W Irth Online rozpoczęła się druga faza beta-testów

Pracownicy zespołu developerskiego Magic Hat Software poinformowali o rozpoczęciu drugiego etapu beta-testów produkcji MMOcRPG, zatytułowanej Irth Online. Działania programistów, mające na celu usunięcie wykrytych błędów i dodawanie do rozgrywki nowych elementów, potrwają do 12 sierpnia, w związku z czym premiery gry należy spodziewać się w trzecim bądź czwartym kwartale tego roku.

Krzysztof Bartnik

Pracownicy zespołu developerskiego Magic Hat Software poinformowali o rozpoczęciu drugiego etapu beta-testów produkcji MMOcRPG, zatytułowanej Irth Online. Działania programistów, mające na celu usunięcie wykrytych błędów i dodawanie do rozgrywki nowych elementów, potrwają do 12 sierpnia, w związku z czym premiery gry należy spodziewać się w trzecim bądź czwartym kwartale tego roku.

Pierwszy etap beta-testów pozwolił na wprowadzenie do Irth Online szeregu nowości. M.in. postarano się o szereg nowych animacji, nowe ikony, nowe czary, tekstury, pancerze, bronie, czy 30 nowych profesji (Bankier, Alchemik, etc.). Twórcy dodali również więcej miejsc, w których pojawiają się potwory, a także wprowadzili nowe umiejętności dla rozwoju postaci. Tak duża liczba zmian była możliwa do dodania głównie dzięki sporemu odzewowi ze strony fanów gry uczestniczących w testach. Autorzy gry otrzymali bowiem ponad 400 sugestii na temat tego, co można by poprawić i gdzie znaleziono rozmaite błędy.

W Irth Online rozpoczęła się druga faza beta-testów - ilustracja #1

Podobnie jak w innych grach tego typu, w Irth Online gracze mają możliwość przeniesienia się do wirtualnego świata, w którym wcielając się w jego mieszkańców stają się uczestnikami fantastycznej przygody. Ten wirtualny świat nosi nazwę Irth. Niegdyś zaludniony był przez różnorodne, inteligentne formy życia, jednak w pewnym momencie miasto skupiające ówczesną cywilizację, dzisiaj znane jako Avaria, zostało nawiedzone przez zarazę. Nie-ludzie zamieszkujący metropolię uciekli w popłochu, ponieważ ich podatność na choroby była większa niż ludzi i do tej pory pozostają w ukryciu. Gdy zaraza zaczęła przybierać rozmiary epidemii, pozostali w mieście ludzie postanowili wyrzucać z niego zarażonych i kierować ich na niezamieszkałe i niegościnne bagna znajdujące się na południowym wschodzie. Niedługo potem powstała tam cywilizacja znana jako Morbus (choroba), a region występowania jej przedstawicieli nazywano Morbia.

Więcej informacji dotyczących Irth Online znajdziecie w Encyklopedii GRY-OnLine.

Irth Online

Irth Online

PC
po premierze

Data wydania: 1 listopada 2005

Informacje o Grze
5.5

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

MMORPG doprowadził do ślubu i stał się przyczyną rozwodu

Następny
MMORPG doprowadził do ślubu i stał się przyczyną rozwodu

Rockstar Games zabiera głos w sprawie afery wokół Grand Theft Auto: San Andreas

Poprzedni
Rockstar Games zabiera głos w sprawie afery wokół Grand Theft Auto: San Andreas

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl