The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar – pierwszy produkt MMO, którego akcja rozgrywa się w wykreowanym przez J.R.R. Tolkiena Śródziemiu – zadebiutował wczoraj na rynku elektronicznej rozrywki.
The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar – pierwszy produkt MMO, którego akcja rozgrywa się w wykreowanym przez J.R.R. Tolkiena Śródziemiu – zadebiutował wczoraj na rynku elektronicznej rozrywki.

Gra przygotowana przez studio Turbine Entertainment (seria Asheron’s Call, Dungeons & Dragons Online: Stormreach) jest dystrybuowana przez koncern Codemasters w Europie i przez Midway w Stanach Zjednoczonych. Dzięki staraniom firmy EMPiK Multimedia, produkt ten można również kupić od wczoraj w Polsce. The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar jest oczywiście dostępny w sklepach należących do tej sieci.

Korzystając z okazji przypominamy wszystkim tym, którzy kupili grę w przedsprzedaży, że darmowy dostęp (tzw. Early Access) do The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar został przedłużony do dnia 27 kwietnia. Firma Codemasters zdecydowała się na taki krok w Europie, ze względu na zgłaszane przez użytkowników problemy, związane z otrzymaniem pełnych wersji gry.

Głównym zadaniem gracza w The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar jest walka z siłami zła, czyli ze znajdującymi się na usługach Saurona oddziałami paskudnych orków i innych nie mniej niebezpiecznych bestii. Podczas rozgrywki czeka nas mnóstwo walki, rozmów z innymi uczestnikami zabawy czy bohaterami niezależnymi, kolekcjonowanie ekwipunku a także zbieranie punktów doświadczenia, które pozwolą na rozwój umiejętności prowadzonego herosa.
Wszystkim zainteresowanym polecamy materiały poświęcone grze, które zgromadziliśmy na łamach naszego serwisu:
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.