Spięcie na linii Xbox Live - Burnout 3: Takedown

Jeszcze przed tegorocznymi targami E3 firma Electronic Arts nie potrafiła dojść z Microsoft do porozumienia w sprawie implementowania trybu online w grach dla konsoli Xbox. Podczas rzeczonej imprezy niespodziewanie znaleziono kompromis, gdyż ludzie Gatesa dołączyli do sieci Xbox Live zewnętrzne serwery EA. Jednak nie wszystko funkcjonuje należycie, co odczuli posiadacze Burnout 3: Takedown.

Radosław Grabowski

Jeszcze przed tegorocznymi targami E3 firma Electronic Arts nie potrafiła dojść z Microsoft do porozumienia w sprawie implementowania trybu online w grach dla konsoli Xbox. Podczas rzeczonej imprezy niespodziewanie znaleziono kompromis, gdyż ludzie Gatesa dołączyli do sieci Xbox Live zewnętrzne serwery EA. Jednak nie wszystko funkcjonuje należycie, co odczuli posiadacze Burnout 3: Takedown.

Europejska placówka popularnych „elektroników” musiała podjąć decyzję o temporalnym zawieszeniu działania swoich komputerów hostujących ze względu na konieczność wykonania „konserwacji” . Wcześniej próby przystąpienia do wieloosobowej zabawy internetowej w B3 owocowały częstokroć występowaniem rozmaitych błędów, skutecznie uniemożliwiających prawidłowe rozpoczęcie rozgrywki.

Burnout 3: Takedown

Burnout 3: Takedown

PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 7 września 2004

Informacje o Grze
9.0

GRYOnline

8.8

Gracze

OCEŃ
Oceny
  • EA / Electronic Arts
  • XBOX
Podobało się?

0

Co najmniej 105 powodów do zakupu konsoli Sony PSP

Następny
Co najmniej 105 powodów do zakupu konsoli Sony PSP

Premiery Full Spectrum Warrior i Star Wars Battlefront

Poprzedni
Premiery Full Spectrum Warrior i Star Wars Battlefront

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl