Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 lipca 2005, 15:30

autor: ComCo

Dwa nowe Tycoony od firmy ValuSoft

O olbrzymiej ilości (i popularności) produkcji strategiczno-ekonomicznych z wyrazem „tycoon” w nazwie mógł świadczyć fakt, że Encyklopedia GRY-OnLine listowała dzisiaj rano aż 65 takich tytułów. Dzisiaj, do tego „tycoonowego” zestawu dołączyły dwie kolejne pozycje, sygnowane logiem korporacji wydawniczej ValuSoft, tj. Prison Tycoon oraz Tabloid Tycoon.

O olbrzymiej ilości (i popularności) produkcji strategiczno-ekonomicznych z wyrazem „tycoon” w nazwie mógł świadczyć fakt, że Encyklopedia GRY-OnLine listowała dzisiaj rano aż 65 takich tytułów. Dzisiaj, do tego „tycoonowego” zestawu dołączyły dwie kolejne pozycje, sygnowane logiem korporacji wydawniczej ValuSoft, tj. Prison Tycoon oraz Tabloid Tycoon.

Dwa nowe Tycoony od firmy ValuSoft - ilustracja #1

W Prison Tycoon gracze zarządzają wirtualnym więzieniem. Zadaniem osób siedzących przed monitorami komputerów jest tutaj stworzenie prywatnego, pilnie strzeżonego, a przede wszystkim - rentownego kompleksu dla wszelakiej maści przestępców, skazanych na odsiadkę. Początkowo, do prowadzonego więzienia trafiają jedynie przestępcy z relatywnie niskimi wyrokami, którzy raczej nie powinni planować żadnej ucieczki. Z czasem jednak (i ulepszeniem posiadanych systemów bezpieczeństwa, chociażby poprzez zainstalowanie kamer czy zatrudnienie większej liczby strażników) pod strzechą gracza lądują najgroźniejsi kryminaliści z całego świata.

Dwa nowe Tycoony od firmy ValuSoft - ilustracja #2

W Tabloid Tycoon zadanie użytkowników polega na stworzeniu własnego imperium medialnego. Wirtualna działania skupiają się na prowadzeniu typowego, prasowego „brukowca” (z ang. tabloid), zdobywającego popularność i przyciągającego czytelników głównie dzięki taniej sensacji oraz nagłaśnianiu rozmaitych skandali. Podczas zmagań, gracze zajmują się wyszukiwaniem tematów do kolejnego wydania gazety, czuwają przy procesie jej powstawania, reklamują ją i starają się, by zdobyła więcej czytelników, aniżeli konkurencyjne tytuły.