Znamy wymagania sprzętowe Bionic Commando
Capcom, wydawca Bionic Commando podał do publicznej wiadomości sprzętowe wymagania pecetowej wersji tej gry.
Maciej Śliwiński
Capcom, wydawca Bionic Commando podał do publicznej wiadomości sprzętowe wymagania pecetowej wersji tej gry.

Na jednej z podstron witryny Capcomu przedstawiono minimalną konfigurację peceta, która będzie wymagana do odpalenia tej ciekawie zapowiadającej się produkcji TPP. Aby zagrać w wersję na komputery osobiste, trzeba będzie posiadać przynajmniej taką konfigurację:
- System operacyjny: Windows XP SP2 lub Windows Vista;
- Procesor: dwurdzeniowy (Intel Core 2 Duo 2.4 GHz lub AMD Athlon X2 5200+ 2.6 GHz);
- Pamięć operacyjna: 1,5 GB;
- Miejsce na dysku: 8 GB;
- Karta grafiki obsługująca technologię Shader 3.0 i zgodna z DirectX 9.0, posiadającą 512 MB pamięci (seria NVIDIA GeForce 7800 lub ATI Radeon X1900);
- Karta dźwiękowa kompatybilna ze standardem DirectX 9.0c.
Wciąż musimy poczekać na rekomendowane wymagania Bionic Commando. Podanie tych informacji powinno nastąpić niebawem, gdyż premiera gry w wersji na PC przewidziana jest już na lipiec tego roku. Warto zaznaczyć, że posiadacze konsol mają możliwość zabawy w grę Capcomu już od maja tego roku, a sam produkt nie cieszy się zbytnią popularnością, o czym informowaliśmy Was jakiś czas temu. Dalej nie wiadomo, czy Bionic Commando zostanie wydane w naszym kraju. Jakiś czas temu dotychczasowy partner japońskiej firmy na rynku polskim, CD Projekt, przyznał, że współpraca została przerwana.
Bionic Commando to remake jednej z klasycznych gier wydanych w latach osiemdziesiątych na automaty do gry oraz konsolę NES. Fabuła gry opowiada historię Nathana Spencera, który musi stawić czoło terrorystom zagrażającym fikcyjnemu miastu Ascension City.

GRYOnline
Gracze
Steam
- Capcom
- PC
Komentarze czytelników
zanonimizowany407138 Konsul
a ja sie z kazimkiem nie zgodze.konsola konsola ale nie wiem czy wyczytales z tego tekstu ze sa to wymagania minimalne("trzeba będzie posiadać przynajmniej taką konfigurację").zazwyczaj gry z nowych konsol dzialaly na takim sprzecie na maks detalach tak wiec najpewniej optymalizacja jest do dupy...
Dawidv Konsul

@B.a.l.d.u.r
W dzisiejszych czasach takie wymagania są stosunkowo niskie, tylko wyjdą jakieś nowe Xboxy lub PSY to wymagania cholernie skoczą w górę.
Ogólnie końcówka gry wgniata w fotel, brakuje mi gier które posiadałyby standardowo tak dynamicznych poziomów jak BC ma zakończenie. Chyba, że o czymś nie wiem ;P
andrzej1 Senator
No i git malina, wymagania nie są kolosalne więc w lipcu sobie zagram.
kazimek Generał

7ymek
zazwyczaj gry z nowych konsol dzialaly na takim sprzecie na maks detalach tak wiec najpewniej optymalizacja jest do dupy...
Zazwyczaj to gry na konsole dzialaja w 30 fps i bez AA
A no i podaj mi takie gry ^^