Marka Saints Row będzie rozwijana

Umieszczaniem reklam w wirtualnej rzeczywistości zajmuje się m.in. firma Double Fusion, współpracująca chociażby z Midway. Na mocy zawartego właśnie porozumienia z korporacją THQ, również w jej nowych grach pojawią się rozmaite treści, promujące konkretne produkty. Umowa dotyczy głównie pozycji spod znaku Juiced, MX vs. ATV, Stuntman oraz Saints Row.

Radosław Grabowski

Komentarze

Umieszczaniem reklam w wirtualnej rzeczywistości zajmuje się m.in. firma Double Fusion, współpracująca chociażby z Midway. Na mocy zawartego właśnie porozumienia z korporacją THQ, również w jej nowych grach pojawią się rozmaite treści, promujące konkretne produkty. Umowa dotyczy głównie pozycji spod znaku Juiced, MX vs. ATV, Stuntman oraz Saints Row.

Przy okazji ujawniono, iż już wkrótce zostanie oficjalnie zapowiedziana druga gra, należąca do tej ostatniej marki. Przypomnijmy, że Saints Row wydano na razie wyłącznie na platformie Xbox 360, aby przyciągnąć do niej entuzjastów pozycji pokroju Grand Theft Auto: San Andreas. Ponadto wiadomo o wypuszczeniu w połowie bieżącego roku konwersji, dedykowanej PlayStation 3.

Saints Row (2006)

Saints Row (2006)

Xbox
Data wydania: 28 sierpnia 2006
Saints Row (2006) - Encyklopedia Gier
7.8

GRYOnline

7.4

Gracze

Wszystkie Oceny
Oceń

Kolejna odsłona cyklu wirtualnych bijatyk zmierza na PSP

Następny
Kolejna odsłona cyklu wirtualnych bijatyk zmierza na PSP

Trioncube także w Europie

Poprzedni
Trioncube także w Europie

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
8
9

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl