World of Warcraft - nadchodzi czas na prawdziwą wojnę nacji

Wczoraj, zarówno na europejskich jak amerykańskich serwerach gry World of Warcraft zadebiutował patch v.1.11, który m.in. wprowadził nową instancję Naxxramas oraz zmienił drzewo talentów klasy Szamana i Maga. Równocześnie pojawiła się w sieci strona, która informuje o tym, co znajdzie się w patchu v.1.12. Piszę o tym, bo wygląda na to, że w końcu PvP nabierze dużo jaskrawszych barw.

Przemysław Bartula

Wczoraj, zarówno na europejskich jak amerykańskich serwerach gry World of Warcraft zadebiutował patch v.1.11, który m.in. wprowadził nową instancję Naxxramas oraz zmienił drzewo talentów klasy Szamana i Maga. Równocześnie pojawiła się w sieci strona, która informuje o tym, co znajdzie się w patchu v.1.12. Piszę o tym, bo wygląda na to, że w końcu PvP nabierze dużo jaskrawszych barw.

Nie mogę na wstępie nie zauważyć, że zapowiadane zmiany inspirowane są rozwiązaniami już od lat stosowanymi w grze Dark Age of Camelot.

Po pierwsze obecna idea Battlegroundów (czyli de facto trzech multiplayerowych map przeznaczanych do potyczek kilkudziesięciu graczy) zostanie wzbogacona o bitwy między-serwerowe (tzw. Cross-Realm Battlegrounds). Dzięki temu gracze z kilku różnych serwerów będą mogli się zmierzyć ze sobą w Alterac Valley, Warsong Gulch i Arathi Basin. Oczywiście całość zostanie zaopatrzona w odpowiednie statystyki.

World of Warcraft - nadchodzi czas na prawdziwą wojnę nacji - ilustracja #1

Druga nowość to coś, na co osobiście czekałem od momentu premiery World of Warcraft. W końcu autorzy zdecydowali się na skonstruowanie sensownych zasad powszechnej, światowej walki PvP. Do tej pory WoW nie posiadał żadnych opcji kontroli terytorialnej czy też globalnych zadań, które mogły wpłynąć na przewagę danej frakcji. W sumie mogę nawet pokusić się o stwierdzenie, że walka taka była pozbawiona większego sensu. Patch v.1.12 to zmieni. Twórcy zapowiadają zaimplementowanie do programu wspomnianych już opcji kontroli terenu czy ważnych strategicznych miejsc, co rzecz jasna zaowocuje dużymi, globalnymi bitwami z udziałem setek graczy na terenie całego Azeroth. Szczegóły na ten temat podane mają zostać już wkrótce.

Na koniec, należy też dodać, że patch v.1.12 zmieni również drzewo talentów Rogue’ów.

World of Warcraft

World of Warcraft

PC
po premierze

Data wydania: 23 listopada 2004

Informacje o Grze
8.9

GRYOnline

8.6

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Przemysław Bartula

Autor: Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

Pierwszy Multiplayer Pack do Ghost Recon: Advanced Warfighter już dostępny

Następny
Pierwszy Multiplayer Pack do Ghost Recon: Advanced Warfighter już dostępny

Porcja świeżych obrazków z Virtua Tennis 3

Poprzedni
Porcja świeżych obrazków z Virtua Tennis 3

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl