Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 maja 2009, 09:40

autor: ziooleck

Prezentacja Sadness już za miesiąc

Pamiętacie jeszcze Sadness? Zapowiedziana blisko trzy lata temu gra miała łączyć elementy survival horroru z interaktywnym filmem. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że za produkcję tytułu odpowiada krakowskie studio Nibris. Po kilku miesiącach milczenia deweloper oznajmił, że zaprezentuje swoje dzieło podczas tegorocznego E3.

Pamiętacie jeszcze Sadness? Zapowiedziana blisko trzy lata temu gra miała łączyć elementy survival horroru z interaktywnym filmem. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że za produkcję tytułu odpowiada krakowskie studio Nibris. Po kilku miesiącach milczenia deweloper oznajmił, że zaprezentuje swoje dzieło podczas tegorocznego E3.

Na profilu YouTube sygnowanym przez Nibris pojawiła się nowa informacja dotycząca długo oczekiwanej gry. Według ludzi odpowiedzialnych za Sadness projekt zostanie zaprezentowany podczas tegorocznej edycji Electronic Entertainment Expo. Oznacza to niecały miesiąc czekania na w pełni grywalną wersję tytułu. Nie ma w tym nic dziwnego, już ponad rok temu oficjalna premiera niekonwencjonalnego dzieła została wyznaczona na jesień 2009. Inna sprawa, że przed ubiegłorocznym Games Convention firma obiecywała interaktywną wersję konsolowego horroru. Niestety, z nieznanych przyczyn pokaz po prostu się nie odbył. Czy tym razem Nibris dotrzyma obietnicy? Czas pokaże.

Prezentacja Sadness już za miesiąc - ilustracja #1

Sadness to survival horror tworzony na konsolę Nintendo Wii. Dzięki unikalnemu systemowi sterowania i oprawie w stylu noir ma wyjątkowo sugestywnie wpływać na swojego odbiorcę. Nie pomaga w tym jednak niski budżet oraz wewnętrzne problemy dewelopera, które przyczyniają się do ciągłego opóźniania produkcji. Sytuacja była na tyle poważna, że pojawiły się pogłoski o porzuceniu projektu i zaprzestaniu dalszej działalności. Plotki te obalił jednak Adam Antolski, były scenarzysta Nibris. Opierając się na jego słowach, studio ma się dobrze, a prace nad grą idą pełną parą. Oby, jesień coraz bliżej.