Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 maja 2011, 12:10

autor: Sarge

Deus Ex: Bunt Ludzkości na PC z obsługą 3D i DirectX 11

Kontynuujemy tydzień z pecetową wersją Deus Ex: Bunt Ludzkości. Dzisiaj prezentujemy Wam kilka szczegółów na temat technicznych aspektów portu tworzonego we współpracy z zespołem Nixxes, a także najnowszy materiał filmowy poświęcony tej kwestii.

Kontynuujemy tydzień z pecetową wersją Deus Ex: Bunt Ludzkości. Dzisiaj prezentujemy Wam kilka szczegółów na temat technicznych aspektów portu tworzonego we współpracy z zespołem Nixxes, a także najnowszy materiał filmowy poświęcony tej kwestii.

Wielu graczy obawia się, że skupienie się studia Eidos Montreal na konsolowych edycjach może odbić się negatywnie na końcowym produkcie. Autorzy zapewniają jednak, że silnik graficzny zostanie odpowiednio przepisany, aby wykorzystać moc drzemiącą w najsilniejszych pecetach. Podobno konfiguracja oparta na dwurdzeniowym procesorze zagwarantuje nawet 70-procentową poprawę wydajności.

Posiadacze nowoczesnych kart graficznych z pewnością ucieszą się na wieść, że gra zaoferuje wsparcie dla bibliotek DirectX 11. Jak zdradził Jurjen Katsman (prezes Nixxes) serwisowi PC Gamer, jedną z głównych zalet takiego rozwiązania będzie aktywna teselacja. Wpłynie ona na poprawę wyglądu obiektów, w tym sylwetek bohaterów. Gra zaoferuje również wsparcie dla technologii stereoskopowego 3D. Z kolei funkcja AMD Eyefinity pozwoli na wyświetlanie akcji na pięciu połączonych ze sobą monitorach.

Wiele wskazuje na to, że pecetowa wersja Deus Ex: Bunt Ludzkości nie zostanie potraktowana po macoszemu i w niczym nie będzie ustępować konsolowych edycjom. Pod pewnymi względami ma szansę nawet je przewyższyć. Jeśli nie mieliście okazji przeczytać naszych poprzednich wiadomości związanych z tą produkcją, zachęcamy do nadrobienia zaległości. To nie koniec artykułów na jej temat – dziś piszemy o najważniejszych funkcjach wersji pecetowej, a na początku przyszłego tygodnia jeszcze powrócimy do tematu.