Nexuiz = kod źródłowy Quake + nowoczesna technologia

Pierwsza część cyklu Quake już niebawem obchodzić będzie siódme urodziny. Zmodernizowany kod źródłowy przyszłej „solenizantki” wykorzystywany jest przez programistów ze studia Alientrap podczas tworzenia futurystycznej, wieloosobowej gry FPS o nazwie Nexuiz.

Radosław Grabowski

Pierwsza część cyklu Quake już niebawem obchodzić będzie siódme urodziny. Zmodernizowany kod źródłowy przyszłej „solenizantki” wykorzystywany jest przez programistów ze studia Alientrap podczas tworzenia futurystycznej, wieloosobowej gry FPS o nazwie Nexuiz.

Nexuiz = kod źródłowy Quake + nowoczesna technologia - ilustracja #1

Pełna wersja produktu ujrzy światło dzienne wraz z początkiem tegorocznej jesieni za sprawą firmy setSystems, natomiast interaktywna edycja demonstracyjna pojawi się jeszcze w bieżącym miesiącu. Oto lista wybranych właściwości omawianej aplikacji:

  • ponad 1000 32-bitowych tekstur w formacie TGA
  • 15 rozbudowanych poziomów
  • 9 nigdzie nie pokazywanych dotąd typów broni
  • 15 modeli postaci animowanych szkieletowo
  • dynamiczne oświetlenie i cieniowanie w czasie rzeczywistym
  • wsparcie dla map z Quake III: Arena i Half-Life
  • obsługa maksymalnie 64 użytkowników
Nexuiz = kod źródłowy Quake + nowoczesna technologia - ilustracja #2
Nexuiz = kod źródłowy Quake + nowoczesna technologia - ilustracja #3
Nexuiz = kod źródłowy Quake + nowoczesna technologia - ilustracja #4

Więcej informacji:

Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl