Dragon Age na każdej platformie z unikalnym systemem sterowania

Konsolowe gry RPG przenoszone na grunt pecetów zawsze wydają się nieco prostackie (przynajmniej pod względem sterowania), a pecetowe gry fabularne na konsolach nie istnieją z powodu zbyt skomplikowanego interfejsu. Dragon Age ma pogodzić te dwa światy.

Filip Grabski

Konsolowe gry RPG przenoszone na grunt pecetów zawsze wydają się nieco prostackie (przynajmniej pod względem sterowania), a pecetowe gry fabularne na konsolach nie istnieją z powodu zbyt skomplikowanego interfejsu. Dragon Age ma pogodzić te dwa światy.

Tworzony przez speców z BioWare „duchowy spadkobierca” sagi Baldur’s Gate pojawi się jednocześnie na Xboksie 360, PlayStation 3 i oczywiście na pecetach. A skoro Dragon Age jest tytułem multiplatformowym, to czy aby na pewno będzie w stanie dorównać poziomem skomplikowania i klimatu klasycznym grom ze świata Forgotten Realms? Odpowiedź brzmi „tak”. Twórcy zamierzają dopasować system kontroli idealnie do każdej z docelowych platform. „Wkładamy dużo uczucia w tworzenie gry na wszystkie platformy i będziecie mieli wrażenie, że tytuł ten jest skrojony idealnie na wasz sprzęt” - powiedział szef BioWare, Ray Muzyka. „Gra będzie tak samo rozbudowana i łatwa w obsłudze na każdej platformie, ale system sterowania będzie odpowiednio dopasowany i będzie się wydawało, że Dragon Age powstało właśnie na ten konkretny system.”

Krótko mówiąc – konsolowcy otrzymają przebogaty świat fantasy, w którym łatwo i wygodnie porusza się za pomocą pada, a posiadacze PC będą grali w archetypiczną (jak powiedział Ray Muzyka) grę fantasy w stylu Baldur’s Gate. I to się nazywa świetne podejście. Po przesunięciu marcowej premiery pecetowej wersji gry, Dragon Age: Origins zmierza ku jednoczesnemu debiutowi na wszystkich platformach gdzieś w drugiej połowie 2009 roku.

Dragon Age na każdej platformie z unikalnym systemem sterowania - ilustracja #1
Popieścić Cię?
Dragon Age: Origins

Dragon Age: Początek

Dragon Age: Origins

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 3 listopada 2009

Informacje o Grze
8.4

GRYOnline

8.8

Gracze

9.2

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Filip Grabski

Autor: Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko), choć nie stroni od pisania tekstów. W 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj, choć w międzyczasie polubił Switcha. Prywatnie ojciec, podcaster (od 2014 roku współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

inFamous w maju w polskiej wersji językowej

Następny
inFamous w maju w polskiej wersji językowej

Majowa epidemia Killing Floor

Poprzedni
Majowa epidemia Killing Floor

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
12

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl