F1 czeka przełom, ojciec Project CARS zalicza wielką wtopę, Assetto Corsa znowu nie wyrabia. Motoprzegląd Drauga

Project Motor Racing wjechał na rynek – na własną zgubę – a twórcy AC Evo odsunęli się z nową aktualizacją, Codemasters zaś zaskoczyło wieścią, że nie stworzy F1 26 (ale F1 27 już tak). Poza tymi i innymi wydarzeniami mam dla Was okazje na Steam Black Friday Sale.

Krzysztof Mysiak

Komentarze

F1 czeka przełom, ojciec Project CARS zalicza wielką wtopę, Assetto Corsa znowu nie wyrabia. Motoprzegląd Drauga, źródło grafiki: Straight4 Studios.
F1 czeka przełom, ojciec Project CARS zalicza wielką wtopę, Assetto Corsa znowu nie wyrabia. Motoprzegląd Drauga Źródło: Straight4 Studios.

Choć tak niewiele zostało do końca roku, zdążyły jeszcze nastąpić spore przetasowania w kalendarzu premier – dwie gry, które miały ukazać się po Project Motor Racing (który z kolei ukazywać się nie powinien…), zostały przerzucone na następny, noworoczny kwartał, a w ich miejsce wskoczyła druga „rajdówka” w odstępie niecałego miesiąca po Assetto Corsie Rally (choć zgoła odmienna). Z dalszej części tekstu dowiecie się, o czym mowa – i jakie jeszcze niespodzianki wydarzyły się przez ostatnie dwa tygodnie. A zanim odbębnię przykry obowiązek rozprawienia się z PMR, zażyjmy relaksu, wybierając się na czarnopiątkowe zakupy.

Motookazje na Steam Black Friday Sale

W przedłużonej przerwie między jesienną a zimową wyprzedażą zmieszczono w tym roku jeszcze jedną istotną promocję na Steamie – czarnopiątkową. Nie jest tak duża jak wymienione dwie (odpuścili ją twórcy niejednej gry wyścigowej), ale i tak można na niej trafić garść tytułów w dobrych cenach. Akcja trwa do 1 grudnia, choć niektóre oferty mogą kończyć się później.

  1. art of rally – 42,49 zł (Steam)
  2. Automobilista 2 – 71,49 zł (Steam)
  3. Dakar Desert Rally – 32,99 zł (Steam)
  4. DiRT Rally 2.0 – 50,39 zł (Steam)
  5. EA Sports WRC 24 – 109,95 zł (Steam)
  6. Expeditions: A MudRunner Game – 59,99 zł (Steam)
  7. F1 25 – 134,95 zł (Steam)
  8. F1 Manager 2024 – 62,54 zł (Steam)
  9. Formula Legends – 63,99 zł (Steam)
  10. Forza Horizon 5 – 124,95 zł (Steam)
  11. Forza Motorsport – 174,50 zł (Steam)
  12. Golden Lap – 50,99 zł (Steam)
  13. GRID Legends – 83,97 zł (Steam)
  14. Hot Lap Racing – 25,37 zł (Steam)
  15. Le Mans Ultimate102,20 zł (Steam)
  16. Need for Speed Unbound – 29,99 zł (Steam)
  17. rFactor 2 – 20,84 zł (Steam)
  18. RiMS Racing – 23,39 zł (Steam)
  19. SnowRunner39,99 zł (Steam)
  20. Test Drive Unlimited: Solar Crown – 89,99 zł (Steam)
  21. TT Isle of Man: Ride on the Edge 3 – 46,39 zł (Steam)
  22. WRC Generations – 21,44 zł (Steam)
Le Mans Ultimate sukcesywnie tanieje z promocji na promocję. DLC do gry pozostają natomiast nader drogie. Źródło: Motorsport Games. - F1 czeka przełom, ojciec Project CARS zalicza wielką wtopę, Assetto Corsa znowu nie wyrabia. Motoprzegląd Drauga - wiadomość - 2025-11-28
Le Mans Ultimate sukcesywnie tanieje z promocji na promocję. DLC do gry pozostają natomiast nader drogie. Źródło: Motorsport Games.

Project Motor Racing po marnej premierze

Gdy w poprzednim Motoprzeglądzie omawiałem premierę Rennsportu, byłem przekonany, że Project Motor Racing zamiecie podłogę tą grą. Teraz już nie jestem taki pewien, kto kim i co będzie zamiatał. Chyba Assetto Corsa Rally szuter obiema tymi pozycjami.

Po testach na Poznań Game Arena miesiąc temu miałem spore obawy o PMR, ale nie sądziłem, że stan gry na premierę będzie aż tak zły. W teorii sytuacja jest podobna do tej, gdy debiutowała Forza Motorsport, czyli bardzo przyjemny model jazdy przykryty różnymi problemami – z takimi różnicami, że tam optymalizacja była o niebo lepsza (grafika też), zawartość bogatsza, tryb kariery nie aż tak płytki i wyścigi z AI nie aż tak frustrujące, a zniszczenia aut, kary czy interfejs pozbawione aż tak rażących niedoróbek.

Więcej dowiecie się z mojej recenzji – jednej z najdłuższych, jakie dotąd spłodziłem:

  1. Recenzja Project Motor Racing. Symulacja z potencjałem zgnieciona przez silnik od traktora

Tutaj nadmienię jeszcze, że nie jestem odosobniony w krytykowaniu Project Motor Racing. O ile media były względnie litościwe dla tej gry – jej średnia ocen na OpenCritic wynosi 63% (inna sprawa, że z zaledwie 10 recenzji) – to gracze nie zostawiają na niej suchej nitki. Na Steamie ma 23% pozytywnych recenzji. Nawet wspomniana Forza Motorsport startowała z prawie dwa razy lepszym wynikiem…

Można by rzec, iż Ian Bell podtrzymał swoją kontrowersyjną reputację – choć mam wątpliwości, czy podniesie się jeszcze raz po takiej klęsce. Chyba nawet Project CARS 3 nie był aż tak wielkim rozczarowaniem – przynajmniej nie ukrywał swoich największych problemów (tożsamościowych) do ostatniej chwili, simracingowi fani serii mogli skreślić go zawczasu…

W każdym razie studio Straight4 już wykonało w miarę ważny krok, uginając kolana przed wściekłym tłumem i przyrzekając, że zrobi, co w jego mocy, by naprawić wszystko, co sknociło (nie było to takie oczywiste, zważywszy ego i samouwielbienie Iana Bella). Teraz pozostaje mi zarezerwować sobie miejsce w Motoprzeglądzie na relacjonowanie łatania gry w nadchodzących tygodniach, miesiącach, a może i latach…

Assetto Corsa Evo – obsuwa aktualizacji 0.4

Nastąpiło coś, czego nikt się nie spodziewał… Studio Kunos Simulazioni obwieściło na Discordzie, że Assetto Corsa Evo jednak dostanie aktualizację 0.4 nie w listopadzie, a w grudniu – w pierwszym tygodniu tego miesiąca, jeśli obecny plan wypali (tj. jeśli wewnętrzni testerzy nie wyłapią zbyt wielu rzeczy, które wymagają poprawy).

Na szczęście tym razem przedstawiono dość dobry powód do opóźnienia. Deweloper postanowił rozszerzyć update, zwiększając liczbę zawartych w nim torów z trzech do czterech, a samochodów z dziewięciu do dziesięciu – nowości to Monza i Ferrari SF-25, które po raz pierwszy zapowiedziano już parę miesięcy temu (odsyłam do wcześniejszego Motoprzeglądu po listę pozostałych pojazdów i tras – wśród aut znajdzie się widoczne poniżej BMW M3 CSL E46).

Wspomniano również o dorzuceniu „jednego-dwóch dodatkowych ficzerów”, ale nie powiedziano nic więcej na ten temat. Wiemy tylko, że w wersji 0.4 tryb multiplayer zostanie rozwinięty – na przykład poprzez zwiększenie pojemności serwerów z 16 do 32 graczy oraz uruchomienie portalu z harmonogramem codziennych wyścigów. Możemy też wypatrywać rozmaitych ulepszeń gry w zakresie fizyki czy interfejsu.

Tymczasem na „pocieszenie” po opóźnieniu aktualizacji 0.4 uruchomiono usługę odpłatnego stawiania własnych serwerów. Możecie teraz zaprosić maks. 15 znajomych do zabawy, wynajmując własny zakątek do grania na dobę za „jedyne” 5 euro (ok. 22 zł), a jeśli zdecydujecie się na to od razu na cały rok, dostaniecie 50-procentowy upust na okoliczność czarnego piątku i zapłacicie 91,25 euro (ok. 385 zł). Okazja, okazja!

Na marginesie: „Kunosi” szykują kolejne sławne bolidy Formuły 1 marki Ferrari z myślą o AC Evo. Wskazuje na to ich post ze zdjęciami z Museo Ferrari Maranello, na których skanują modele F1-2000 i (prawdopodobnie) 640 z 1989 roku.

Zamiast F1 26 będzie dodatek do F1 25

Od miesięcy krążyło po sieci domniemanie, że Electronic Arts może porzucić licencję Formuły 1, tak samo jak uczyniło wiosną z WRC. Teraz wreszcie dowiedzieliśmy się, jaki los czeka ostatnią aktywnie rozwijaną serię studia Codemasters.

Na szczęście chyba jedyne, co zostało porzucone, to zamiar wypuszczenia F1 26 jako osobnej gry. Zamiast tego deweloper przygotuje płatne rozszerzenie do F1 25 z zawartością sezonu 2026. To zaskakująca decyzja, tym bardziej że podjęta akurat w czasie, gdy Formuła 1 przechodzi największe „wstrząsy” od wielu lat – w tym sezonie czeka nas wprowadzenie przełomowych regulacji technicznych dla bolidów, dopuszczenie do rywalizacji jedenastego zespołu (Cadillac) oraz dołączenie do niej Audi po przejęciu Saubera.

By uspokoić ewentualne obawy, twórcy od razu zapowiedzieli, że cykl zostanie wznowiony kolejną grą w 2027 roku – i przy okazji znacząco odświeżony. Ta pozycja ma dostarczyć „więcej gameplayowych wyborów” dla graczy „na każdym poziomie” i ma się w nią grać inaczej. Ponoć rozwinie wszystko, za co fani kochają serię, a przy tym będzie „celebrować emocje Formuły 1 na świeże sposoby, wciągając nowych i dotychczasowych graczy we współczesną erę tego sportu”. Pachnie mi to skrętem w stronę arcade, ale obym się mylił…

Źródło: Codemasters. - F1 czeka przełom, ojciec Project CARS zalicza wielką wtopę, Assetto Corsa znowu nie wyrabia. Motoprzegląd Drauga - wiadomość - 2025-11-28
Źródło: Codemasters.

Assetto Corsa Rally – wkrótce pierwsze nowości

Choć Assetto Corsa Rally została przyjęta przez graczy bardzo ciepło, jej uboga zawartość na starcie wczesnego dostępu sprawiła, że bardzo szybko zaczęto pytać o aktualizacje z nowościami. Na szczęście studio Supernova nie zwlekało z udzieleniem odpowiedzi.

Podczas sesji na Discordzie reżyser gry Irvin Zonca zapowiedział, że pierwszy większy update pojawi się w grudniu, a kolejne mają być wypuszczane co miesiąc (czy Kunos Simulazioni to słyszało?) – z zastrzeżeniem, iż nie będzie to żelazna zasada, jeśli twórcy wyrażą zapotrzebowanie na więcej czasu na dopracowanie czegoś.

Na razie nie wiemy, jaką zawartość przyniesie grudzień. Deweloper wymienił aktualną Skodę Fabię Rally2 jako samochód będący obecnie w zaawansowanej fazie prac, ale uprzedził, że dostaniemy go już po nowym roku (w ślad za nim ma nadjechać więcej maszyn, które rywalizują w teraźniejszych rajdach).

Większe są szanse na dodanie do gry „górskich dróg w zimowej scenerii”. Konkrety podano jedynie w temacie planowanych poprawek – priorytetem dla dewelopera jest obecnie polepszenie obsługi kierownic, a w dalszej perspektywie także padów.

Na marginesie: twórcy odnieśli się do zarzutów, że winę za skromną liczbę oesów w AC Rally ponosi postawienie na laserowe skany. Zapewnili, iż ta zaawansowana technika nie dokłada im pracy, bo skanowaniem zajmuje się zewnętrzna firma, a deweloperom zostaje obróbka otrzymanych materiałów, która nie jest bardziej czasochłonna niż „klasyczne” metody (np. ręczne budowanie tras na podstawie nagrań z rajdów). Problemem jest głównie konieczność tworzenia modeli i innych graficznych zasobów w wyższej jakości niż przed laty.

Ta oto maszyna ma wkrótce dołączyć do Hyundaia i20 N we współczesnej klasie Rally2 w AC Rally. Źródło: Skoda / Traxion.gg. - F1 czeka przełom, ojciec Project CARS zalicza wielką wtopę, Assetto Corsa znowu nie wyrabia. Motoprzegląd Drauga - wiadomość - 2025-11-28
Ta oto maszyna ma wkrótce dołączyć do Hyundaia i20 N we współczesnej klasie Rally2 w AC Rally. Źródło: Skoda / Traxion.gg.

iRacing dostanie dwa tory F1 i nowiutkie Porsche

Zbliża się pora wypuszczenia ostatniej na ten rok cokwartalnej aktualizacji iRacing (pojawi się początkiem grudnia), co w nomenklaturze owej gry tradycyjnie wyznacza start pierwszego sezonu na przyszły rok. To wydarzenie zaś również tradycyjnie poprzedziła publikacja deweloperskiego dziennika, w którym opisano bliższe i dalsze plany rozwoju produkcji. Zacznijmy od tych bliższych.

Nowości w Season 1, 2026

  1. Pojawią się dwa nowe uliczne tory znane z kalendarza Formuły 1: australijski Adelaide i amerykański Miami (co ciekawe, ten drugi będzie dostępny w aż pięciu wariantach).
  2. Do już istniejącego toru Lucas Oil Speedway zostanie dodana off-roadowa nitka (bez dodatkowych kosztów).
  3. Tor Rockingham Speedway zostanie całkowicie odświeżony w oparciu o nowy skan – to ostatnia składowa projektu NASCAR Refresh. Zmiany są na tyle duże, iż deweloper zachował dla fanów starą wersję.
  4. Mniej gruntowne, ale nawet bardziej spektakularne wizualnie odświeżenie czeka też tor Bathurst (choć istnieje szansa, że twórcy nie wyrobią się z tym przedsięwzięciem na Season 1).
  5. Zostaną dodane dwa nowe pojazdy: Porsche 911 Cup 992.2 (zastąpi model 992.1, a jego posiadacze dostaną nową generację bez dodatkowych opłat) oraz FIA Cross Car (w cenie abonamentu) jako nowy startowy pojazd off-roadowy.
  6. Po aż dwuletniej przerwie realizacji doczeka się druga faza projektu Oval Refresh, który ma dodać realizmu ściganiu się na owalnych asfaltowych torach poprzez wierniejszą symulację zmian właściwości nawierzchni w toku wyścigu (chodzi głównie o nagumienie i temperaturę poszczególnych linii).
  7. Nowy interfejs wprowadzony w poprzedniej aktualizacji otrzyma dalsze ulepszenia, takie jak wyszukiwarka opcji czy rozszerzone możliwości personalizacji.
iRacing będzie pierwszą grą, do której trafi odnowione Porsche 911 (GT3) Cup. Źródło: iRacing Studios. - F1 czeka przełom, ojciec Project CARS zalicza wielką wtopę, Assetto Corsa znowu nie wyrabia. Motoprzegląd Drauga - wiadomość - 2025-11-28
iRacing będzie pierwszą grą, do której trafi odnowione Porsche 911 (GT3) Cup. Źródło: iRacing Studios.

Dalsze plany rozwoju iRacing

  1. W następnym sezonie dostaniemy tor uliczny St. Petersburg w USA oraz nowy samochód klasy TCR (wraz z gruntownym ulepszeniem całej tej kategorii).
  2. W dalszej części 2026 roku zostaną udostępnione tory Bahrain International Circuit oraz Circuit Paul Ricard. Ponadto wznowiono produkcję Winchester Speedway.
  3. Trwają prace nad odświeżeniem torów Barber Motorsports Park (nowy skan) i Summit Motorsports Park, a także innych amerykańskich obiektów związanych z wyścigami IndyCar (i nie tylko).
  4. Prace nad nowym silnikiem graficznym postępują – na I kwartał 2026 r. zaplanowano opracowanie swoistej wersji demo (vertical slice) z jednym torem i samochodem na wewnętrzny użytek jako podsumowanie dotychczasowych prac i połączenie ze sobą wszystkich wizualnych nowości. Do końca projektu wciąż pozostaje jednak daleka droga.
  5. W 2026 roku twórcy chcą istotnie rozszerzyć szutrowe atrakcje dostępne w grze.
  6. Warstwa audio gry stanie się bardziej realistyczna dzięki dodaniu „globalnych odbić” (ang. reverb) dźwięków na torach czy we wnętrzach pojazdów. Zmiany mają pojawić się w następnym sezonie.

Na marginesie: wygląda na to, że pod skrzydła iRacing Studios trafił niejeden deweloper zwolniony z Turn 10 – a w każdym razie tak rozumiem wzmiankę o następstwie „niefortunnych zmian priorytetów w prominentnym zespole gier wyścigowych na Zachodnim Wybrzeżu [USA]” (twórcy Forzy Motorsport mają siedzibę w Seattle).

Odświeżony tor Bathurst. Na takich screenach iRacing wygląda prawie jak współczesna gra – szkoda, że szerszy kadr psuje to wrażenie…Źródło: iRacing Studios.

Jeśli chcecie nadrobić – bądź przypomnieć sobie – poprzednie Motoprzeglądy, zapraszam Was tutaj. Pod linkiem znajdziecie chronologiczną listę tekstów.

Nowy Carmageddon na horyzoncie

Tak naprawdę – oficjalnie – jeszcze nie wiemy, że to będzie nowy Carmageddon. Deweloper zamazał pierwszy człon nazwy gry i znamy jedynie podtytuł – Rogue Shift. Niestety (dla twórców), baza SteamDB nie umie się tak bawić i w historii aplikacji bez kozery ujawnia, jakie słowo zostało zakryte.

Odkryć nie udało się natomiast zamazanych fragmentów krótkiego opisu na Steamie. Widać jedynie frazy takie jak „roguelite z walką i wyścigami” oraz „zombie”. Obrazki sugerują zaś futurystyczne realia – co pasowałoby do dorobku studia 34BigThings, które wcześniej wypuszczało serię Redout.

Na razie nie znamy terminu premiery ani docelowych platform nowego Carmageddona. Pełna zapowiedź gry nastąpi 4 grudnia podczas PC Gaming Show: Most Wanted.

Obsuwy iRacing Arcade i Gear.Club Unlimited 3

Mieliśmy dostać jeszcze dwie dość ważne samochodówki w tym roku po PMR – ale obie prawie w tym samym czasie zostały opóźnione.

Na twitterowym (czy też X-owym) profilu Gear.Club Unlimited 3 widnieje teraz informacja, że gra „wyjdzie na początku 2026 roku na Switcha 2, PS5, XSX/S i Steama”. Wcześniej podawano, iż konsola Nintendo dostanie ten tytuł jako pierwsza – trudno powiedzieć, czy zrezygnowano z czasowej ekskluzywności, czy też jest to błąd w konstrukcji zdania. Francuzi nie radzą sobie najlepiej z angielskim…

Bardziej dokładni okazali się twórcy iRacing Arcade – zadeklarowali, że ich dzieło zadebiutuje „w ciągu najbliższych 90 dni”, a konkretniej w lutym (na PC; wersje na PS5 i XSX/S mają zostać wypuszczone w dalszej części roku). Przy okazji zdradzili, że cena gry wyniesie 24,99 dolara, czyli ok. 100 zł.

Old School Rally z datą premiery 1.0

Na pocieszenie po tych dwóch opóźnionych grach dostaniemy pełną wersję Old School Rally. Będzie to również osłoda dla osób, które chętnie pobawiłyby się w rajdy, ale Assetto Corsa Rally jest dla nich zbyt „hardkorowa”.

OSR opuści wczesny dostęp 4 grudnia, a poza PC wyląduje tego dnia również na konsolach PS5, PS4 i Switch. W wersji 1.0 możemy spodziewać się nowości po stronie zawartości i rozgrywki, ale na razie deweloper nie zdradził szczegółów na ten temat.

Motokurier (BeamNG, TCM, R3E, JDM, FlatOut)

  1. Twórcy BeamNG.drive zaczęli „teasować” następną aktualizację, przypuszczalnie planowaną na grudzień. Na razie publikowane materiały są bardzo zagadkowe. W zgadywankach graczy często przewijają się śmieciarki, buldożery i widlaki – na te ostatnie może wskazywać filmik z autobusem przesuwanym w bok za sprawą nieznanej siły.
  2. The Crew: Motorfest zostało dodane do Game Passa w wariantach PC i Ultimate. Ponadto w grze przez ostatnie 14 dni pojawiły się dwa nowe samochody: najpierw 2023 BMW M3 CS, a tydzień później 2023 BMW M4 CSL.
  3. RaceRoom Racing Experience dostanie kolejną porcję nowości 4 grudnia, a wśród nich najpewniej auta klasy DTM z 2003 roku – wskazuje na to filmik, na podstawie którego internauci po dźwiękach silnika wytypowali Abt Audi TT-R (inni sądzą, że to Opel Astra V8). Rocznik jest o tyle prawdopodobny, iż w grze występuje już reprezentujący go Mercedes CLK.
  4. JDM: Japanese Drift Master trafił na konsole Xbox Series X/S wraz ze świeżym jeszcze dodatkiem Made in USA. Nowe wydanie od wersji PC różni się brakiem wsparcia dla kierownic oraz obecnością samochodu Akina Phantom (nielicencjonowana Toyota Sprinter Trueno AE86), który udostępniono jako bonus preorderowy. Na PS5 gra trafi w I kwartale 2026 roku.
  5. FlatOut i FlatOut 2 zostały zaktualizowane na Steamie, otrzymując osiągnięcia oraz garść poprawek w obszarze grafiki, dotyczących chociażby renderowania odległych obiektów. Obie gry można wyrwać tam za grosze w ramach czarnopiątkowej promocji.
  1. Wreckreation dostało pierwszą porcję darmowej zawartości, z ośmioma pojazdami na czele – w tym czterema policyjnymi, którymi można efektywnie taranować cywilne auta. Towarzyszą im nowe wyzwania i 60 elementów do edytora tras. Poza tym ulepszono grę na różne sposoby aktualizacją, np. działa teraz na konsoli PS5 Pro w natywnej rozdzielczości 4K w 60 klatkach na sekundę.
  2. Expeditions: A MudRunner Game ma nowy dodatek – Season 4: Amber Dusk. W cenie 35,99 zł dostajemy w nim dwie mapy w Tatrach z dwoma systemami jaskiń i wnętrzem starożytnego zigguratu do eksploracji (chwila, ziggurat w naszych polsko-słowackich Tatrach?), a także trzy pojazdy oraz dwoje specjalistów.
  3. PISTA Motorsport dostała aktualizację 0.7.1.0. Dodano w niej tegoroczne malowania dla samochodów z kategorii Turismo Pista Clase 3, wprowadzono starty lotne w wyścigach z AI w wybranych klasach aut oraz „przeprojektowano” kolizje z komputerowymi przeciwnikami.
  4. Formula Legends ma już trzecie płatne DLC – Pioneer Pack – choć od premiery gry dopiero minęły dwa miesiące. Tak jak poprzednie, nowy dodatek oferuje trzy bolidy z różnych epok za 17,99 zł. Ponadto twórcy wypuścili aktualizację 1.1, w której dokonali istotnych zmian w interfejsie i AI oraz wprowadzili bardzo wysoki poziom trudności i opcje konfiguracji kamery. Zapowiedzieli także sieciowy tryb multiplayer na początek przyszłego roku.
  5. Speed Demons 2 zostało wydane i ma prawie same pozytywne recenzje… ale jest ich łącznie raptem 13 po tygodniu od premiery. Właściwie to nawet autor jedynej negatywnej opinii zgadza się, że byłaby to świetna „arkadówka” a la Burnout, gdyby nie nadmierna losowość rozgrywki. Gra kosztuje 67,99 zł na Steamie.
8.8

GRYOnline

7.1

Gracze

8.6

Steam

8.0

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

1

Krzysztof Mysiak

Autor: Krzysztof Mysiak

Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.

Ważna nowość w Total War: Warhammer 3 pozwala graczom zapanować nad chaosem i w pełni skupić się na strategii. Można już ją testować

Poprzedni
Ważna nowość w Total War: Warhammer 3 pozwala graczom zapanować nad chaosem i w pełni skupić się na strategii. Można już ją testować

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl