Od premiery drugiej części znakomitej serii System Shock mięło już blisko cztery lata, a gra, pomimo upływu lat i podstarzałej grafiki, nadal przyciąga do siebie graczy – przede wszystkim za sprawą niespotykanego klimatu i znakomitej fabuły. Najlepszym tego dowodem jest mod o wdzięcznej nazwie, System Shock Rebirth, który ma na celu nieco odświeżyć tą produkcję, głównie pod względem graficznym, i tym samym dostosować do nowych wymagań. Pierwszą wersję beta tego moda możecie pobrać z naszego działu Pliki (około 3,7 MB).
Od premiery drugiej części znakomitej serii System Shock mięło już blisko cztery lata, a gra, pomimo upływu lat i podstarzałej grafiki, nadal przyciąga do siebie graczy – przede wszystkim za sprawą niespotykanego klimatu i znakomitej fabuły. Najlepszym tego dowodem jest mod o wdzięcznej nazwie, System Shock Rebirth, który ma na celu nieco odświeżyć tą produkcję, głównie pod względem graficznym, i tym samym dostosować do nowych wymagań. Pierwszą wersję beta tego moda możecie pobrać z naszego działu Pliki (około 3,7 MB).

Autorem modyfikacji jest Etienne Aubert (uwagi co do zawartości moda można podsyłać na e-mail: [email protected]), a ponieważ jest to wersja beta #1 nie zawiera ona jeszcze wszystkich planowanych modyfikacji. Na razie mod podmienia m.in. tekstury graficzne martwych członków załogi statków Von Braun oraz Rickenbacker, i kilku przeciwników (w tym Cyborg Assassin). Docelowo, w kolejnych wersjach, poza nowymi teksturami pojawią się też modyfikacje A.I. postaci kontrolowanych przez komputer.


Do zainstalowania moda System Shock Rebirth wymagana jest pełna wersja gry System Shock 2, autor zaleca także wcześniejsze zaaplikowanie wszystkich poprawek systemowych do gry.
Informacje o grze System Shock 2 znajdziecie w naszej Encyklopedii.
Oficjalna strona moda System Shock Rebirth.
GRYOnline
Gracze
Steam
0

Autor: Przemysław Bartula
W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.