwentarza i następnie zlokalizuj niedoświadczonego funkcjonariusza, który wysłany zostanie do załączenia światła (powyższy screen). Podejdź do tej osoby od tyłu i złap ją, biorąc ją na zakładnika (tzw. żywa tarcza).
Śmierć z przestworzy
Ogólne założenia wyzwania: Musisz spuścić żyrandol na przeciwnika.

Szansa na zaliczenie tego wyzwania pojawia się w trakcie przechodzenia etapu Biblioteka. W zależności od preferencji do zrzucenia żyrandola możesz użyć powiązanej z nim dźwigni lub wycelować z broni w przytrzymujący go łańcuch. Zadanie wykonasz tylko jeśli żyrandol zabije co najmniej jednego funkcjonariusza.
Pola radości
Ogólne założenia wyzwania: Musisz przejść przez pole marihuany pozostając niewykrytym.

Pole marihuany znajduje się w budynku mieszkalnym zajmowanym przez narkomanów i odnajduje się je w etapie Shangri-La. Bardzo ważne jest to żeby utrzymywać pozycję kucającą i starannie obserwować poczynania policjantów patrolujących okolicę, utrzymując od nich bezpieczny dystans.
Złoty strzał
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zabić trzy osoby z wykorzystaniem bongów.

Wyzwanie to zalicza się w trakcie przechodzenia etapu Shangri-La. Za każdym razem musisz rozpocząć od odnalezienia jednego z bongów. Pierwszy bong znajduje się w pomieszczeniu z dwoma narkomanami i dwoma policjantami.

Drugi bong znajduje się w niewielkiej kuchni sąsiadującej z polem marihuany.

Trzeci bong znajduje się w pomieszczeniu z nagrywarką (na lewo od windy).

Po tym jak zabrałeś dany bong użyj go do zabicia dowolnego narkomana lub funkcjonariusza policji. Ważną informacją jest to, że bong przepada bezpowrotnie w wyniku ataku.
Interes kwitnie
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zwabić policjantów do sejfu znajdującego się w budynku mieszkalnym.

Miejscem wykonania tego wyzwania jest budynek mieszkalny okupowany przez narkomanów, czyli etap Shangri-La. Zbadaj dwa pomieszczenia zlokalizowane na prawo od windy, odnajdując w jednym z nich sejf. Zaczekaj aż policjant opuści to miejsce, rozejrzyj się za notesem i następnie otwórz sejf.

Załącz radio, schowaj się i obserwuj rozwój wydarzeń. Wyzwanie zaliczysz w momencie gdy pojawią się tu wszyscy okoliczni stróże prawa (nie musisz nic dodatkowego robić).
W stereo
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zwabić policjantów muzyką podczas pobytu w budynku mieszkalnym.

Miejscem wykonania tego wyzwania jest budynek mieszkalny okupowany przez narkomanów, czyli etap Shangri-La. Zbadaj pomieszczenie zlokalizowane na lewo od windy i wejdź w interakcję z nagrywarką w celu załączenia muzyki.

Schowaj się i obserwuj rozwój wydarzeń. Wyzwanie zaliczysz w momencie gdy pojawią się tu wszyscy okoliczni stróże prawa (nie musisz nic dodatkowego robić).
Role się odwróciły
Ogólne założenia wyzwania: Wyzwanie to odblokowywane jest automatycznie w momencie zakończenia misji Uciekaj, by przeżyć.
Proszę o ciszę - cz. 1
Ogólne założenia wyzwania: Musisz wyeliminować przeciwnika w bibliotece i schować jego ciało.

Wyzwanie to możesz zaliczyć w trakcie rozgrywania drugiego etapu misji, czyli Biblioteka. Zajdź od tyłu i ogłusz (nie zabijaj!) dowolnego policjanta, a następnie schowaj jego ciało w skrzyni lub w szafie.
Proszę o ciszę - cz. 2
Ogólne założenia wyzwania: Musisz wyeliminować siedmiu przeciwników w bibliotece i schować ich ciała. Wyzwanie to jest jedynie rozwinięciem poprzedniego.
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
- Hitman Absolution: Wyzwania
- Hitman Absolution: Osobisty kontrakt Wyzwania
- Hitman Absolution: Król Chinatown Wyzwania
- Hitman Absolution: Terminus Wyzwania
- Hitman Absolution: Uciekaj, by przeżyć Wyzwania
- Hitman Absolution: Myśliwy i ofiara (08) Wyzwania
- Hitman Absolution: Myśliwy i ofiara (16) Wyzwania
- Hitman Absolution: Rosewood Wyzwania
- Hitman Absolution: Witamy w Hope Wyzwania
- Hitman Absolution: Dar Ptaśka Wyzwania
- Hitman Absolution: Ogolić Lenny'ego (07) Wyzwania
- Hitman Absolution: Ogolić Lenny'ego (15) Wyzwania
- Hitman Absolution: Dexter Industries Wyzwania
- Hitman Absolution: Fabryka śmierci (09) Wyzwania
- Hitman Absolution: Fabryka śmierci (19) Wyzwania
- Hitman Absolution: Noc walki Wyzwania
- Hitman Absolution: Atak Świętych Wyzwania
- Hitman Absolution: Prawo Skurky'ego (08) Wyzwania
- Hitman Absolution: Prawo Skurky'ego (11) Wyzwania
- Hitman Absolution: Operacja Młot Bojowy Wyzwania
- Hitman Absolution: Blackwater Park (13) Wyzwania
- Hitman Absolution: Blackwater Park (23) Wyzwania
- Hitman Absolution: Odliczanie Wyzwania
- Hitman Absolution: Rozgrzeszenie Wyzwania
- Hitman Absolution: Wyzwania
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
Witam Misja 9 Ogolić Lenny-ego-mam zaliczone wszystkie wyzwania ale barkuje mi jednego przedmiotu "notes"-jak ktoś wie gdzie go znaleśc będę wdzieczyny Pozdrawiam
ArtekXDPL Aries 24-7 zdobędziesz grając na poziomie trudnym, wystarczy zagrać ostatnią część "Targ " na poziomie trudnym i wybić wszystkich , broń znajdziesz u jednego z cięzkozbrojnych kierując się do miejsca w którym są dowody. na wszelki wypadek możesz sprawdzić wszystkie ciała w kombinezonach ciężkozbrojnych . Pozdrowienia
Witam :D
Mam pytanko - chcialbym usunac caly save gry tak, aby moc przechodzic ja od nowa. Przeszukalem wszystkie pliki w grze (PC), probowalem niektore podmieniac, lecz nic to nie dalo. Jesli ktokolwiek wie gdzie znajduja sie pliki save prosilbym o udostepnienie mi ich lokalizacji.
Pozdrawiam :)
ArtekXDPL sam nie próbowałem zdobyć tej broni więc nie mogę tego potwierdzić, ale jak wynika z opisu na stronie hitman.wikia.com Aries 24-7 noszą przy sobie tylko "dodatkowi" strażnicy. Czyli najpierw musisz wybić jak najwiekszą ilość tych strażników, którzy są obecni na danym poziomie i dopiero jak przybędą posiłki będzisz mógł zdobyć u jednego z nowo przybyłych ową broń. Nie wiem tylko czy to działa na wszystkich poziomach tej misji czy na jednej wybranej. Tego wikia.com nie podaje. Musisz więc trochę sie pomęczyć :) Oczywiście trzeba grać co namniej na hardzie.
"Operacja Młot Bojowy" - Jak zdobyć "Aries 24 - 7", Czytałem że zdobywa się go grając na wyższych poziomach, ale ja nie daje rady. Może ktoś opisać dokładnie, na jakim poziomie trzeba grać i w jakiej części poziomu znajduję się pistolet? Z góry dzięki.
W rozdziale: 9 - Ogolić Lenny'ego - Zamordowanie Landona Metcalfa (Ulice Hope) jest chyba błąd ortograficzny.
Zaletą warsztatu jest to, że Landon bardzo często odwiedza nie pilnowane przez nikogo miejsca.
Niepilnowane nie powinno być razem? :)
Hunter 45 nóż znajdziesz w więzieniu. Jak tylko otworzysz przyciskiem bramę nóż będzie leżał na podłodze za schodami :)
Wyzwania możesz robić na normalu, wtedy nie powinny sprawiać trudności. Ale fakt faktem że 3 ostatnie poziomy trudności to nie kaszka z mleczkiem jak w poprzednich częściach :).
cholernie trudna jest ta gra:/ przez pierwsze poziomy myślałem, że dam sobie radę, a teraz czasami nawet samo przejście niezauważonym sprawia wiele trudności, a co dopiero poszczególne wyzwania
Witam!
Mam polską wersję Hitmana na PS3 i mam problem. W misji nr 3 (Terminus) nie mogę odblokować wyzwania Elektryk cz.2. Część pierwszą mam już zaliczoną, tak jak wszystkie inne wyzwanie tej misji i samą misję. Natomiast przy wyzwaniu Elektryk cz.2 cały czas jest kłódka przez co nie mogę go zaliczyć. Czy ktoś miał może podobny problem i wie co z tym zrobić? Natomiast w misji nr 5 nie mogę zrobić wyzwania "Bezinteresowna" pomoc. Czekam, aż bandzior przewróci sklepikarza i wyciąga spluwę i wtedy go zabijam, zanim zastrzeli leżącego sklepikarza. Niestety wyzwanie nie zalicza się. Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo chciałem grę przejść w 100% :)
Artek XDPL gazrurka jest na parkingu między tymi dwoma palącymi się samochodami. Stoi pionowo więc widać ją dopiero po włączeniu instynktu :) Żeby ją podnieść bez hałasu będziesz musiał najpierw "jakoś" poradzić sobie z łysolem :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
