MCS Studios
(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)
MCS Studios poszukuje wydawcy nad świeżo co ukończona zrecznosciowo-przygodowa gre FPP/TPP w klimatach Descent. W grze tryb Multiplayer, 16 broni, świetna grywalność. Jest to gra niskobudżetowa. Prosimy o kontakt wydawców: [email protected]. Zapraszamy na strone MCS Studios: www.mcsstudios.com. Jeżeli chcesz zostac beta-testerem nowych gier tworzonych przez nas, napisz pod: [email protected] z tematem "Beta-testy".
Spacecraft to gra zręcznościowa typu FPP/TPP wzorowana na starym, jednak wciąż niezapomnianym Descent. „SC” wprowadza nowy gatunek gier: “First Person Perspective Null Gravity Adventure Genre" (FPP-NGAG). Gra tworzona jest przez grupę MCS Studios (https://www.mcsstudios.com). Gra tworzona jest w wersji „nisko budżetowej”, jednak posiada wiele ciekawych rozwiązań technologicznych oraz wspaniałą tzw. grywalność. Motto MCS Studios to „True Gameplay”. Całość będzie przystosowana na grę w trybie Singleplayer jak i Multiplayer (w większym stopniu, bardziej rozwinięty). Do dyspozycji graczy zostanie przeznaczonych 16 broni. Kod wykupionego silnika (nie autorskiego MCS Studios), został zoptymalizowany pod kątem kart firm Ati oraz nVidia. Kod gry został zoptymalizowany pod większość kart tych producentów dzięki systemowi automatycznej konfiguracji jakości efektów i grafiki w silniku. Gracz, mający dobrą kartę 3D będzie mógł cieszyć się ze świetnych efektów a gracz, który ma słabszą kartę z prędkości i wcale nie gorszej grafiki (relacja jakość/szybkość). Do finalnego produktu zostaną dołączone oficjalne edytory do gry, którymi posługiwali się autorzy oraz pluginy dla 3D Studio Max 3,4,5,6 oraz kod źródłowy! Dzięki temu osoby znające C++ będą mogły całkowicie zmodyfikować grę, graficy będą mogli stworzyć nowe modele i mapy, pozostałe osoby – modyfikować parametry gry w edytorze skryptów dla lepszej zabawy!
Kluczowe cechy gry:
0