Garść szczegółów o Alcatraz, nadchodzącej grze firmy Philos Laboratories

O słynnym więzieniu Alcatraz słyszeli chyba wszyscy ludzie na całym świecie. Wielokrotnie było ono tematem wielkich Hollywoodzkich produkcji filmowych, a już niedługo dzięki firmie Philos Laboratories stanie się tematem gry Alcatraz. Dzisiaj za sprawą wywiadu przeprowadzonego przez serwis GameSpot z autorami gry możemy dowiedzieć się kilku ciekawych szczegółów dotyczących tej produkcji oraz o historii firmy.

Przemysław Bartula

Komentarze

O słynnym więzieniu Alcatraz słyszeli chyba wszyscy ludzie na całym świecie. Wielokrotnie było ono tematem wielkich Hollywoodzkich produkcji filmowych, a już niedługo dzięki firmie Philos Laboratories stanie się tematem gry Alcatraz. Dzisiaj za sprawą wywiadu przeprowadzonego przez serwis GameSpot z autorami gry możemy dowiedzieć się kilku ciekawych szczegółów dotyczących tej produkcji oraz o historii firmy.

Pierwszym poważnym sukcesem, który pozwolił węgierskiemu zespołowi zaistnieć w komputerowym świadku była strategiczna gra Theocracy, która w roku 2000 okazałą się sporym sukcesem. Spowodował on wzrost zainteresowania firmą przez wydawców m. in. CDV i UbiSoft oraz jej rozwój co bezpośrednio przyczyniło się do rozpoczęcia prac nad grą Alcatraz, a także kilkoma innymi, o których usłyszymy na targach E3.

Alcatraz będzie strategią czasu rzeczywistego, w której akcja toczyć się będzie w alternatywnym świecie, technologicznie nawiązującym do książek Juliusza Verne, a politycznie osadzonym w realiach filmów George’a Orwell’a. Bohaterami będzie pięć postaci, każda o odmiennym charakterze i umiejętnościach tj. żołnierz, mechanik, artysta, duchowny oraz iluzjonista. Zostaną one uwikłane w fascynującą, nieliniową historię rozgrywającą się na terenie sławnego więzienia.

Na tle konkurencji gra ma się odznaczać unikalną atmosferą oraz stylem oprawy audiowizualnej. Obecnie znajduje się w końcowej fazie produkcji i pojawi się w sklepach pod koniec roku.

Wywiad.

4.4

Gracze

OCEŃ
Oceny

1

Przemysław Bartula

Autor: Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

Czarno białego szaleństwa ciąg dalszy

Następny
Czarno białego szaleństwa ciąg dalszy

Wydanie Air Command 3.0 nieznacznie opóźnione

Poprzedni
Wydanie Air Command 3.0 nieznacznie opóźnione

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
16

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl