Strony internetowe to świetny sposób na wypromowanie najnowszych tytułów oraz pokazanie graczom, czego mogą spodziewać się po pełnej wersji danego dzieła. Najlepiej wiedzą o tym korporacje wydawnicze, zaś trzy z nich - tzn. firmy: Sierra, Arxel Tribe oraz Ubi Soft - uruchomiły w ostatnim czasie oficjalne witryny, dedykowane nadchodzącym produkcjom.
Krzysztof Bartnik
Strony internetowe to świetny sposób na wypromowanie najnowszych tytułów oraz pokazanie graczom, czego mogą spodziewać się po pełnej wersji danego dzieła. Najlepiej wiedzą o tym korporacje wydawnicze, zaś trzy z nich - tzn. firmy: Sierra, Arxel Tribe oraz Ubi Soft - uruchomiły w ostatnim czasie oficjalne witryny, dedykowane nadchodzącym produkcjom.
Poniżej znajdziecie "namiary" na poszczególne strony, wraz z dodatkowymi informacjami:

https://homeworld2.sierra.com/ - witryna w całości poświęcona jest kosmicznej strategii czasu rzeczywistego, nad którą pracuje zespół Relic Entertainment, tj. Homeworld 2. Nie brakuje na niej informacji odnośnie fabuły, zestawu screenów do przejrzenia, działu download, i wielu innych.

https://hannibal.arxeltribe.com/ - strona dedykowana, ciekawie zapowiadającej się grze akcji z elementami przygody o nazwie Hannibal. Zainteresowani znajdą na niej m.in.: spis cech programu, ogólne informacje o fabule, zbiór screenów, opublikowany już jakiś czas temu trailer, itp.

https://www.prince-of-persia.com/ - witryna traktująca o trójwymiarowej grze „action/adventure”, pt. Prince of Persia: Sands of Time, na której możecie zapoznać się z zestawem grafik, a także porozmawiać z innymi fanami na forum dyskusyjnym.