4 - Uciekaj, by przeżyć | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
Aktualizacja:
4: Uciekaj, by przeżyć
Kameleon
Ogólne założenia wyzwania: Musisz skorzystać z obu przebrań dostępnych w czwartej misji gry.

Przebranie funkcjonariusza SWAT bardzo trudno jest zdobyć. Członków oddziału SWAT spotyka się wyłącznie w trakcie rozgrywania etapu Stacja kolejki, a konkretnie jeszcze podczas pobytu wewnątrz budynku mieszkalnego. Postaraj się zaskoczyć osobnika idącego na samym końcu grupy zmierzającej do windy lub rozpocznij bitwę i w trakcie jej rozgrywania szybko pozyskaj właściwe przebranie.

Przebranie policjanta z Chicago jest z kolei bardzo łatwe do pozyskania, albowiem wystarczy pozbyć się dowolnego z funkcjonariuszy spotykanych w trakcie przechodzenia misji Uciekaj, by przeżyć.
Zbieracz dowodów
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć trzy dowody.

Pierwszy dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Biblioteka. Znajduje się on na parterze w drugiej części biblioteki, niedaleko miejsca, w którym pojawia się nowa grupa stróżów prawa.

Drugi dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Shangri-La. Znajduje się on niedaleko wyjścia z pomieszczenia, w którym przebywa dwóch narkomanów i dwóch policjantów.

Trzeci dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Stacja kolejki. Jest on w lobby budynku mieszkalnego i najlepiej jest go zdobyć w przebraniu policjanta.
Infiltrator
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz dać się zauważyć. W celu zaliczenia tego wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z pięciu etapów czwartej misji. Najwięcej problemów sprawią ci zapewne etapy Biblioteka i Stacja kolejki, bo łatwo można w nich zostać zdemaskowanym. Polecam w rezultacie wspomagać się przebraniem stróża prawa. Warto jednocześnie dodać, że gra nie traktuje ucieczki przed śmigłowcem w etapie Gołębnik jako wykrycia.
Tylko garnitur
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz korzystać z przebrań i w celu zaliczenia wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z pięciu etapów czwartej misji. Podobnie jak wyżej, dość trudno jest pozostawać w domyślnym stroju Hitmana w etapach Biblioteka i Stacja kolejki. Możesz w rezultacie zaliczyć te poziomy na niższym poziomie trudności albo poświęcić dużo czasu na zapoznanie się ze ścieżkami przemarszów policjantów, tak by ich sprawnie wymijać.
Znęcanie się nad nowym
Ogólne założenia wyzwania: Musisz wziąć niedoświadczonego policjanta na zakładnika.

Wyzwanie to zalicza się w trakcie rozgrywania etapu Biblioteka. Upewnij się, że dysponujesz bronią palną, wybierz ją z inwentarza i następnie zlokalizuj niedoświadczonego funkcjonariusza, który wysłany zostanie do załączenia światła (powyższy screen). Podejdź do tej osoby od tyłu i złap ją, biorąc ją na zakładnika (tzw. żywa tarcza).
Śmierć z przestworzy
Ogólne założenia wyzwania: Musisz spuścić żyrandol na przeciwnika.

Szansa na zaliczenie tego wyzwania pojawia się w trakcie przechodzenia etapu Biblioteka. W zależności od preferencji do zrzucenia żyrandola możesz użyć powiązanej z nim dźwigni lub wycelować z broni w przytrzymujący go łańcuch. Zadanie wykonasz tylko jeśli żyrandol zabije co najmniej jednego funkcjonariusza.
Pola radości
Ogólne założenia wyzwania: Musisz przejść przez pole marihuany pozostając niewykrytym.

Pole marihuany znajduje się w budynku mieszkalnym zajmowanym przez narkomanów i odnajduje się je w etapie Shangri-La. Bardzo ważne jest to żeby utrzymywać pozycję kucającą i starannie obserwować poczynania policjantów patrolujących okolicę, utrzymując od nich bezpieczny dystans.
Złoty strzał
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zabić trzy osoby z wykorzystaniem bongów.

Wyzwanie to zalicza się w trakcie przechodzenia etapu Shangri-La. Za każdym razem musisz rozpocząć od odnalezienia jednego z bongów. Pierwszy bong znajduje się w pomieszczeniu z dwoma narkomanami i dwoma policjantami.

Drugi bong znajduje się w niewielkiej kuchni sąsiadującej z polem marihuany.

Trzeci bong znajduje się w pomieszczeniu z nagrywarką (na lewo od windy).

Po tym jak zabrałeś dany bong użyj go do zabicia dowolnego narkomana lub funkcjonariusza policji. Ważną informacją jest to, że bong przepada bezpowrotnie w wyniku ataku.
Interes kwitnie
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zwabić policjantów do sejfu znajdującego się w budynku mieszkalnym.

Miejscem wykonania tego wyzwania jest budynek mieszkalny okupowany przez narkomanów, czyli etap Shangri-La. Zbadaj dwa pomieszczenia zlokalizowane na prawo od windy, odnajdując w jednym z nich sejf. Zaczekaj aż policjant opuści to miejsce, rozejrzyj się za notesem i następnie otwórz sejf.

Załącz radio, schowaj się i obserwuj rozwój wydarzeń. Wyzwanie zaliczysz w momencie gdy pojawią się tu wszyscy okoliczni stróże prawa (nie musisz nic dodatkowego robić).
W stereo
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zwabić policjantów muzyką podczas pobytu w budynku mieszkalnym.

Miejscem wykonania tego wyzwania jest budynek mieszkalny okupowany przez narkomanów, czyli etap Shangri-La. Zbadaj pomieszczenie zlokalizowane na lewo od windy i wejdź w interakcję z nagrywarką w celu załączenia muzyki.

Schowaj się i obserwuj rozwój wydarzeń. Wyzwanie zaliczysz w momencie gdy pojawią się tu wszyscy okoliczni stróże prawa (nie musisz nic dodatkowego robić).
Role się odwróciły
Ogólne założenia wyzwania: Wyzwanie to odblokowywane jest automatycznie w momencie zakończenia misji Uciekaj, by przeżyć.
Proszę o ciszę - cz. 1
Ogólne założenia wyzwania: Musisz wyeliminować przeciwnika w bibliotece i schować jego ciało.

Wyzwanie to możesz zaliczyć w trakcie rozgrywania drugiego etapu misji, czyli Biblioteka. Zajdź od tyłu i ogłusz (nie zabijaj!) dowolnego policjanta, a następnie schowaj jego ciało w skrzyni lub w szafie.
Proszę o ciszę - cz. 2
Ogólne założenia wyzwania: Musisz wyeliminować siedmiu przeciwników w bibliotece i schować ich ciała. Wyzwanie to jest jedynie rozwinięciem poprzedniego.
0
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
- Wyzwania
- 1 - Osobisty kontrakt | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 2 - Król Chinatown | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 3 - Terminus | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 4 - Uciekaj, by przeżyć | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 5 - Myśliwy i ofiara (01 - 08) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 5 - Myśliwy i ofiara (09 - 16) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 6 - Rosewood | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 7 - Witamy w Hope | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 8 - Dar Ptaśka | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 9 - Ogolić Lenny'ego (01 - 07) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 9 - Ogolić Lenny'ego (08 - 15) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 11 - Dexter Industries | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 12 - Fabryka śmierci (01 - 09) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 12 - Fabryka śmierci (10 - 19) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 13 - Noc walki | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 14 - Atak Świętych | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 15 - Prawo Skurky'ego (01 - 08) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 15 - Prawo Skurky'ego (09 - 11) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 16 - Operacja Młot Bojowy | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 18 - Blackwater Park (01 - 13) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 18 - Blackwater Park (14 - 23) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 19 - Odliczanie | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 20 - Rozgrzeszenie | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- Wyzwania
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Clubers Junior
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
hitman4718 Junior
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
hitman4718 Junior
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
aleksandran2 Junior
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.