Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 29 lipca 2003, 14:25

autor: Radosław Grabowski

Pracownicy koncernu Sega wsparli projektantów pakietu 3ds max 6

Narzędzia graficzne, wchodzące w skład zestawu o nazwie 3ds max, wykorzystuje obecnie blisko 80% developerów gier wirtualnych (platformy: PC, Sony PlayStation 2, Microsoft Xbox i Nintendo GameCube) oraz większość twórców filmów kinowych. Podczas projektowania najnowszej (szóstej) odsłony rzeczonego pakietu bardzo udzielali się, specjalnie zaangażowani na tę okazję przez firmę Discreet, fachowcy z japońskiej korporacji elektroniczno-rozrywkowej Sega.

Narzędzia graficzne, wchodzące w skład zestawu o nazwie 3ds max, wykorzystuje obecnie blisko 80% developerów gier wirtualnych (platformy: PC, Sony PlayStation 2, Microsoft Xbox i Nintendo GameCube) oraz większość twórców filmów kinowych. Podczas projektowania najnowszej (szóstej) odsłony rzeczonego pakietu bardzo udzielali się, specjalnie zaangażowani na tę okazję przez firmę Discreet, fachowcy z japońskiej korporacji elektroniczno-rozrywkowej Sega.

Dzięki profesjonalistom rodem z Kraju Kwitnącej Wiśni zaimplementowano np. innowacyjne algorytmy fizyczne i zaawansowany system cząsteczkowy (przydatny do generowania realistycznych efektów atmosferycznych itp.).

Omawiany program zostanie zaprezentowany szerokiej publiczności w trakcie nadchodzących targów SIGGRAPH 2003 (27-31 lipca; San Diego), natomiast pełna wersja trafi do sklepów wraz z początkiem tegorocznej jesieni.

Poniżej przedstawiono wybrane gry, których autorzy posługiwali się podczas prac produkcyjnych poprzednimi edycjami 3ds max.

TYTUŁ

DEVELOPER

Diablo II

Blizzard Entertainment

The Elder Scrolls III: Morrowind

Bethesda Softworks

Grand Theft Auto III

Rockstar Games

Halo: Combat Evolved

Bungie Software

Max Payne

Remedy Entertainment / 3D Realms

Metal Gear Solid 2: Substance

Konami

Neverwinter Nights

BioWare

Tom Clancy’s Splinter Cell

Ubi Soft Entertainment

Tony Hawk’s Pro Skater 3

Activision / Neversoft