Twórcy Homefront stają w obronie długości kampanii

Dla wielu graczy długość kampanii solowej danej gry jest niezwykle istotna. Nikt z nas nie lubi przecież wydawać ciężko zarobionych pieniędzy na krótkie produkcje. Niedawno w sieci pojawiły się doniesienia, że atak armii północnokoreańskiej w Homefront odeprzemy w zaledwie 5 godzin. Twórcy tytułu postanowili skomentować sprawę i bronić swojego dzieła.

Szymon Liebert

Dla wielu graczy długość kampanii solowej danej gry jest niezwykle istotna. Nikt z nas nie lubi przecież wydawać ciężko zarobionych pieniędzy na krótkie produkcje. Niedawno w sieci pojawiły się doniesienia, że atak armii północnokoreańskiej w Homefront odeprzemy w zaledwie 5 godzin. Twórcy tytułu postanowili skomentować sprawę i bronić swojego dzieła.

David Votypka ze studia Kaos przekonuje, że w pięć godzin przygodę ukończą wyłącznie naprawdę zaawansowani gracze. Taki wynik osiągali bowiem wyjątkowo uzdolnieniu testerzy, którzy sprawdzali grę wielokrotnie. Innym osobom przejście kampanii zajmowało znacznie dłużej – niektórzy potrzebowali na to od 8 do 10 godzin.

Przedstawiciel dewelopera podał mocny argument – długość solowej części Homefronta odpowiada temu, co serwuje konkurencja w seriach z mocno zaakcentowanym trybem multiplayer (Call of Duty, Battlefield). Votypka tłumaczy, że gra studia Kaos nie musi gwarantować kilkudziesięciu godzin rozrywki jak przykładowy Mass Effect, oferujący tylko i wyłącznie rozgrywkę jednoosobową.

Twórcy Homefront stają w obronie długości kampanii  - ilustracja #1

W Homefront dołączymy do ruchu oporu, który zmaga się z armią Północnej Korei, okupującą Stany Zjednoczone. Przygoda rozpocznie się w miasteczku Montrose w stanie Kolorado, a zakończy podczas bitwy w okolicach mostu Golden Gate w San Francisco. Zdaniem producenta, przeprawa jest zróżnicowana i wystarczająco długa, aby opowiedzieć historię w przekonujący sposób.

Votypka ma oczywiście sporo racji i można zrozumieć podejście dewelopera do sprawy. W końcu nikt nie wyłoży pieniędzy na dłuższą kampanię, skoro klasyczny Modern Warfare udowodnił, że do osiągnięcia sukcesu wystarczy kilka soczystych godzin. Pytanie brzmi, czy oprócz nich Homefront zagwarantuje nam wystarczająco wciągający multiplayer.

Wrażenia z fragmentu kampanii gry znajdziecie w tej zapowiedzi. O trybie multiplayer pisaliśmy w styczniu tego roku. Homefront zostanie wydany w Polsce 18 marca przez firmę CD Projekt. Pecetowa wersja produkcji będzie kosztowała 119,90 zł, a edycje na Xboksa 360 i PlayStation 3 - 229,90 zł.

Homefront

Homefront

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 15 marca 2011

Informacje o Grze
5.9

GRYOnline

6.6

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2011-03-10
15:33

Mepha Senator

Mepha

Na pewno w to zagram, zapowiada się ciekawie.

Komentarz: Mepha
2011-03-10
16:20

tybet2 Generał

Ja gram zawsze na najwyższym. Pre-order zamówiłem jakiś czas temu. Przejdę tą grę w 1 dzień. Jakieś 2 posiedzenia po parę godzin. Już dodatek do Call Of Duty był dłuższy:P. Oby multi rzeczywiście był tego warty

Komentarz: tybet2
2011-03-11
01:04

Xanoch Pretorianin

Ja tam osobiście jestem za dłuższą kampanią a do tej pory wydawało mi się ze HL1 był długi ale to pewnie przez to że grałem 1wszy raz na pc 150Mhz i 100 ram dim czy jak im tam było a było to w bardzo dawno temu ;p z akceleracją 3dfx ;p

Komentarz: Xanoch
2011-03-12
10:57

Mu-H Chorąży

Mu-H

taaa.... a jak ktos jest troche opozniony to pewnie bedzie mial 20h zabawy.... pierdoly

Komentarz: Mu-H
2011-03-15
07:37

WerterPL Konsul

😐

8 godzin? To jest niby dużo!? Wiedziałem, że będzie to kolejna gra która stawia tylko na Multi. A ja mam w dupie jakieś zasrane multi. Dla mnie liczy się fabuła! Co mi po jakichś mapkach gdzie wyskoczę z kilkoma, w kółko skaczącymi graczami!? Można zrobić dobry Multi ale nie daje to pretekstu żeby olać Singla (którego przecież w kółko reklamowano przez zarys fabularny).
Dobra, jeszcze zgodzę się na te osiem godzin. Ale wtedy i tylko wtedy jeżeli przerywniki filmowe wyjaśnią mi wszystko! To jest, jak doszło do inwazji, co się działo w Korei przed i po inwazji i co się dzieje z Koreą i resztą świata po przejściu Kampanii. Jeżeli zobaczę po skończeniu gry coś w rodzaju że się kilku Jankesów cieszy a potem od razu The End, to ocena baaaardzo pójdzie w dół. Dlaczego? Bo takie coś było w najgorszym FPS-ie wszech czasów - Turning Point: Fall of Liberty. I jeżeli jakaś gra mi w jakimś stopniu przypomina tą przed chwilą wymienioną, to odczuwam ogromny niesmak do niej. No ale pozostaje czekać.

Komentarz: WerterPL

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl