Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 czerwca 2003, 08:49

Już na poważnie rusza produkcja Quake IV...?

Ileż to już czasu minęło odkąd ostatni raz słyszeliśmy wieści z firmy ID Software, dotyczące produkcji czwartej części Quake’a? Rok, a może nawet więcej.... (grę zapowiedziano w 2001 roku) Ostatni okres definitywnie zdominowały informacje o grze DOOM III i wydawało się Quake IV zszedł na bardzo daleki plan. Jednakże w związku z tym, iż prace nad trzecią częścią DOOMa powoli dobiegają do końca, coś się zaczyna dziać w sprawie Quake’a. Mianowicie zespół Raven Software zamieścił ogłoszenie, że poszukuje grafika 3D (specjalisty od tworzenia modeli) do prac, właśnie nad grą Quake IV.

Ileż to już czasu minęło odkąd ostatni raz słyszeliśmy wieści z firmy ID Software, dotyczące produkcji czwartej części Quake’a? Rok, a może nawet więcej.... (grę zapowiedziano w 2001 roku) Ostatni okres definitywnie zdominowały informacje o grze DOOM III i wydawało się Quake IV zszedł na bardzo daleki plan. Jednakże w związku z tym, iż prace nad trzecią częścią DOOMa powoli dobiegają do końca, coś się zaczyna dziać w sprawie Quake’a. Mianowicie zespół Raven Software zamieścił ogłoszenie, że poszukuje grafika 3D (specjalisty od tworzenia modeli) do prac, właśnie nad grą Quake IV.

W ogłoszeniu mowa, jest o umiejętności modelowania obiektów fantasy i science fiction, ze szczególnym uwzględnieniem futurystycznych żołnierzy, bio-mechanicznych kreatur, broni pochodzenia ludzkiego i obcego, pojazdów, różnych urządzeń, a także świata (lokacji). Kandydaci muszą mieć doświadczenie w tworzeniu modeli składających się z 200.000 – 4.000.000 polygonów, przy wykorzystaniu programów typu Maya lub Lightwave.

Dalsze szczegóły dotyczące oferty znajdziecie tutaj.

Patrząc na to ogłoszenie, można wywnioskować, iż produkcja Quake IV dopiero teraz się rozpoczyna (lub rozpocznie), a to tej pory, przez 2 lata, wszystko czym dysponowali twórcy to same arty i materiały koncepcyjne.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej