Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 września 2004, 18:23

Spacecraft - nowa, polska zręcznościówka

Spacecraft to nowa, polska zręcznościówka, w której gracz wcieli się w rolę pilota futurystycznego pojazdu, przemierzając tunele i niszcząc hordy wrogo nastawionych robotów. Celem gry jest zwycięstwo w turnieju statków kosmicznych rozgrywających się na różnorodnych i ciekawych arenach.

Spacecraft to nowa, polska zręcznościówka, w której gracz wcieli się w rolę pilota futurystycznego pojazdu, przemierzając tunele i niszcząc hordy wrogo nastawionych robotów. Celem gry jest zwycięstwo w turnieju statków kosmicznych rozgrywających się na różnorodnych i ciekawych arenach. Autorzy czerpali pomysły głównie z klasycznego hitu o nazwie Descent, natomiast poszczególne elementy rozgrywki i styl gry z Quake III: Arena oraz Unreal Tournament. Do dyspozycji graczy zostaje oddanych 16 broni. Tryb widoku na pole bitwy jest możliwy do przełączenia pomiędzy FPP a TPP, w każdym momencie gry. Autorzy nie zapomnieli również o wielbicielach gier sieciowych. Grać można za pomocą lokalnej sieci LAN oraz Internet. Jak zapewniają twórcy, tryb multiplayer został bardzo dobrze zoptymalizowany i nawet wolniejsze łącza nie powinny zagrażać w przeprowadzaniu fascynującego pojedynku.

Spacecraft - nowa, polska zręcznościówka - ilustracja #1

Spacecraft obsługuje większość popularnych dziś kart graficznych. Dzięki systemowi automatycznej konfiguracji jakości efektów i grafiki w silniku, gracz, mający dobrą kartę 3D będzie mógł cieszyć się ze świetnych efektów a gracz, który ma słabszą kartę - z prędkości i wcale nie gorszej grafiki (relacja jakość/szybkość).

Do finalnego produktu dołączone zostaną ponadto oficjalne edytory do gry, którymi posługiwali się autorzy, pluginy dla 3D Studio Max oraz kod źródłowy. Dzięki temu osoby znające język C będą mogły całkowicie zmodyfikować grę, graficy będą mogli stworzyć nowe modele i mapy, pozostałe osoby - modyfikować parametry gry w edytorze skryptów.

SpaceCraft będzie kosztować 39.99 złotych – zamówienia można składać już dziś na oficjalnej stronie gry (premiera planowana jest na grudzień). Wszyscy chętni mogą także spróbować szczęścia w beta-testach: niestety, do wypełnienia formularza zgłoszeniowego trzeba poświęcić kilka złotych na SMS-a.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej