Dragon Age Początek Przebudzenie: Czarne Mokradła
Aktualizacja:
Czarne Mokradła
Tropem miłości
Zleceniodawca: Szkielet [Czarne Mokradła]
Na mokradłach znajdziesz szkielet (M7, 2), przy którym leży poszarpany list oraz butelka po truciźnie . Chcąc dowiedzieć się więcej o tragicznym finale miłosnej historii rozpocznij poszukiwania wskazówek pozostawionych przez niedoszłego męża. Jest ich 5 i musisz odkrywać je w odpowiedniej kolejności: 1 (M7, 5), 2 (M7, 12), 3 (M7, 13), 4 (M7, 14), 5 (M7, 15).
![]() | ![]() |
Wskazówka 1 | Wskazówka 2 |
![]() | ![]() |
Wskazówka 3 | Wskazówka 4 |
![]() | ![]() |
Wskazówka 5 | Pływająca butelka |
Po ostatniej wskazówce odszukaj opisywany przez nią staw (M7, 16). Zauważysz pływającą w nim butelkę . Wyciągnij ją, a w środku znajdziesz list oświadczynowy oraz magiczny pierścień .
Ciężar winy
Zleceniodawca: Stary list [Czarne Mokradła]
W [Czarne Mokradła] natrafisz na stary list (M7, 7). Jest to testament Karstena Wilde - mężczyzny, który zamiast uratować przed baronową trzy młode panny , sprzedał jej je. Z powodu trapiących go wyrzutów sumienia nie wykorzystał otrzymanej nagrody, tylko zakopał ją w pewnym miejscu.
![]() | ![]() |
Stary list leży pośród skrzyń. | Skrytkę Karstena znajdziesz przy jednym z rozdarć Zasłony. |
Jego skrytkę (M7, 10) znajdziesz w północnej części lokacji, tuż obok jednego z rozdarć zasłony. W skrzyni znajdziesz kilka cennych klejnotów , które możesz sobie przywłaszczyć.
Rozdarcia Zasłony
Zleceniodawca: Rozdarcie zasłony [Czarne Mokradła]
Otrzymasz to zadanie przyglądając się jednemu z 3 rozdarć Zasłony (M7, 8) w [Czarne Mokradła] . Zostaw je teraz w spokoju. Dopiero kiedy znajdziesz się w Pustce [Nieśmiertelne Czarne Mokradła] (patrz zadanie główne Cienie Czarnych Mokradeł) poszukaj 3 aparatur rozdarcia Zasłony (M8, 2). Są one strzeżone przez demony pożądania . Zabij je i użyj aparatur . Kiedy powrócisz do [Czarne Mokradła] , na miejscu aparatur znajdziesz żelazne kufry (M9, 3 i 4 i 5) z cennymi przedmiotami (głównie częściami zbroi Wartownika ).

Zaginione kości smoka
Zleceniodawca: Smocza kość [Czarne Mokradła]
W [Czarne Mokradła] natkniesz się na leżące na ziemi smocze kości (M7, 3). Na początku znajdziesz ich 4 sztuki. Ostatnia część stanie się dostępna dopiero po wykonaniu zadania głównego Cienie Czarnych Mokradeł. Otwarta zostanie wtedy brama wiodąca do doków i tam znajdziesz ostatnią smoczą kość (M9, 6). Idź teraz do czaszki smoka (M9, 8) i uzupełnij ją zebranymi kośćmi . Efektem tego będzie zniknięcie bariery (M9, 9) blokującej drogę na wzniesienie.

Wejdź po schodach na górę, gdzie czeka Cię spotkanie z potężnym smokiem - Królową Czarnych Mokradeł (M9, 10). Co jakiś czas smok zamieni się w elektryczną kulę , do której będą się zbliżać mniejsze kule .

Jeżeli dopuścisz, aby dotarły one do środka, smok odzyska życie. Dobrym sposobem, jest zatrzymanie małych kul (np. Stożkiem Zimna, Glifem Paraliżu) i atakowanie centralnej kuli , czyli smoka , który w tej formie jest bezbronny.
Dama w opałach
Zleceniodawca: Zagubiona dusza [Nieśmiertelne Czarne Mokradła]
Zagubioną duszę (M8, 3) spotkasz nieopodal [Mroczna krypta] (M8, 1). Porozmawiasz z nią chwilę, ale szybko ucieknie przed powstającymi szkieletami . Zabij je i wejdź do [Mroczna krypta] . Wejdź w jedną z odnóg krypty, do której pobiegła zagubiona dusza (M8.1, 2). Na miejscu okaże się, że to tylko przykrywka i tak naprawdę masz do czynienia z demonem głodu .

Tę sytuację konfliktową możesz rozwiązać w następujące sposoby:
Opcja 1: Zastraszenie
Skorzystaj z umiejętności Zastraszanie, aby przekonać demona (M8.1, 2), że nie warto z Tobą walczyć. Demon zgodzi się z Tobą i odejdzie.
Opcja 2: Walka
Stocz walkę z demonem głodu (M8.1, 2). Oprócz niego będziesz musiał pokonać także wychodzących z trumien plugawych trupich pożeraczy . Kiedy ostatni trup padnie na ziemię pojawi się duch kobiety , której dusza była więziona przez demona . Podziękuje Ci za uwolnienie jej i zniknie.
0
- Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - Przebudzenie: Opis przejścia, questy
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Zadania poboczne
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Lista zadań pobocznych
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Twierdza Czuwania (1)
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Twierdza Czuwania (2)
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Twierdza Czuwania (3)
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Twierdza Czuwania (4)
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Amarant
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Czarne Mokradła
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Sękate Wzgórza
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Nieprzebyty Las
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Kryjówka Matki
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Listy do komendanta
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Gildia kupiecka
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Zlecenia Plagowych Sierot
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Tablica kantora
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Towarzysze
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Zadania poboczne
- Dragon Age: Początek - Przebudzenie: Opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
redan Generał
Małe uwagi do poradnika:
PS. nie wiem jak reszta poradnika (nie mam abonamentu i poczekam do udostępnienia go szerszej publiczności), ale to co przeczytałem jest bardzo dobrze opisane i pomocne
Karolus86 Chorąży
redan --> dzięki za dodanie do mojego poradnika cennych uzupełnień :)
młody32 Junior
A mi zamiast poradnika do Przebudzenia ściąga się poradnik do podstawki. Jak to rozwiązać?
redan Generał
młody32 -> spróbuj napisać reklamację: uwagi(małpa)gry-online.pl
SULIK Senator
co można jeszcze dodać:
quest: Praca daje w kość
A natomiast w kopalni Srebrytu jest ukryte pomieszczenie
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








