Nielsen Media Research – firma zajmująca się analizą rynku medialnego – opublikowała raport pod znaczącym tytułem „Państwo konsoli”. Dotyczy on posiadania i wykorzystania przez Amerykanów wszelkiego rodzaju konsol do gier. Warto zapoznać się z co bardziej ciekawymi wynikami badań.
Artur Falkowski
6Nielsen Media Research – firma zajmująca się analizą rynku medialnego – opublikowała raport pod znaczącym tytułem „Państwo konsoli”. Dotyczy on posiadania i wykorzystania przez Amerykanów wszelkiego rodzaju konsol do gier. Warto zapoznać się z co bardziej ciekawymi wynikami badań:
Badania dotyczyły tych domów, w których znajduje się telewizor (jest ich 111,4 milionów).
„Konsole stały się ważnymi graczami w bitwie o miejsce w domowych salonach” – powiedział Jeff Herrmann, przedstawiciel Nielsen Media Research – „W domach w całym kraju konsole z sukcesem rywalizują o czas i uwagę konsumentów, nie tylko jako sprzęt do grania, ale również jako multimedialne centra, które dostarczają wysokiej jakości cyfrowych filmów i telewizji”.
Pełen tekst raportu w formie dokumentu PDF znaleźć można pod tym adresem.