Nexuiz = kod źródłowy Quake + nowoczesna technologia
Pierwsza część cyklu Quake już niebawem obchodzić będzie siódme urodziny. Zmodernizowany kod źródłowy przyszłej „solenizantki” wykorzystywany jest przez programistów ze studia Alientrap podczas tworzenia futurystycznej, wieloosobowej gry FPS o nazwie Nexuiz.
Radosław Grabowski
Pierwsza część cyklu Quake już niebawem obchodzić będzie siódme urodziny. Zmodernizowany kod źródłowy przyszłej „solenizantki” wykorzystywany jest przez programistów ze studia Alientrap podczas tworzenia futurystycznej, wieloosobowej gry FPS o nazwie Nexuiz.

Pełna wersja produktu ujrzy światło dzienne wraz z początkiem tegorocznej jesieni za sprawą firmy setSystems, natomiast interaktywna edycja demonstracyjna pojawi się jeszcze w bieżącym miesiącu. Oto lista wybranych właściwości omawianej aplikacji:
- ponad 1000 32-bitowych tekstur w formacie TGA
- 15 rozbudowanych poziomów
- 9 nigdzie nie pokazywanych dotąd typów broni
- 15 modeli postaci animowanych szkieletowo
- dynamiczne oświetlenie i cieniowanie w czasie rzeczywistym
- wsparcie dla map z Quake III: Arena i Half-Life
- obsługa maksymalnie 64 użytkowników



Więcej informacji: