Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 maja 2008, 09:10

autor: Marek Grochowski

Jak wyglądają nigdy nieujawnione produkcje Rare?

W ubiegłym tygodniu w szwedzkim Malmö miała miejsce konferencja pod nazwą The Nordic Game, w której wzięli udział nie tylko skandynawscy projektanci gier, lecz także goście z innych zakątków świata, w tym m.in. Ryan Firchau ze studia Rare.

W ubiegłym tygodniu w szwedzkim Malmö miała miejsce konferencja pod nazwą The Nordic Game, w której wzięli udział nie tylko skandynawscy projektanci gier, lecz także goście z innych zakątków świata, w tym m.in. Ryan Firchau ze studia Rare. Autor szkiców koncepcyjnych do Kameo i Banjo-Kazooie czynnie uczestniczył w wystawie East West All-Stars, gdzie demonstrowano różnice pomiędzy stylem prezentowanym przez zachodnich rysowników i ich kolegów z dalekiego Wschodu.

Pracownik brytyjskiej firmy ujawnił przy tym kilka obrazków z gier, których Rare nigdy dotąd nie zrealizowało. Artworki te doczekały się publikacji na łamach portalu 1up.com, gdzie wzbudziły skojarzenia z produkcjami science-fiction pokroju Halo oraz mrocznymi historiami o wilkołakach, inspirowanymi sielankową zręcznościówką Sabre Wulf, tą samą, którą Brytyjczycy wydali przed czterema laty na konsolę GBA.

Jak wyglądają nigdy nieujawnione produkcje Rare? - ilustracja #1
Jak wyglądają nigdy nieujawnione produkcje Rare? - ilustracja #2
Jak wyglądają nigdy nieujawnione produkcje Rare? - ilustracja #3
Jak wyglądają nigdy nieujawnione produkcje Rare? - ilustracja #4
Jak wyglądają nigdy nieujawnione produkcje Rare? - ilustracja #5
gry