Dragon Age Początek Przebudzenie: M4 Kal'Hirol
Aktualizacja:
M4 Kal'Hirol
1. Sękate Wzgórza
2. Kal'Hirol - Główna sala - główne wejście
3. Kal'Hirol - Główna sala - tajne wejście
4. Widok na Kal'Hirol - uruchamia rozmowę z Oghrenem lub Sigrun
5. Prastara krasnoludzka skrzynia - Starożytne buty
6. Prastara krasnoludzka skrzynia - Osełka (prezent)
Typy przeciwników:
Genlok, genlok alfa, głębinowiec, głębinowiec przywódca, hurlok, hurlok alfa, larwa dziecka, wrzeszczot, wrzeszczot alfa
Ciekawostki:
1. Zepsuty ekwipunek
W dalszej lokacji - [Kal'Hirol - Dzielnica kupców] znajduje się kowadło (M4.2, 10), na którym można naprawiać ekwipunek. Ze skrzyni (M4, 5) zabierz starożytne buty , które właśnie tam będzie można przerobić.
- Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - Przebudzenie: Atlas świata
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Mapy
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M1 Twierdza Czuwania
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M1.1 Twierdza Czuwania - Wnętrze
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M2 Twierdza Czuwania (po obronie)
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M2.1 Twierdza Czuwania - Sala tronowa
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M2.2 Twierdza Czuwania - Loch
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M2.3 Twierdza Czuwania - Podziemia
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M2.3 Twierdza Czuwania - Głębokie Ścieżki
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M3 Sękate Wzgórza
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M4 Kal'Hirol
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M4.1 Kal'Hirol - Główna sala
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M4.2 Kal'Hirol - Dzielnica kupców
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M4.3 Kal'Hirol - Niższe poziomy
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M5 Nieprzebyty Las
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M6 Kopalnia srebrytu
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M7 Czarne Mokradła
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M8 Nieśmiertelne Czarne Mokradła
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M8.1 Mroczna krypta
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M9 Czarne Mokradła (powrót)
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M10 Amarant
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M10.1 Kryjówka przemytników
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M10.2 Pod Koroną i Lwem
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M10.3 Świątynia Naszej Pani Odkupicielki
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M10.4 Opuszczony magazyn
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M10.5 Melina Huberta
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M11 Pustkowia Smoczych Kości
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M12 Smoczy Kres
- Dragon Age Początek Przebudzenie: M13 Posiadłość Turnoble
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Mapy
- Dragon Age: Początek - Przebudzenie: Atlas świata
Komentarze czytelników
co można jeszcze dodać:
quest: Praca daje w kość
A natomiast w kopalni Srebrytu jest ukryte pomieszczenie
A mi zamiast poradnika do Przebudzenia ściąga się poradnik do podstawki. Jak to rozwiązać?
Małe uwagi do poradnika:
PS. nie wiem jak reszta poradnika (nie mam abonamentu i poczekam do udostępnienia go szerszej publiczności), ale to co przeczytałem jest bardzo dobrze opisane i pomocne
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
