Realistyczne warunki atmosferyczne w Second Life

Twórcy Second Life, Linden Lab, dokładają wszelkich starań, by ich produkt rozwijał się, stawał się ładniejszy i bardziej stabilny. Kolejnym krokiem w tym kierunku jest wprowadzenie realistycznie wyglądających warunków atmosferycznych.

Artur Falkowski

Symulator wirtualnego życia, Second Life, cieszy się coraz większą popularnością. Projektem interesuje się też całkiem spora liczba firm i organizacji, które zakładają w nim swoje cyfrowe przedstawicielstwa. Twórcy Second Life, Linden Lab, nie kryją swego zadowolenia i dokładają wszelkich starań, by ich produkt rozwijał się, stawał się ładniejszy i bardziej stabilny. Kolejnym krokiem w tym kierunku jest wprowadzenie realistycznie wyglądających warunków atmosferycznych.

Firma nabyła bowiem od firmy Windward Mark Interactive technologie Windlight oraz Nimble. Dzięki nim w Second Life pojawią się trójwymiarowe chmury, opary, a także różne efekty pogodowe. Nowe rozwiązania otrzymają również status Open Source.

Cory Ondrejka z Linden Lab uważa, że dzięki temu skorzysta nie tylko jego firma, ale i użytkownicy Second Life: „Nasza ekipa programistów koncentruje się na poprawieniu stabilności projektu, natomiast open sourcing pozwala niezależnym deweloperom na wprowadzenie dodatkowych ulepszeń, które również mają wielkie znaczenie. Windlight jest jednym z nich”.

Wraz z przejęciem technologii pięciu założycieli Windward Mark dołączy do bostońskiego biura Linden Lab. Szczegóły współpracy nie zostały jednak ujawnione.

Second Life

Second Life

PC Mobile
po premierze

Data wydania: 20 czerwca 2003

Informacje o Grze
3.9

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl