Pierwsze wrażenia z gry Polanie 3

Ponad tydzień temu (via news z 30 sierpnia 2004) w sieci ukazało się pięć screenów z gry KnightShift 2 (w Polsce znanej jako Polanie 3), które pozwoliły na wysunięcie wniosku o trwaniu zaawansowanych prac nad tym tytułem. Targi GC 2004 (impreza mająca miejsce w Niemczech) wyjaśniły całą sytuację - gra została oficjalnie zapowiedziana, a redaktorzy serwisu RPGdot.com opublikowali właśnie pierwsze odczucia i fakty dotyczące grywalnej wersji KnightShift 2 z którą mieli okazję się zapoznać.

Daniel Sodkiewicz

Ponad tydzień temu (via news z 30 sierpnia 2004) w sieci ukazało się pięć screenów z gry KnightShift 2 (w Polsce znanej jako Polanie 3), które pozwoliły na wysunięcie wniosku o trwaniu zaawansowanych prac nad tym tytułem. Targi GC 2004 (impreza mająca miejsce w Niemczech) wyjaśniły całą sytuację - gra została oficjalnie zapowiedziana, a redaktorzy serwisu RPGdot.com opublikowali właśnie pierwsze odczucia i fakty dotyczące grywalnej wersji KnightShift 2 z którą mieli okazję się zapoznać.

Pierwsze wrażenia z gry Polanie 3 - ilustracja #1

Jak dowiadujemy się z zamieszczonego w serwisie RPGdot artykułu, zaprezentowana przez niemieckiego wydawcę Deep Silver grywalna wersja KnightShift 2 nie robi większego wrażenia. Gra jest połączeniem elementów gier RTS i RPG (m.in. napotkane osoby mogą przyłączyć się do ciebie), z typowym systemem „hack and slash”. Grafika programu jest bardzo przyzwoita, jednak sama rozgrywka nie oferuje zadowalającego poziomu trudności miłośnikom tego typu gier. Gra wydaje się być zbyt łatwa i przyjemna, co nie zgadza się zbytnio z założeniami połączenia elementów gier RPG i RTS. Niemniej jednak, dobra oprawa graficzna, humor i miła/lekka rozgrywka miejscami przemawiają na korzyść KnightShift 2. Co jednak najgorsze, w grze jest za mało innowacji i zbyt dużo podobieństw do poprzedniej gry z serii; jak pisze autor tekstu: „gdyby powiedziano mu, że gra właśnie w pierwszą część KnightShift to najprawdopodobniej by w to uwierzył ”.

A tak przedstawiają się oficjalne zapowiedzi KnightShift 2:

  • 9 odmiennych postaci z 8 unikalnymi umiejętnościami i możliwością znalezienia w świecie gry ponad 4000 rodzajów broni i ekwipunku
  • cykl dnia i nocy, mający znaczący wpływ na zachowanie się NPCów i potworów
  • Siła przeciwników automatycznie dopasowuje się do umiejętności gracza
  • Nietypowe tło fabularne, nawiązujące do świata fantastyki
Pierwsze wrażenia z gry Polanie 3 - ilustracja #2
Pierwsze wrażenia z gry Polanie 3 - ilustracja #3
KnightShift

Polanie II

KnightShift

PC
po premierze

Data wydania: 15 września 2003

Informacje o Grze
8.0

GRYOnline

8.6

Gracze

7.7

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2004-09-08
16:04

Volvox Pretorianin

Nie "umilanymi", ale "unikalnymi".

Te 4000 broni to pewnie jak w diablo (automatycznie losowane wlasciwosci)

Komentarz: Volvox
2004-09-12
00:25

slowik Legend

slowik
😉

jakos polanie 2 nie byly zbytnio interesujacym tytulem jesli czesc 2 pojdzie w kierunku dialbo to juz bedzie kompletka kleska

Komentarz: slowik

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl