Nowe spojrzenie na codzienność w SIMS 2

Pierwsza część gry The Sims rozeszła się w 8 milionowym nakładzie, a przeznaczone do niej dodatki osiągnęły niezgorszy wynik 13 milionów. Oczekiwana przez miliony fanów, kolejna odsłona programu symulującego teoretycznie zwyczajną, szarą rzeczywistość przeciętnego człowieka, zmieni dość widocznie koncepcję na przedstawienie codzienności.

Daniel Sodkiewicz

Pierwsza część gry The Sims rozeszła się w 8 milionowym nakładzie, a przeznaczone do niej dodatki osiągnęły niezgorszy wynik 13 milionów. Oczekiwana przez miliony fanów, kolejna odsłona programu symulującego teoretycznie zwyczajną, szarą rzeczywistość przeciętnego człowieka, zmieni dość widocznie koncepcję na przedstawienie codzienności.

Otóż, Sims 2 w stosunku do poprzedniej części będzie grą poniekąd „zubożałą” (aby nie rzec ograniczoną). Brzmi dość nieciekawie, oznacza jednak nic innego jak to, iż programiści przy tworzeniu swojego dzieła, postanowili skupić się na aspektach świata, które były uwydatniane w dodatkach do podstawowej wersji The Sims. Sims 2 pozbawi nas więc możliwości mycia rąk, czy szczegółowego i „własnoręcznego” załatwiania potrzeb fizjologicznych (chodzi o WC - sex miejmy nadzieję pozostanie ;)) naszych wirtualnych podopiecznych, na rzecz balang, robienia kariery i spraw sercowych, czyli dbania o bardziej reprezentatywne i ciekawsze momenty SIMowej egzystencji. Wystawne obiady i spotkania z przyjaciółmi, imprezy, pływanie w basenie, sport, praca; celem Sims 2 jest ulokowanie gracza w samym centrum akcji, odciążając go od zbędnych formalności.

Nowe spojrzenie na codzienność w SIMS 2 - ilustracja #1

 

Pierwsza część Simsów, mimo teoretycznie mało żywiołowego przedstawienia akcji, porównywalnego do uczestniczenia gracza w „operze mydlanej”, mimo wszystko została bardzo dobrze odebrana przez komputerową społeczność (patrz wyniki sprzedaży). W drugiej części ma się to jednak zmienić, a graficzne środowisko 3D i widowiskowe ujęcia kamer, mają przenieść gracza w samo centrum zdarzeń. Jak ujęli to sami twórcy: „będziesz czuł, że tam jesteś”, a nowatorskie przedstawienie akcji ma być wielkim hitem nie tylko w serii The Sims. Opracowywane innowacje mają trafić m.in. do nowej wersji SimCity.

Więcej informacji:

Sims 2 – Encyklopedia

https://thesims2.ea.com/

The Sims 2

The Sims 2

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 17 września 2004

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

8.1

Gracze

6.7

Steam

OCEŃ
Oceny
  • EA / Electronic Arts
  • PC
Podobało się?

0

Air Power: WW II Heavy Bombers and Jets zapowiedziane

Następny
Air Power: WW II Heavy Bombers and Jets zapowiedziane

Guild Wars i rekord na targach E3 2004

Poprzedni
Guild Wars i rekord na targach E3 2004

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl