Wysokiej jakości obrazki, zapowiadające Project Gotham Racing 4
Koniec z suchymi faktami na temat Project Gotham Racing 4. Nareszcie możemy bowiem podzielić się z Wami kilkoma wysokiej jakości obrazkami, zapowiadającymi te nowe wyścigi samochodowe dla Xboxa 360 ze stajni Bizarre Creations. Na ostateczny efekt developerskiej pracy poczekamy jednak do drugiej połowy tegorocznej jesieni.
Radosław Grabowski
Koniec z suchymi faktami na temat Project Gotham Racing 4. Nareszcie możemy bowiem podzielić się z Wami kilkoma wysokiej jakości obrazkami, zapowiadającymi te nowe wyścigi samochodowe dla Xboxa 360 ze stajni Bizarre Creations. Na ostateczny efekt developerskiej pracy poczekamy jednak do drugiej połowy tegorocznej jesieni.
Przypomnijmy, że zgodnie z tradycją w PGR4 pojeździmy szeregiem licencjonowanych wozów – m.in. Chevrolet Corvette Sting Ray (model z roku 1963), Ferrari 599 GTB Fiorano (2007) oraz Maserati 250F (1954). Autorzy chcą zaimplementować innowacyjny system wirtualnej pogody, mający bardzo istotne znaczenie dla przebiegu rozgrywki. Przykładowo w niskich temperaturach drogi i samochodowe szyby pokryje warstewka lodu, znacznie obniżająca poziom bezpieczeństwa.
Warunki atmosferyczne mają się zmieniać dynamicznie nawet w trakcie pojedynczego wyścigu, więc będzie można chociażby natrafić na deszcz o różnym stopniu intensywności (szykuje się więc sporo pracy dla wycieraczek). Wyścigi toczone mają być w dziesięciu rozbudowanych środowiskach, składających się łącznie z blisko dwustu lokacji. Całości dopełnią efekty specjalne w rodzaju rozmycia obrazu podczas rozwijania ekstremalnych prędkości itp.

GRYOnline
Gracze
- Microsoft
- zapowiedź (gry)
- screeny (gry)
- X360
Komentarze czytelników
zanonimizowany251643 Legend
Coś mi ten tytuł mówi.
Model zniszczeń jest spoko jeżeli czemuś służy. Albo total rozpierducha i dobra zabawa, albo coś co nie utrudnia życia za bardzo. W Colinie to było dobrze zrobione, no ale tam cel był konkretny - dojechać do mety wykręcając odpowiedni czas. W wyścigach 'w kółko' jak Forza czy GT nie widzę za bardzo sensu - dodaje to realizmu z pewnością, ale nie wiem czy tak chcę - i czy inni chcą.
zanonimizowany447730 Pretorianin
Cainoor-->Ja grałem, i nawet udało mi się dojść do ostatnigo wyścigu.Pamiętam jak dziś, jak mi wtedy serce biło.I ta stacja benzynowa na której można było nawet opony wybrać przed wyścigiem.Miód.
zanonimizowany453353 Chorąży
gdyby to byly zdjecia na ps3 odrazu wszyscy by krzyczeli ze to podrobka itp ale to na 360 to juz wszyscy podjarani , a aprawda taka ze to podroba na 100% gdzie podczas jazdy takie kamery jak na tych zdjeciach ;]
zanonimizowany1278 Senator
Canioor->o, dobrze prawisz.. powinni zrobic remake screamera, a zwlaszcza wersji rally, w ktorej na pierwszym rajdzie robilem ponizej 3:06 :)
pozniej nowe destruction derby, ale to juz bez presji, bo jest swietne flatout.
Niestety, co do RC mam inne zdanie. swietne grafika, prawdziwe trasy, ale fizyka..
natomiast co do pgr4, to pogadamy jak pojawi sie video. z pewnoscia bedzie znacznie gorsza jak statyczne screeny i dopiero wtedy jest sens porownywania. ilo to juz ladnych fotek bylo do szajsu?
i kropelki? poczekam, az beda sie liczyly. wiecie: kolizje, ksztalty, zmiana temp i parowanie, takie tam :)
Triber Konsul

Ciekawy model jazdy i eleganckie zniszczenia, to miał.... CARMAGEDDON (no i te wrzaski MAX'A DAMAGE). Moją miłością ze starych lat też był LOTOS, ale bardziej już NO SECOND PRIZE i STUNT CAR RACER i hmm VROOM (wszystko na Atari STFM, jeah!)
Co do Screamer Rally - tak bardzo przyjemnie się auta prowadziły, dopiera taką frajde sprawił mi w tej kategorii RBR, bo Colina żadnego nie polubiłem.