Talenty i czary (1) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie
Aktualizacja:
Talenty i czary
Wojownik
![]() | Drugi Oddech Włączana Zasięg: Postać Koszt użycia: 0 Ponowne użycie: 120 s Wymagania: Poziom 20, Siła 34 Działanie: Prawie całkowite odnowienie wytrzymałości. |
![]() | Dola Sługi Włączana Zasięg: Postać Koszt użycia: 85 Ponowne użycie: 45 s Wymagania: Poziom 22, Siła 41 Działanie: Atak na najsłabszego przeciwnika. Trafienie wroga normalnego lub niższego poziomu, zabija automatycznie. Elitarny wróg otrzymuje podwójne trafienie krytyczne. Boss otrzymuje zwyczajne trafienie krytyczne. |
![]() | Ciężka Zniewaga Włączana Zasięg: Postać Koszt użycia: 113 Ponowne użycie: 60 s Wymagania: Poziom 25, Siła 45 Działanie: Pobliscy wrogowie porzucają swe aktualne ofiary i atakują wojownika. |
![]() | Masakra Włączana Zasięg: Postać Koszt użycia: 142 Ponowne użycie: 60 s Wymagania: Poziom 27, Siła 54 Działanie: Atak zabijający pobliskich wrogów niższego poziomu, trafiający krytycznie wrogów elitarnych i zadający normalne obrażenia bossom. |
Łotrzyk
![]() | Cios w Serce Włączana Zasięg: Postać Koszt użycia: 108 Ponowne użycie: 30 s Wymagania: Poziom 20, Zręczność 36 Działanie: Precyzyjny cios, który zabija na miejscu cel na poziomie elitarnym lub niższym, o ile jego żywotność jest wystarczająco niska. Jeżeli atak nie uśmierci celu, zadaje mu zamiast tego trafienie krytyczne. |
![]() | Duch Włączana Zasięg: Postać Koszt użycia: 81 Ponowne użycie: 60 s Wymagania: Poziom 22, Zręczność 40 Działanie: Automatyczne unikanie przez pewien czas fizycznych ataków przeciwnika. |
![]() | Słabe Punkty Podtrzymywana Zasięg: Postać Podtrzymanie: 60 Zmęczenie: 10 % Ponowne użycie: 10 s Wymagania: Poziom 24, Zręczność 46 Działanie: Trafienie przeciwnika w tym trybie powoduje, że przez jakiś czas wszelkie odniesione przez niego obrażenia zostaną zwiększone. |
![]() | Mgnienie Włączana Zasięg: Krótki Koszt użycia: 108 Ponowne użycie: 60 s Wymagania: Poziom 26, Zręczność 52 Działanie: Łotrzyk wybiera obszar i zadaje obrażenia wszystkim znajdującym się na nim przeciwnikom. Jest w tym czasie niewidzialny i porusza się z niesamowitą szybkością. |
Mag
![]() | Tarcza Pustki Bierna Wymagania: Poziom 20, Magia 40 Działanie: Ulepsza czar Magiczna Tarcza (dostępny już w podstawce) - znacznie zwiększa szansę odparcia wrogich zaklęć i uniknięcia ataków fizycznych. |
![]() | Mistrzostwo Żywiołów Podtrzymywana Zasięg: Postać Podtrzymanie: 100 Zmęczenie: 10 % Ponowne użycie: 30 s Wymagania: Poziom 22, Magia 44 Działanie: Zwiększa obrażenia od żywiołów. |
![]() | Dostrojenie Bierna Wymagania: Poziom 25, Magia 52 Działanie: Premia do siły woli, magii i regeneracji many. |
![]() | Spirala Czasu Włączana Zasięg: Postać Koszt użycia: 170 Ponowne użycie: 180 s Wymagania: Poziom 28, Magia 61 Działanie: Kasuje opóźnienia wszystkich zaklęć. |
![]() | Odpychające Pole Podtrzymywana Zasięg: Postać Podtrzymanie: 80 Zmęczenie: 10 % Ponowne użycie: 10 s Wymagania: Poziom 20, Magia 43 Działanie: Z maga emanują fale, które przewracają przeciwników (o ile nie powiedzie im się rzut na odporność fizyczną). |
![]() | Pokrzepienie Podtrzymywana Zasięg: Postać Podtrzymanie: 100 Zmęczenie: 20 % Ponowne użycie: 30 s Wymagania: Poziom 22, Magia 49 Działanie: Z maga emanują fale, które zmniejszają zmęczenie pobliskich przyjaciół. |
![]() | Tajemne Pole Podtrzymywana Zasięg: Postać Podtrzymanie: 80 Zmęczenie: 10 % Ponowne użycie: 10 s Wymagania: Poziom 24, Magia 55 Działanie: Z maga emanują fale, które wypuszczają pociski zadające duchowe obrażenia wrogom w ich zasięgu. |
![]() | Mistyczna Negacja Podtrzymywana Zasięg: Postać Podtrzymanie: 100 Zmęczenie: 10 % Ponowne użycie: 10 s Wymagania: Poziom 26, Magia 58 Działanie: Co kilka sekund zaklęcie to rozprasza wszelkie magiczne efekty w polu jego działania, rzucone przez wrogą istotę. |
0
- Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - Przebudzenie - atlas świata - poradnik do gry
- Rozwój postaci
- Tworzenie nowej lub import starej | Rozwój postaci
- Specjalizacje (1) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie
- Specjalizacje (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie
- Talenty i czary (1) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie
- Talenty i czary (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie
- Rozwój postaci
- Dragon Age: Początek - Przebudzenie - atlas świata - poradnik do gry
Komentarze czytelników
redan Generał
Małe uwagi do poradnika:
PS. nie wiem jak reszta poradnika (nie mam abonamentu i poczekam do udostępnienia go szerszej publiczności), ale to co przeczytałem jest bardzo dobrze opisane i pomocne
Karolus86 Chorąży
redan --> dzięki za dodanie do mojego poradnika cennych uzupełnień :)
młody32 Junior
A mi zamiast poradnika do Przebudzenia ściąga się poradnik do podstawki. Jak to rozwiązać?
redan Generał
młody32 -> spróbuj napisać reklamację: uwagi(małpa)gry-online.pl
SULIK Senator
co można jeszcze dodać:
quest: Praca daje w kość
A natomiast w kopalni Srebrytu jest ukryte pomieszczenie
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















