Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikSymulacjeMMOPC
Okładka Second Life (PC)

Second Life PC

Second Life to gra z gatunku MMORPG, stanowiąca symulację społeczeństwa. Za jej powstanie odpowiada Linden Research. Gracz kreuje od podstaw własnego awatara i porusza się w rozległym, wzorowanym na realny, wirtualnym świecie.

Symulacje | TPP | zagraj za darmo | towarzyska

PC Windows
Okładka Second Life (PC)

Angielskie napisy i dialogiAngielskie napisy i dialogi

data premiery gry w wersji PC:

20czerwca2003

Second Life to stworzona przez zespół Studio Linden Lab gra zaliczana do gatunku MMOcRPG, będąca symulatorem wirtualnego społeczeństwa. Użytkownik otrzymuje w niej sposobność wykreowania swojego komputerowego „ja” i stworzenia wspólnie z innymi graczami wirtualnej społeczności.

Developerzy wykonali swoje dzieło z ogromnym rozmachem, oferując potencjalnym odbiorcom przeogromny wachlarz metod interakcji z cyfrowym środowiskiem, takich jak organizowanie przyjęć, prowadzenie walk, trudnienie się handlem, itp.

  • Rozbudowane możliwości personalizacji parametrów swojego avatara, jego aparycji, doboru strojów, itp.
  • Zaawansowane możliwości prowadzenia konwersacji z innymi uczestnikami zabawy: chat, gesty, emotes, itd.
  • Trójwymiarowe środowisko, w którym rozgrywa się akcja gry.
  • Zestaw intuicyjnych narzędzi pozwalających graczowi wykazać się jego inwencją twórczą i tworzyć różnego rodzaju elementy, poczynając od ubrań i mebli, a na ekskluzywnych willach i innych wielkich budynkach kończąc.
  • Wiele sposobów, często bardzo oryginalnych, na pozyskiwanie wirtualnej gotówki. Gracze mogą na przykład wspólnie wybudować park rozrywki i pobierać opłaty od chcących go odwiedzić osób.
  • Możliwość „oceniania” innych uczestników zabawy. Odpowiednio wysoki status społeczny procentuje dla gracza różnego rodzaju bonusami.

Uwaga: gra wymaga uiszczania comiesięcznych opłat abonamentowych w wysokości 14,95 USD. Możliwe jest również wykupienie abonamentu na dłuższy okres czasu: kwartał 39,95 USD, rok - 135,95 USD lub dożywotnio - 225 USD.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: massive online multiplayer   Tryb multiplayer:   Internet    

Ocena czytelników: 6 / 10 na podstawie 233 głosów czytelników.

Gry podobne do Second Life

Wymagania wiekowe Second Life

12+

Wymagania sprzętowe Second Life

PC Windows

PC Windows

Rekomendowane: Pentium III 800MHz, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D

Wieści ze świata (Uncharted, RimWorld, Second Life, Minecraft) 21/11/2017
Wieści ze świata (Uncharted, RimWorld, Second Life, Minecraft) 21/11/2017

wiadomość21 listopada 2017

Dziś piszemy o 10. rocznicy serii Uncharted, zbliżającej się z wolna premierze pełnej wersji RimWorld, obecnym stanie Second Life oraz o opóźnieniach usprawnień graficznych i cross-platformowego multiplayera na Switchu w grze Minecraft. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

NSA inwigiluje graczy w World of Warcraft, Second Life i na Xbox Live
NSA inwigiluje graczy w World of Warcraft, Second Life i na Xbox Live

wiadomość10 grudnia 2013

Wygląda na to, że w dobie ciągłej inwigilacji bezpieczni nie mogą czuć się nawet gracze. Według informacji serwisu The Guardian, amerykańska Agencja Bezpieczeństwa Narodowego (NSA) od kilku lat monitoruje rozmowy oraz wysyłane wiadomości w World of Warcraft, Second Life i usłudze Xbox Live.

Wieści ze świata (Call of Duty: Black Ops, StarCraft II, MAG) 1/10/10
Wieści ze świata (Call of Duty: Black Ops, StarCraft II, MAG) 1/10/10

wiadomość1 października 2010

„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dziś piszemy m.in. o Osiągnięciach i Trofeach w Call of Duty: Black Ops, potężnej aktualizacji MAG, blokowaniu kont w StarCraft II, a także ukończeniu prac nad Lionheart: Kings’ Crusade. Zapraszamy do lektury.

Gospodarka w Second Life wciąż rozkwita
Gospodarka w Second Life wciąż rozkwita

wiadomość30 kwietnia 2010

Mimo spadku zainteresowania zabawą w alternatywnych, wirtualnych światach i całkiem prawdziwą globalną recesją, gospodarka w Second Life ma się znakomicie. Twórcy gry ujawnili, że w marcu wartość transakcji zawartych pomiędzy graczami osiągnęła 57 milionów dolarów, a liczba aktywnych uczestników zwiększyła się o 13% w stosunku do danych z analogicznego okresu ubiegłego roku.

Second Life najmocniejszą wirtualną gospodarką
Second Life najmocniejszą wirtualną gospodarką

wiadomość23 września 2009

Linden Labs, twórcy MMO Second Life podali oficjalne dane liczbowe na temat swojego tytułu. Według ujawnionych informacji gracze od czasu premiery tytułu w 2003 roku, spędzili w wirtualnym świecie ponad miliard godzin, co można przeliczyć na około 115 tysięcy lat, natomiast średni czas pojedynczej wizyty w świecie gry wynosi ok. 100 minut.