Dragon Age Początek Przebudzenie: Listy do komendanta
Aktualizacja:
Listy do komendanta
Porwanie córki
Zleceniodawca: Szeregowa [Twierdza Czuwania]
Nagroda: 5 lub 10 $

1. Mapa świata
2. Bandyci
3. Eileen Bensley
W [Opuszczona Zatoka] czekają już bandyci wraz z Eileen Bensley . Rozmowę możesz poprowadzić na kilka sposobów.
Opcja 1: Uratowanie Eileen i zabicie bandytów
Nie zdradzaj się z tym, że nie masz okupu i nie mów nic o zabijaniu bandytów . Możesz od razu się przedstawić jako komendant, a potem przestraszyć bandytów za pomocą Zastraszania. Spowoduje to, że część z nich ucieknie i czekająca Cię walka będzie łatwiejsza. Możesz także powiedzieć, żeby bandyci pokazali Ci dziewczynę , a następnie Perswazją przekonać ich, aby wysłali ją zanim otrzymają pieniądze.
Za uratowanie Eileen otrzymasz 10 $ .
Opcja 2: Śmierć Eileen i zabicie bandytów
Jeżeli od razu przejdziesz do rzeczy, powiesz, że nie ma okupu, albo zaatakujesz bandytów - Eileen zginie, a Twoja nagroda będzie mniejsza - 5 $.
Wróć teraz do [Twierdza Czuwania] i spytaj się Szeregowej , czy są dla Ciebie jakieś wieści. Przeczytaj wiadomość, aby ukończyć zadanie i otrzymać pieniądze .
Daleko od domu
Zleceniodawca: Szeregowa [Twierdza Czuwania]

1. Mapa świata
2. Grupa pomiotów
Udaj się do [Posiadłość Turnoble] . Na miejscu zorientujesz się, że wieśniacy nie żyją, a Tobie pozostaje jedynie zemsta za ich cierpienie na grasujących w tej lokacji pomiotach . Kiedy zabijesz już wszystkie pomioty (3 grupy) zadanie zostanie ukończone.
Operacja ratownicza
Zleceniodawca: Szeregowa [Twierdza Czuwania]
Nagroda: 28 $ za sprzedaż wszystkich uratowanych towarów

1. Mapa świata
2. Skrzynie - uratowany ładunek
3. Szabrownicy i mag krwi - uratowany ładunek
Idź do [Rafa Anzelma] . Na miejscu zaatakują Cię szabrownicy wraz z magiem krwi . Po walce pozbieraj uratowane towary ze skrzyń (znajdziesz w nich 10 sztuk uratowanych towarów ) oraz ciał szabrowników (znajdziesz przy nich 4 sztuki uratowanych towarów ). Możesz je teraz sprzedać po 2 $ za sztukę.
0
- Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - Przebudzenie: Opis przejścia, questy
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Zadania poboczne
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Lista zadań pobocznych
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Twierdza Czuwania (1)
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Twierdza Czuwania (2)
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Twierdza Czuwania (3)
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Twierdza Czuwania (4)
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Amarant
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Czarne Mokradła
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Sękate Wzgórza
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Nieprzebyty Las
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Kryjówka Matki
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Listy do komendanta
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Gildia kupiecka
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Zlecenia Plagowych Sierot
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Tablica kantora
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Towarzysze
- Dragon Age Początek Przebudzenie: Zadania poboczne
- Dragon Age: Początek - Przebudzenie: Opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
redan Generał
Małe uwagi do poradnika:
PS. nie wiem jak reszta poradnika (nie mam abonamentu i poczekam do udostępnienia go szerszej publiczności), ale to co przeczytałem jest bardzo dobrze opisane i pomocne
Karolus86 Chorąży
redan --> dzięki za dodanie do mojego poradnika cennych uzupełnień :)
młody32 Junior
A mi zamiast poradnika do Przebudzenia ściąga się poradnik do podstawki. Jak to rozwiązać?
redan Generał
młody32 -> spróbuj napisać reklamację: uwagi(małpa)gry-online.pl
SULIK Senator
co można jeszcze dodać:
quest: Praca daje w kość
A natomiast w kopalni Srebrytu jest ukryte pomieszczenie
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
