Pełna wersja Halo 3 zadowoli wszystkich estetów

Bungie postanowiło uciąć wszelkie spekulacje dotyczące oprawy graficznej trzeciej odsłony serii Halo. Przedstawiciel firmy oznajmił w rozmowie z serwisem Next-Gen, że w momencie wrześniowej premiery jej jakość będzie nieporównywalnie lepsza od tej, którą charakteryzuje się grafika wypuszczonej przed dwoma tygodniami beta wersji gry.

Piotr Doroń

Bungie postanowiło uciąć wszelkie spekulacje dotyczące oprawy graficznej trzeciej odsłony serii Halo. Przedstawiciel firmy oznajmił w rozmowie z serwisem Next-Gen, że w momencie wrześniowej premiery jej jakość będzie nieporównywalnie lepsza od tej, którą charakteryzuje się grafika wypuszczonej przed dwoma tygodniami beta wersji gry.

Frank O’Connor, bo to właśnie on podzielił się z dziennikarzami swoimi przemyśleniami, starał się wytłumaczyć, że tryb multiplayer, który składa się na betę, rządzi się własnymi prawami. Również w kwestii oprawy graficznej. „Tryb rozgrywki wieloosobowej zawsze nastawiony jest na wydajność i elegancję, nie zaś na to, by przytłoczyć gracza nadmiarem pikseli” – powiedział O’Connor.

O’Connor oznajmił także, że pracownicy Bungie nie zapomną w swych działaniach o tym, by to, co będzie widoczne na ekranie nie utraciło szczególnej atmosfery i aury tajemniczości tak charakterystycznych dla serii Halo. O’Connor zapewnia, że poprawie, jednak niezbyt dużej, ulegnie również jakość grafiki wyświetlanej w trakcie pojedynków sieciowych. „Wydaje nam się, że końcowy efekt zadowoli wszystkich” – zakończył O’Connor.

Halo 3

Halo 3

Xbox
po premierze

Data wydania: 25 września 2007

Informacje o Grze
8.4

GRYOnline

8.1

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2007-05-30
19:36

zanonimizowany139149 Pretorianin

taktyka w upublicznianiu jakosci wersji.

Komentarz: zanonimizowany139149
2007-05-30
20:08

zanonimizowany450585 Centurion

Przecież to oczywiste.

Komentarz: zanonimizowany450585
2007-05-30
20:19

BuncoleX Konsul

BuncoleX

Frank O’Connor to jest ten facet co sie tam o tej lepszej grafie wypowiedzial...

Komentarz: BuncoleX
2007-05-30
21:20

zanonimizowany139149 Pretorianin

tylko nie uwazacie ze troche to dziwne jesli rzeczywiscie zapowiadana wersja oddana na polki sklepowe miala by miec lepsza grafike(halo 2pc) a recenzje opierac w takim razie na wersji "beta" jako gorszej graficznie.No dobra w przypadku takiej marki jak halo mozna byc spokojnym(sama sie sprzeda bez oceny) gorzej jak z innymi by tak mialo byc

Komentarz: zanonimizowany139149
2007-05-30
22:42

Grah Centurion

Coś mi tak to właśnie wyglądało - testy kodu sieciowego z lekko podrasowanym enginem Halo2. Engine graficzny nie wymaga testów multiplayerowych, open betatestów i tysięcy testerów. Wystarczy wewnętrzne studio. Co innego kod sieciowy czy balans gry - tam im więcej ludzi gra, tym lepiej. Ja jestem spokojny o jakość grafiki, będzie dobrze.

Komentarz: Grah

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl