Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 września 2007, 14:37

autor: Piotr Doroń

Guitar Hero III z dodatkami w przypadku zamówień przedpremierowych

Końcówka tego roku upłynie pod znakiem pojedynku na plastikowe gitary. Stoczą go oczywiście producenci i wydawcy gier Guitar Hero III: Legends of Rock (Neversoft, RedOctane) oraz Rock Band (Harmonix, Activision), którzy będą walczyć o jak największą liczbę klientów. RedOctane ujawniło właśnie kolekcjonerski zestaw, który ma przekonać przyszłe gwiazdy rocka do trzeciej odsłony cyklu GH.

Końcówka tego roku upłynie pod znakiem pojedynku na plastikowe gitary. Stoczą go oczywiście producenci i wydawcy gier Guitar Hero III: Legends of Rock (Neversoft, RedOctane) oraz Rock Band (Harmonix, Activision), którzy będą walczyć o jak największą liczbę klientów. RedOctane ujawniło właśnie kolekcjonerski zestaw, który ma przekonać przyszłe gwiazdy rocka do trzeciej odsłony cyklu GH (czwartej, jeśli liczyć wydane na PS2 Guitar Hero Encore: Rocks the 80s).

Guitar Hero III z dodatkami w przypadku zamówień przedpremierowych - ilustracja #1

W skład kosztującego 109,99 (PS3, X360) i 99,99 (Wii) dolarów – o 10 więcej niż standardowe edycje – Elite Bundle wejdą następujące dodatki:

  • pokrowiec na imitację gitary Gibson Les Paul i grę,
  • nakładka na gitarę,
  • T-shirt z logo GH III,
  • pasek do gitary,
  • brelok z logo GH,
  • zestaw naklejek.

Opisany wyżej Elite Bundle będzie dostępny tylko i wyłącznie za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej firmy RedOctane. Co więcej, jego właścicielem będą mogły zostać jedynie te osoby, które zdecydują się na złożenie zamówienia przedpremierowego. Miłym akcentem jest darmowa przesyłka (jednakże tylko na terenie Stanów Zjednoczonych).

To jednak nie wszystko, ponieważ efektowne dodatki otrzymają także osoby, które odpowiednio wcześniej złożą zamówienie na standardową wersję gry. W tym przypadku będą to pokrowiec, pasek oraz brelok. Cena takiego zestawu to 99,99 dolarów.

Swoje specjalne paczki przygotowały także amerykańskie sieci handlowe. Dla przykładu, tamtejszy GameStop do każdego, przedpremierowego zamówienia dodaje poster ze Slashem (jedną z gwiazd, których wirtualne odpowiedniki zagoszczą w GH III).

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej