LocoRoco na PlayStation 3 grą działającą niczym wygaszacz ekranu?

Światowa premiera LocoRoco Cocoreccho (w Japonii Oiedeyo LocoRoco!! Boo Boo Cocorecho!) już 21 września, w związku z czym nie powinny nas dziwić publikowane stosunkowo często wiadomości na temat pierwszej odsłony LocoRoco przeznaczonej dla stacjonarnej konsoli PlayStation 3. Tym chcielibyśmy się z Wami podzielić oficjalnymi informacjami ujawnionymi właśnie Sony Computer Entertainment.

Piotr Doroń

Światowa premiera LocoRoco Cocoreccho (w Japonii Oiedeyo LocoRoco!! Boo Boo Cocorecho!) już 21 września, w związku z czym nie powinny nas dziwić publikowane stosunkowo często wiadomości na temat pierwszej odsłony LocoRoco przeznaczonej dla stacjonarnej konsoli PlayStation 3. Tym chcielibyśmy się z Wami podzielić oficjalnymi informacjami ujawnionymi właśnie Sony Computer Entertainment.

Wynika z nich, że wszystkie fakty opisane w ostatnim numerze japońskiego magazynu Famitsu są jak najbardziej prawdziwe. W grze obejmiemy zatem kontrolę nad tytułowymi Cocorecho, czyli stworkami przypominającymi motyle, i będziemy starać się przejąć kontrolę nad śpiącymi LocoRoco. Sony potwierdziło także, że sterowanie bohaterami będzie się odbywać przy zastosowaniu wszystkich najważniejszych funkcjonalności pada Sixaxis – w tym wychyleń, których rozpoznawanie zapewnia umieszczony w nim sensor ruchu. LocoRoco Cocoreccho rozprowadzane będzie za pośrednictwem usługi PlayStation Network. SCE nie ujawniło niestety oficjalnej ceny gry.

W oficjalnym komentarzu firmy Sony Computer Entertainment znalazło się także kilka nowych informacji. Jedną z nich jest zapewnienie, że w trakcie rozgrywki przyjdzie nam kontrolować nawet dwustu rozbrykanych LocoRoco (w przypadku PSP było ich maksymalnie dwudziestu). Gra będzie także zbierać nasze najlepsze osiągnięcia i czasy, które zostaną następnie umieszczone na listach najlepszych graczy. Każdą z nich będzie można oczywiście kontrolować za pomocą PSN. Ciekawą informacją jest również ta, że LocoRoco Cocoreccho może być programem, który będzie działał w tle, niczym wygaszacz ekranu. Kwestia ta musi jednak zostać dokładnie wyjaśniona, ponieważ przedstawiciele SCE zdradzili na jej temat tak naprawdę bardzo niewiele. Być może dostęp do gry będzie automatyczny, a co za tym idzie – nie będzie konieczne jej każdorazowe uruchamianie.

LocoRoco

LocoRoco

PlayStation
po premierze

Data wydania: 23 czerwca 2006

Informacje o Grze
8.5

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Zręcznościowe

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl