Twórcy cyklu EverQuest zrobią użytek z Unreal Engine 3.0

Sony Online Entertainment znamy głównie dzięki popularnym grom typu MMOcRPG. Wśród nich znajduje się np. produkt pt. EverQuest II, cechujący się elegancką oprawą wizualną. Ludzie z SOE chcą uczynić jednak kolejny krok naprzód w dziedzinie trójwymiarowej grafiki i właśnie dlatego uzyskali licencję na używanie silnika Unreal Engine 3.0.

Radosław Grabowski

Sony Online Entertainment znamy głównie dzięki popularnym grom typu MMOcRPG. Wśród nich znajduje się np. produkt pt. EverQuest II, cechujący się elegancką oprawą wizualną. Ludzie z SOE chcą uczynić jednak kolejny krok naprzód w dziedzinie trójwymiarowej grafiki i właśnie dlatego uzyskali licencję na używanie silnika Unreal Engine 3.0.

Wspomniana technologia zostanie zastosowana w szeregu przyszłych gier pecetowych i konsolowych (platformy nowej generacji). Mowa tu również o nadchodzącej pozycji, powstającej we współpracy z DC Comics - wirtualna wersja uniwersum Supermana, Batmana etc. Już wkrótce developerzy wypowiedzą się dokładniej na temat swoich planów, a my oczywiście natychmiast o tym napiszemy.

Podobało się?

0

Xbox 360 na celowniku autorów Alien Hominid

Następny
Xbox 360 na celowniku autorów Alien Hominid

Defcon zgodnie z planem we wrześniu

Poprzedni
Defcon zgodnie z planem we wrześniu

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl