Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 lipca 2005, 08:10

autor: Marcin Kolasiński

Ghost Recon 2: Summit Strike – premiera 2 sierpnia

Od jakiegoś czasu w fazie developingu znajduje się trzecia odsłona cyklu Ghost Recon, dedykowana posiadaczom pecetów, konsol drugiej generacji oraz PS3 i Xbox 360, jej rynkowy debiut powinien nastąpić jeszcze w tym roku. Jednak zanim to nastąpi, entuzjaści wspomnianej sagi otrzymają samodzielne rozszerzenie dedykowane „dwójce”, przygotowane niestety jedynie na stacjonarną konsolę Microsoftu.

Od jakiegoś czasu w fazie developingu znajduje się trzecia odsłona cyklu Ghost Recon, dedykowana posiadaczom pecetów, konsol drugiej generacji oraz PS3 i Xbox 360, jej rynkowy debiut powinien nastąpić jeszcze w tym roku. Jednak zanim to nastąpi, entuzjaści wspomnianej sagi otrzymają samodzielne rozszerzenie dedykowane „dwójce”, przygotowane niestety jedynie na stacjonarną konsolę Microsoftu.

Prace nad tymże tytułem właśnie dobiegły końca i trafił on do tłoczni, aby móc trafić na sklepowe półki w dniu 2 sierpnia, tj. w przyszły wtorek.

Tom Clancy's Ghost Recon 2: Summit Strike to zupełnie nowa kampania dla pojedynczego gracza, która oferuje jedenaście rozbudowanych misji, zlokalizowanych w różnych miejscach Kazachstanu. Każdy scenariusz składa się z szeregu rozmaitych zadań, ale kolejność i metodę ich wykonywania ustalamy samodzielnie. Wykorzystujemy rzecz jasna piętnaście dodatkowych rodzajów uzbrojenia z karabinem szturmowym typu SCAR na czele. Ponadto dostrzegamy zmieniające się warunki pogodowe (zamiecie śnieżne w górach, kurzawy na równinach etc.), co pozytywnie wpływa na realizm zabawy.

Dzięki usłudze Xbox Live poznajemy z kolei wieloosobowe aspekty Tom Clancy’s Ghost Recon 2: Summit Strike. Tryb multiplayer stawia przed nami blisko ćwierć setki map i tyle samo opcji prowadzenia rozgrywki - m.in. walka tzw. wolnych strzelców, kooperacja przeciwko nadlatującym śmigłowcom i zespołowe niszczenie wrogich pojazdów opancerzonych. Warto zauważyć, iż developerzy zaimplementowali sporo nigdzie nie pokazywanych wcześniej modeli postaci (np. żołnierze w charakterystycznym śnieżnym kamuflażu).

Więcej informacji tradycyjnie znajdziecie w naszej Encyklopedii.