Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 czerwca 2007, 06:12

autor: BK

Dream Skincare: piękniej na wesoło

Po Brain Training (zestaw zadań mających usprawnić pracę mózgu) czy Cooking Mama (zabawa w gotowanie) przyszedł czas na kolejną szaloną i nietypową produkcję przeznaczoną dla konsoli Nintendo DS. Wczoraj Konami zaprezentowało światu produkt nazwany Dream Skincare.

Może i Nintendo nie powala ostatnio wystrzałowymi produkcjami, ale potrafi zdobyć i wychować sobie nowych graczy, reagując na nieco inne niż konkurencja potrzeby i oferując możliwości ich spełnienia właśnie poprzez gry video. Po Brain Training (zestaw zadań mających usprawnić pracę mózgu) czy Cooking Mama (zabawa w gotowanie) przyszedł czas na kolejną szaloną i nietypową produkcję przeznaczoną dla konsoli Nintendo DS. Wczoraj Konami zaprezentowało światu produkt nazwany Dream Skincare.

Dream Skincare: piękniej na wesoło - ilustracja #1

Pierwsza prezentacja Dream Skincare zorganizowana przez Konami

 

Wspomniana pozycja to poradnik dla osób dbających o swoją skórę, piękno i zdrowie - dzieło zatem dość niezwykle, jak na producenta kojarzonego z Pro Evolution Soccer czy Metal Gear Solid. Dream Skincare trudno jednoznacznie nazwać grą, bo chodzi tu o udzielanie rad i wskazówek na podstawie charakterystyk użytkownika, takich jak temperatura ciała czy równowaga hormonalna. Jako doradca, na ekranie NDS wystąpi Chizu Saeki (na zdjęciu poniżej) - rzeczywista specjalista w kwestiach zdrowia i urody. To bardzo ciekawa osoba – podczas konferencji promocyjnej Dream Skincare, Chizu zaprezentowała miedzy innymi, jak masować sobie pachowe węzły chłonne oraz cytowała Samuela Ullmana (poetę, który w Japonii stał się szczególnie sławny za sprawą generała Douglasa MacArthura).

Dream Skincare: piękniej na wesoło - ilustracja #2
Chizu Saeki – doradca ds. piękna

 

Dream Skincare nie jest wiec typowa grą, chociaż można w niej wskazać coś w rodzaju misji czy questów: główny polega na zachowaniu zdrowej i pięknej skóry. Konami zapowiedziało, że na podstawie naszych bieżących parametrów i konkretnej daty, którą ustawimy w elektronicznym kalendarzyku (na przykład dzień ślubu), program dostarczy nam codziennych instrukcji co do pielęgnacji tak, żeby właśnie tego wielkiego dnia osiągnąć najlepszy efekt.

Premiera Dream Skincare w Japonii zapowiedziana jest na 18 października tego roku. Produkt ma kosztować 4,500 yenów (ok. 70 zł). Nie znamy na razie planów Konami co do sprzedaży wirtualnego poradnika piękności w innych krajach.