Specjalizacje (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Łotrzyk

Cień - Specjalizacje (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Cień

+1 do zręczności

+5 do ataku

Talenty:

Postać Cienia - Specjalizacje (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Postać Cienia

Podtrzymywana

Zasięg: Postać

Podtrzymanie: 50

Zmęczenie: 10 %

Ponowne użycie: 10 s

Działanie: Trafienie zmniejsza zainteresowanie atakującym.

Atrapa - Specjalizacje (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Atrapa

Włączana

Zasięg: Postać

Koszt użycia: 81

Ponowne użycie: 45 s

Wymagania: Poziom 22

Działanie: Pozostawienie atrapy przyciągającej uwagę przeciwników.

Atak z Cienia - Specjalizacje (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Atak z Cienia

Bierna

Wymagania: Poziom 25

Działanie: W Postaci Cienia bohater otrzymuje dużą premię do obrażeń przy ciosie w plecy. Zwiększenie szansy na trafienie krytyczne w walce wręcz.

Pandemonium - Specjalizacje (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Pandemonium

Włączana

Zasięg: Postać

Koszt użycia: 108

Ponowne użycie: 90 s

Działanie: Rozpyla truciznę oszałamiającą wrogów.

Zwiadowca Legionu - Specjalizacje (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Zwiadowca Legionu

+2 do zręczności

+1 pkt. obrażeń / cios

Jak zdobyć:

Podręcznik: Zwiadowca Legionu kupisz za 12 $ u Glassrica Zbrojmistrza [Amarant] .

Talenty:

Piętno Legionu - Specjalizacje (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Piętno Legionu

Bierna

Działanie: Premia do siły i kondycji.

Siła Kamienia - Specjalizacje (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Siła Kamienia

Włączana

Zasięg: Postać

Koszt użycia: 81

Ponowne użycie: 60 s

Wymagania: Poziom 22

Działanie: Trwająca chwilę niewrażliwość na obrażenia i powalenia.

Przetrwanie Przeciwności - Specjalizacje (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Przetrwanie Przeciwności

Podtrzymywana

Zasięg: Postać

Podtrzymanie: 60

Zmęczenie: 10 %

Ponowne użycie: 60 s

Wymagania: Poziom 25

Działanie: Obrażenia zmniejszają punkty wytrzymałości wojownika, a nie jego żywotność.

Błogosławieństwo Przodków - Specjalizacje (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Błogosławieństwo Przodków

Bierna

Wymagania: Poziom 28

Działanie: Niewrażliwość na magię.

Mag

Mag bitewny - Specjalizacje (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Mag bitewny

+2 do magii

mała regeneracja zdrowia podczas walki

Czary:

Wysysająca Aura - Specjalizacje (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Wysysająca Aura

Podtrzymywana

Zasięg: Postać

Podtrzymanie: 100

Zmęczenie: 10 %

Ponowne użycie: 10 s

Działanie: Tworzy pole wysysające siły życiowe z wrogów i leczące maga.

Ręka Zimy - Specjalizacje (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Ręka Zimy

Włączana

Zasięg: Postać

Koszt użycia: 95

Ponowne użycie: 45 s

Wymagania: Poziom 22

Działanie: Wyzwala wybuch zimna, raniący wrogów wokół i zamrażający tych, którym nie powiedzie się rzut na odporność fizyczną, a resztę spowalniając.

Stoik - Specjalizacje (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Stoik

Bierna

Wymagania: Poziom 25

Działanie: Mag odzyskuje manę za każdym razem, kiedy otrzymuje obrażenia.

Chaos Żywiołów - Specjalizacje (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Chaos Żywiołów

Podtrzymywana

Zasięg: Postać

Podtrzymanie: 140

Zmęczenie: 10 %

Ponowne użycie: 10 s

Wymagania: Poziom 28

Działanie: Tworzy pole nieustannie zadające pobliskim przeciwnikom obrażenia z różnych żywiołów po kolei.

Opiekun - Specjalizacje (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Opiekun

+1 do magii

+3 do odporności psychicznej

Czary:

Pojednanie z Naturą - Specjalizacje (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Pojednanie z Naturą

Podtrzymywanie

Zasięg: Postać

Podtrzymanie: 80

Zmęczenie: 10 %

Ponowne użycie: 10 s

Działanie: Tworzy pole unieruchamiające opiekuna, ale zadające obrażenia od natury i spowalniające wrogów wchodzących na jego obszar działania.

Cierniowe Ostrza - Specjalizacje (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Cierniowe Ostrza

Włączana

Zasięg: Postać

Koszt użycia: 67

Ponowne użycie: 30 s

Wymagania: Poziom 22

Działanie: Ulepsza czar Pojednanie z Naturą. Wrogowie są atakowani również przez korzenie zadające fizyczne obrażenia i przewracające przeciwników, którym nie powiedzie się rzut na odporność fizyczną.

Uzupełnienie - Specjalizacje (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Uzupełnienie

Bierna

Wymagania: Poziom 25

Działanie: Gdy mag zadaje obrażenia - odzyskuje część żywotności. Ulepsza czar Pojednanie z Naturą. Jeżeli wróg polegnie w polu działania czaru, mag na pewien czas otrzyma dużą premię do regeneracji żywotności.

Zemsta Natury - Specjalizacje (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Zemsta Natury

Włączana

Zasięg: Postać

Koszt użycia: 112

Ponowne użycie: 60 s

Wymagania: Poziom 28

Działanie: Przyzywa gigantyczne korzenie, atakujące przeciwników w wyznaczonym obszarze. Wrogowie, którym nie powiedzie się rzut na odporność fizyczną zostają na pewien czas przebici.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2010-04-05
13:02

redan Generał

redan
👍

Małe uwagi do poradnika:


PS. nie wiem jak reszta poradnika (nie mam abonamentu i poczekam do udostępnienia go szerszej publiczności), ale to co przeczytałem jest bardzo dobrze opisane i pomocne

Komentarz: redan
2010-04-05
22:05

Karolus86 Chorąży

Karolus86

redan --> dzięki za dodanie do mojego poradnika cennych uzupełnień :)

Komentarz: Karolus86
2010-04-11
15:21

młody32 Junior

A mi zamiast poradnika do Przebudzenia ściąga się poradnik do podstawki. Jak to rozwiązać?

Komentarz: młody32
2010-04-11
17:33

redan Generał

redan

młody32 -> spróbuj napisać reklamację: uwagi(małpa)gry-online.pl

Komentarz: redan
2010-09-17
15:04

SULIK Senator

SULIK

co można jeszcze dodać:
quest: Praca daje w kość


A natomiast w kopalni Srebrytu jest ukryte pomieszczenie

Komentarz: SULIK

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl